Ten mod do Cyberpunk 2077 jest alternatywą dla zapisywania gry

Modyfikacja Death Alternative V2 pozwala ominąć wymóg wczytania zapisu gry po śmierci postaci, dając w zamian opcję skorzystania z ubezpieczenia na życie.

Paweł Musiolik

Ten mod do Cyberpunk 2077 jest alternatywą dla zapisywania gry.
Ten mod do Cyberpunk 2077 jest alternatywą dla zapisywania gry.
W SKRÓCIE:
  1. Mod Death Alternative V2 do Cyberpunka 2077 zmienia to, co dzieje się po śmierci bohatera.

Modyfikacja do Cyberpunka 2077 pt. Death Alternative v2 zmienia kompletnie sposób odradzania się w grze, pozwalając bardziej wczuć się w przedstawiony świat. Omija ona wymóg wczytywania ostatniego zapisu po śmierci V, o ile wykupimy wcześniej ubezpieczenie na życie.

Być może fanom produkcji ten mod jest znany od dłuższego czasu. Przedwczoraj pojawiła się uaktualniona wersja, kompatybilna z najnowszą aktualizacją Cyberpunka 2077. Jej autor, 3nvy, postanowił umieścić w grze opcję zakupu trzech pakietów ubezpieczenia. Możemy je dostać w budynku Trauma Team.

Decydując się na jedną z trzech opcji, po śmierci odrodzimy się w najbliższym pokoju hotelowym z adekwatnym do wykupionej polisy poziomem zdrowia. Prezentuje się to następująco:

  1. srebro – koszt 10.000 kredytów, odnowienie 25% punktów życia po zgonie;
  2. złoto – 25.000 kredytów, 50% życia odnowione po zgonie;
  3. platyna – 50.000 kredytów, 100% życia po zgonie.

Mod będzie nadal rozwijany i kolejne wersje powinny przynieść zniesienie ograniczenia dostępności pakietów w budynku Trauma Team oraz różne negatywne modyfikatory pełniące rolę kary po śmierci. Co ciekawe, po jego instalacji nadal będziecie mogli korzystać z klasycznego rozwiązania – wczytywania zapisu gry po zgonie.

Death Alternative V2 pobierzecie z oficjalnej strony projektu w serwisie Nexus Mods. Jeśli interesują Was inne opcje rozgrywki, to instalacja Appearance Menu Mod pozwala współpracować z ekipą Trauma Team, a Full Gameplay Rebalance kompletnie zmienia balans i „feeling” gry. Co ciekawe, CD Projekt Red postanowił zatrudnić modderów, by pomogli mu naprawiać Cyberpunka 2077.

  1. Oficjalna strona gry Cyberpunk 2077
  2. Cyberpunk 2077 na PS4 to katastrofa. Miałeś spalić miasto, nie konsolę, samuraju
  3. Cyberpunk 2077 – poradnik do gry
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

29

Paweł Musiolik

Autor: Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-09-04
12:30

SpoconaZofia Legend

SpoconaZofia

Nie jesteście osamotnieni. Ja tez im uwierzyłem że Trauma Team większą role odegra. Z wcześniejszych materiałów tak by wynikało. Ale wiadomo, bełkot marketingowy i kłamstwa prezesów doprowadziło do wydania niepełnego produktu.

Komentarz: SpoconaZofia
2021-09-04
12:51

mazurek92 Konsul

Up Patrząc po komentarzach wyżej nie dziwię się, że ludzie mieli co do gry oczekiwania z kosmosu skoro ich wyobraźnia poniosła ich o tyle, że powymyślali sobie jakieś bzdury, które nigdy w tej grze miały nie zawitać.

Pokażesz w grze latające AV-ki to od razu oznacza, ze w grze będzie możliwość latania tymi oto pojazdami.

W dzisiejszych czasach firmy rzeczywiście mają problem jak przedstawić, zareklamować grę, a potem dziwota, że co za problem pokazać fragment zwiastuna czy rozgrywki.

Komentarz: mazurek92
2021-09-04
15:02

Tirka Pretorianin

Tirka

Nie bardzo wiem jak Truma Team miałoby służyć graczowi - jak umierasz postacią to masz ekran game over i wczytujesz zapis, to nie gta, że w open world śmierć się liczy inaczej niż podczas misji. Możliwość wezwania Trauma Team podczas np walki z gangiem w wydarzeniu otwartego świata miałaby w sumie sens, ale przyleciałoby ci 3-4 "companionów" i raz raz by wyczyścili każdą miejscówkę. Duży dodatek w którym byśmy pracowali w Traumie czy obok niej mógłby być ciekawy.

Komentarz: Tirka
2021-09-05
12:55

Airwaves Chorąży

Airwaves

Nawet jeśli nie mieli czasu na dokończenie Trauma Team (ala w pierwszej misji z Sandrą Dorset, gdzie są pełne animacje itd.), to spodziewałem się co najmniej czegoś takiego, jak w tym modzie. Rozwiązanie stare jak świat od czasów GTA. Parę if'ów, w miarę prosta implementacja, którą można zlecić stażystom i juniorom. Po prostu odradzasz się w slumsach albo przy najbliższym budynku Trauma Team. Jeśli nie masz pakietu - śmierć natychmiastowa. Dodatkowo natychmiastowa śmierć powinna być w momentach ważnych fabularnie

spoiler start

(typu atak na siedzibę Arasaki)

spoiler stop

Komentarz: Airwaves
2021-09-05
14:25

zanonimizowany1359995 Konsul

Do tego mod że masz traume jako ochroniarzy i możną wszytko i wszytkich rozwalić ja niszczyłem grupy które były czaszkami dla mojej V tymi dwoma modami.

Komentarz: zanonimizowany1359995

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl