Firma CD Projekt poinformowała o aktualizacji planów dotyczących Cyberpunka 2077 oraz Wiedźmina 3. Obie gry ukażą się na konsolach najnowszej generacji w przyszłym roku.
Dziś nareszcie otrzymaliśmy konkrety dotyczące dalszych planów wydawniczych firmy CD Projekt i studia CD Projekt RED. Na jej oficjalnej stronie opublikowano oświadczenie, z którego można się dowiedzieć, że zarówno Wiedźmin 3: Dziki Gon, jak i Cyberpunk 2077 będą musiały poczekać do przyszłego roku na swoje nextgenowe wersje. Tym samym nie spełniły się zapowiedzi deweloperów sprzed paru miesięcy.
Aktualizując informacje dotyczące założeń wydawniczych CD Projekt S.A. (dalej „Spółka”) odnoszących się do wydania gier Cyberpunk 2077 oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsole nowej generacji (Xbox Series X|S oraz PlayStation 5), Zarząd Spółki informuje, iż bazując na rekomendacji osób zarządzających produkcją, podjął decyzję o przeznaczeniu dodatkowego czasu na prace nad oboma projektami. Aktualnym celem Spółki jest wydanie gry Cyberpunk 2077 na konsole nowej generacji w pierwszym kwartale 2022 r., zaś gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsole nowej generacji w drugim kwartale 2022 r.
Może Cię zainteresować:
Studio CD Projekt RED podzieliło się tą informacją również na swoich mediach społecznościowych i dodatkowo przeprosiło wszystkich za opóźnienia następującymi słowami:
O potencjalnym opóźnieniu nextgenowych premier Wiedźmina i Cyberpunka mówiło się od jakiegoś czasu. We wrześniu Michał Nowakowski z zarządu CD Projektu przyznał, że przesunięcie Cyberpunka 2077 w wersji na PS5 i XSX jest możliwe. Cóż, nie mylił się.
Dobra wiadomość jest taka, że teraz wiemy (co prawda mniej więcej, ale jednak), do kiedy mamy czekać na wersje na PlayStation 5 i Xboksa Series X|S. No, o ile firma znowu nie przesunie premiery, do czego zdążyliśmy się już trochę przyzwyczaić.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
29

Autor: Michał Ciężadlik
Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.