Czat w Star Wars: The Old Republic umożliwi rozmowy między wrogimi frakcjami

Jak poinformował pracownik firmy BioWare, w Star Wars: The Old Republic przedstawiciele zwaśnionych frakcji będą mogli porozumiewać się za pośrednictwem lokalnego czatu.

Marek Oramus

W niedawno opublikowanej informacji o huttballu, nowym trybie rozgrywki PvP w grze Star Wars: The Old Republic, największe kontrowersje wzbudziła wizja wspólnej rozrywki obywateli wrogo do siebie nastawionej Republiki i Imperium Sithów. Okazuje się, że studio BioWare przygotowało jeszcze jedno rozwiązanie, które wpisuje się w ten trend, a mianowicie możliwość rozmowy za pomocą czatu między członkami zwaśnionych frakcji.

Czat w Star Wars: The Old Republic umożliwi rozmowy między wrogimi frakcjami - ilustracja #1

Georg "Observer" Zoeller, odpowiedzialny za system walki w Star Wars: The Old Republic, odniósł się do tej kwestii za pośrednictwem oficjalnego forum produkcji. „Zgodnie z ustaleniami omówionymi podczas konwentu komiksowego w San Diego, w grze wprowadziliśmy oddzielne kanały rozmowy dla poszczególnych frakcji. Rozwiązanie to dotyczy jednak tylko ogólnego czatu, wspólnego dla wszystkich przebywających na danej planecie”, stwierdził przedstawiciel firmy BioWare.

Czat w Star Wars: The Old Republic umożliwi rozmowy między wrogimi frakcjami - ilustracja #2

Oznacza to, że jeśli chcemy porozmawiać z innymi graczami znajdującymi się w najbliższym otoczeniu, to w tym wypadku przynależność do różnych stron konfliktu nie będzie stanowić żadnej przeszkody. Co ciekawe, jedynym ujawnionym powodem, dla którego wprowadzono takie ograniczenie w przypadku globalnego czatu, była duża liczba nadużyć, obelg i innych negatywnych zachowań graczy. Twórcy rozważali domyślne wyłączenie go, ale problem okazał się zbyt istotny. Dodatkowo pracownicy studia BioWare zastanawiają się nad filtrowaniem lokalnych kanałów rozmowy.

Przypomnijmy, że w większości gier z gatunku MMO wymiana zdań między członkami przeciwnych frakcji jest niemożliwa. Dla porównania, w przypadku World of Warcraft rozmowy wrogich nacji są nieczytelne. Dlatego rozwiązanie zaproponowane w Star Wars: The Old Republic wydaje się być dość kontrowersyjne.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

PC
po premierze

Data wydania: 20 grudnia 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-08-24
16:43

Tasslehoff Legionista

Jak dla mnie bomba, przeciez w serii SW zawsze podczas potyczek miedzy sithem a jedi rozmawiali ze soba, wiec jest to zgodne i cieszy mnie to bardzo. Ze ogolny kanal bedzie filtrowany to tez dobry pomysl, gdyz zrobilby sie totalny chaos. Na pewno to wszystko podtrzyma klimat fenomenalnego swiata.

Komentarz: Tasslehoff
2011-08-24
16:58

zanonimizowany706342 Konsul

Ogólnie, każdy kto narzeka powinien obejrzeć jakąkolwiek część filmowej sagi. Sam pomysł, że noe byłoby cross-chatu między frakcjami, jest absurdalny. Co by było, gdyby Vader i Luke ze sobą nie rozmawiali? Tragedia!

Komentarz: zanonimizowany706342
2011-08-24
17:15

casevil Pretorianin

casevil

I dobrze. Skoro Anakin rozumiał napierdalanie R2-D2 to nie wiem czemu miałby nie zrozumieć bełkotu Sith'a czy Łowcy Nagród. lol

Komentarz: casevil
2011-08-24
18:13

Yemet Konsul

To zadna nowosc, W Rifcie mozna normalnei rozmawiac i nikt afery nie robil, a pvp jest tam bardzo istotne.

Komentarz: Yemet
2011-08-24
18:23

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

to jest dobre rozwiązanie ale tylko w otoczeniu najbliższej lokacji, choć w tego typu grach zazwyczaj używa rozmów głosowych

Komentarz: A.l.e.X

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl