Doczekaliśmy się premiery Cut the Rope: Magic, czyli najnowszej odsłony jednej z najpopularniejszych mobilnych serii gier logicznych

Seria gier logicznych Cut the Rope przekroczyła niedawno 750 mln pobrań. Ta liczba ma teraz szanse pójść mocno w górę, gdyż na rynku ukazała się najnowsza odsłona, czyli Cut the Rope: Magic.
Cut the Rope: Magic w App Store
Cut the Rope: Magic w Google Play
Obecnie Cut the Rope: Magic dostępne jest wyłącznie na urządzenia z systemami iOS oraz Android i na razie nie wiemy, czy twórcy mają w planach opracowanie konwersji także na inne platformy. Produkcja korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.
Jak zwykle w przypadku tej serii, fabuła w Cut the Rope: Magic nie należy do skomplikowanych. Znany nam dobrze stworek Om Nom znajduje magiczną księgę będącą w rzeczywistości portalem do innego świata. W nim mieszka zły czarnoksiężnik, który kradnie naszemu bohaterowi cukierki. Stworek bez zastanowienia oczywiście rusza w pogoń za złodziejem.
Podstawowe mechanizmy zabawy nie uległy dramatycznym zmianom. Tradycyjnie naszym zadaniem jest więc dostarczanie cukierków do paszczy Om Noma. Łakocie najczęściej podczepione są do linek i poprzez ich przecinanie inicjujemy reakcje łańcuchowe, które ostatnie mają doprowadzić do nakarmienia Om Noma. Nowością jest dodanie mocy magicznych, pozwalających na przeobrażanie stworka w pięć alternatywnych form, z których każda oferuje inne umiejętności. Przykładowo, ptak potrafi latać kilka centymetrów nad ziemią, a ryba nurkować.
Cut the Rope: Magic oferuje setkę poziomów, a kolejne dodawane mają być w miarę regularnie za pomocą darmowych aktualizacji. Dodatkowym urozmaiceniem są także pomysłowe starcia z bossami. Warto dodać na koniec, że pierwsze recenzje gry są bardzo pozytywne i wszystko wskazuje na to, że będzie to kolejny przebój z tej marki.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Lumines Arise otworzyło pokaz State of Play. To nowa odsłona kultowej serii

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.