Cyberpunk 2077 niczym SWAT - mod pozwala współpracować z Trauma Team

Twórcy modyfikacji do Cyberpunka 2077 wciąż nie zawodzą i dostarczają kolejne ciekawe urozmaicenia rozgrywki. Tym razem dzięki modowi możemy współpracować z Trauma Team.

Edyta Jastrzębska

Cyberpunk 2077 niczym SWAT - mod pozwala współpracować z Trauma Team.
Cyberpunk 2077 niczym SWAT - mod pozwala współpracować z Trauma Team.

Cyberpunk 2077, pomimo fatalnego startu i niewykorzystanego potencjału, ma rzeszę fanów, która na własną rękę stara się rozwijać grę i wprowadzać do niej kolejne usprawnienia oraz urozmaicenia, czyniące rozgrywkę atrakcyjniejszą. Nasz czytelnik, pablo397, zwrócił uwagę na popularnego moda, którego działanie zaprezentował na krótkim filmiku.

Appearance Menu Mod pozwala na zapisanie postaci i zmianę jej wyglądu, a także przywołanie towarzyszy, którzy mogą wesprzeć nas podczas misji. W ten sposób zyskujemy możliwość poproszenia o pomoc zespołu Trauma Team. Działanie moda jest proste – umożliwia wezwanie dowolnego NPC-a, oznaczenie go jako towarzysza i, jeśli jest postacią typu bojowego, zaangażowanie go do walki. Poza tym dzięki modyfikacji możemy zapisać różne stroje dla naszej postaci i później te gotowce przywdziać, a także wezwać pojazdy militarne i zmienić wygląd tych, które należą do nas.

Na poniższym filmiku widzimy, jak gracz dzięki modowi współpracuje z Trauma Team:

Modyfikację Appearance Menu Mod można pobrać z serwisu Nexus Mods. Do działania niezbędny jest mod Cyber Engine Tweaks, który możecie pobrać stąd. Instalacja obu elementów nie nastręcza trudności, gdyż twórcy udostępnili instrukcje na stronach, na których znajdziemy obie modyfikacje.

  1. Oficjalna strona gry Cyberpunk 2077
  2. Ogromna modyfikacja Cyberpunk 2077 kompletnie zmienia balans gry
  3. Cyberpunk 2077 w 4K na RTX 3090 - zobacz połączenie ponad 50 modów
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

40

Edyta Jastrzębska

Autor: Edyta Jastrzębska

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kulturoznawstwa. W GRYOnline.pl zaczynała jako jeden z newsmanów w dziale filmowym, obecnie dogląda newsroomu filmowego, gdzie zajmuje się również korektą. Świetnie odnajduje się w tematyce filmowo-serialowej zarówno tej osadzonej w rzeczywistości, jak i w fantastyce. Na bieżąco śledzi branżowe trendy, jednak w wolnym czasie najchętniej sięga po tytuły mniej znane. Z popularnymi zaś ma skomplikowaną relację, przez co do wielu przekonuje się dopiero, gdy szum wokół nich ucichnie. Wieczory uwielbia spędzać nie tylko przy filmach, serialach, książkach oraz grach wideo, ale też przy RPG-ach tekstowych, w których siedzi od kilkunastu lat.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-08-25
12:47

Mazarian Konsul

Nie wiem czemu przypomina mi się stary żart o grach Bethesdy.
"Gra taka sobie ale to sobie gracze modami zatentegują..."

Na razie wynika z tego że moderzy robią większość roboty CDP.

Komentarz: Mazarian
2021-08-25
14:00

rafq4 Generał

rafq4

Ja wczoraj zdecydowałem się na zakup, napędzony silną potrzebą zagrania właśnie w klimaty cyberpunkowe i póki co nie żałuję. Wiem, że to dopiero początek i raptem 5h gry za mną, ale do tej pory poza jednym, lekkim "pop upem" randomowego samochodu, oraz słabymi, bardzo słabymi teksturami obiektów w oddali(jak np patrzy się przez okno budynku, w którym mieszkamy) nie uświadczyłem żadnych innych bugów, ani nawet problemów z Jackiem. Dodam, że wściubiam nos gdzie tylko można, bo ja to taki szperacz jako typ gracza :) nie wiem co dalej, ale jak na początek nie ma dramy. Pamiętam jednak te huczne zapowiedzi wielkich możliwości eksploracji, czy żywego, otwartego świata i trochę lipa, że do dużej ilości miejsc nie da się wejść, a ludzie na ulicach to jednak takie trochę boty, ale jeszcze mi to nie przeszkadza na szczęście. Czas pokaże co dalej :) mam świadomość, że jeszcze wiele przede mną :)

Komentarz: rafq4
2021-08-25
16:33

gutry Generał

😂

Serio? robicie newsa ze zwykłego spawnera do gry?

Komentarz: gutry
2021-08-25
17:15

Szefoxxx Senator

Szefoxxx

Ach.. Trauma Team, kolejny element gry z potencjałem, tak samo niewykorzystanym i olanym jak setka innych rzeczy w tej grze.

Po co robić mega mapę z setką rzeczy z którymi i tak nie możesz wejść w żadną interakcję, ani ciekawą misję.

Jedna jedyna misja z Trauma Team w grze, ta z trailera, a potem nic, rozczarowanie było ogromne, a tylko stoją i robią tło, że niby są po coś w grze, typowy patent kłamców z CDPR.

Komentarz: Szefoxxx
2021-08-26
15:31

pablo397 Legend

pablo397
📄

Jackie jako towarzysz jest jeszcze lepszy. Byłem zaskoczony odkryciem, że gra zarządza Jackiem w każdej sytuacji tak jakbyśmy brali udział w fabularnej misji. Wystarczy go przywołać przy pomocy moda Appearance Menu Mod a sama gra przejmie jego zachowanie. Co potrafi Jackie?

- wsiadać i wysiadać z auta
- strzelać do przeciwników gdy my prowadzimy auto
- automatycznie się skradać gdy i my się skradamy
- ostrzegać nas przed wykryciem nas przez wroga
- wyciąga broń, gdy przeciwnicy coś podejrzewają i przechodzą w tryb alertu
- oczywiście walka, chowanie się za osłonami, walka wręcz itp (dużo chyba zależy od tego jaką broń mu ustalimy)
- komentuje to co się dzieje - gratuluje nam zabicia przeciwnika, ostrzega jeśli za mocno oberwaliśmy, wzywa nas na pomoc gdy ktoś mocno atakuje, prowokuje przeciwników

Podsumowując - Jackie potrafi wszystko to co robi w tych trzech misjach fabularnych ale dostowuje to do każdej innej sytuacji w grze. Możemy go zabrać na dowolną misję pobocznę czy przejażdżkę po mieście i będzie umiał się zachować. Owszem, jest trochę gliczy graficznych (np. czasmi Jackie przechodzi przez auto zamiast je omijąć), jest nieśmiertelny (co znacznie ułatwia grę), przeciwnicy go nie wykrywają (tak jak w misjach fabularnych) i chyba nie potrafi się wspinać po murkach itp - w takiej sytuacji pobiegnie naokoło.

IMHO wystarczyło trochę go dopracować i ustalic pewne zasady i spokojnie Jackie mógłby nam towarzyszyć cały pierwszy akt podczas robienia zadań pobocznych/kronik policyjnych na mieście. Byłoby to świetne rozwiązanie, które pomogłoby nam zbudować relacje z nim przed finałem Aktu I. Owszem na pewno byłoby trochę problemów - np. misja fabularna z evelyn i judy, ale wystarczyłoby, żeby jackie przed misją powiedział, że sobie gdzieś tam i idzie i żeby potem zadzwonić do niego to wróci. Mega prosty system a mega wiele frajdy.

https://youtu.be/pKAGWJ8NZUQ

Komentarz: pablo397

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl