Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 listopada 2020, 20:17

Cyberpunk 2077 - liczba płyt na PS4 i XONE potwierdzona

Potwierdziły się przecieki na temat zawartości pudełkowych wydań gry Cyberpunk 2077 na konsolach. Posiadacze PlayStation 4 i Xboksa One znajdą w opakowaniu m.in. dwie płyty Blu-ray z grą.

Dotychczasowe doniesienia sugerowały, że Cyberpunk 2077 to produkcja porażająca swoim ogromem, nawet jeśli mapa świata ma być formalnie nieco mniejsza niż w Wiedźminie 3. Dlatego swego czasu pojawiały się rozmaite plotki na temat gigantycznego rozmiaru produkcji (dawno zresztą zdementowane) oraz o liczbie płyt w konsolowych pudełkach z grą. Ta ostatnia pogłoska najwyraźniej została potwierdzona przez zdjęcie wrzucone przez użytkownika Mikeymorphin z serwisu Reddit: Cyberpunk 2077 w wersjach na PS4 i XONE znajdzie się na dwóch płytach Blu-ray. Trzy dni wcześniej internauta pochwalił się garścią materiałów promocyjnych wraz z kartonowymi pudełkami, które miała otrzymać zatrudniająca go firma. Zdaje się to rozwiewać wątpliwości co do wiarygodności przecieku.

Źródło: Reddit.

Prócz tego zdjęcie zdradza resztę zawartości pudełkowego wydania Cyberpunka 2077 na konsole. Oprócz samej gry zestaw zawiera mapę Night City, pocztówki, naklejki oraz kompendium wiedzy, jak również dostęp do zawartości cyfrowej. To wszystko zapewne znajdzie się także w pudełku z wersją na komputery osobiste. Jednak nie uwzględni to płyty z tytułem – zamiast tego na pecetach dostaniemy kod do pobrania cyfrowej edycji Cyberpunka 2077. Gra ukaże się 10 grudnia na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Na platformach dziewiątej generacji otrzymacie też dedykowaną aktualizację z next-genowymi usprawnieniami, ale dopiero w 2021 roku. Przypominamy także o piątym odcinku transmisji Night City Wire, który będzie można obejrzeć w najbliższy czwartek.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat, ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GOL-em rozpoczął w 2015 roku, pisząc w newsroomie growym, a następnie również filmowym i – o zgrozo! – technologicznym (nie zabrakło też udziału w encyklopedii gier). Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Nie pytać o kwestie związane z grafiką – po kilku godzinach autor potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej