Cradle - zobacz rozgrywkę z niezależnej gry wykorzystującej technologię CryEngine
Zaprezentowano rozgrywkę z Cradle - przygodowej gry akcji od studia Mojo Game, powstającej w oparciu o technologię CryEngine. Tytuł ukaże się na komputerach PC latem 2015 roku.
Kamil Zwijacz
Studio Mojo Game opublikowało materiał wideo, prezentujący rozgrywkę z prototypowej wersji Cradle – niezależnej produkcji przeznaczonej na komputery PC, wykorzystującej technologię CryEngine, znaną z takich tytułów jak Crysis 3 czy też Sniper: Ghost Warrior 2.
- Przygodowa gra akcji z otwartym światem
- Tytuł zaoferuje pięć klas postaci, cztery światy, multiplayer czy też system wytwarzania napojów ze znalezionych składników
- Produkcja wykorzysta technologię CryEngine
Bedzie to przygodowa gra akcji z otwartym światem. Gracz wcieli się w niej w podróżnika, który znalazł się w centrum walki pomiędzy ludźmi, siłami natury i bogami. Tytuł, według producentów, oferować ma wciągającą historię, strategiczną walkę wręcz, pięć grywalnych klas postaci, cztery unikalne światy, multiplayer i nie tylko.
Oprócz tego będzie się dało łączyć ze sobą znalezione składniki, by wytwarzać w ten sposób m.in. napoje regenerujące zdrowie i kondycję, co z kolei będzie niezbędnym elementem, by móc eksplorować udostępniony teren. Kluczem do sukcesu ma być kombinowanie z formułami oraz wykorzystywanie przepisów znalezionych podczas zabawy. Równie ważnym elementem będzie mana, która nie ma być zwykłym paskiem widocznym na ekranie, lecz „bezpośrednim połączeniem pomiędzy graczem, a środowiskiem”.
Jak to wszystko wygląda w praniu obejrzycie powyżej. Natomiast na drugim nagraniu zaznajomicie się z jedną z wysp. Premiera Cradle została zaplanowana na lato 2015 roku.

- gry indie / niezależne
- Mojo Game Studios
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
wladsenty Konsul
A wiecie, że ten materiał jest prawie z przed roku i to, jak by nie patrzeć, super-hiper-uber wczesna wersja?
luki251 Pretorianin
Audiowizualnie jest po prostu słabo. Odgłosy chodzenia są zabawne ;p a właściwie tylko one oprócz muzyki są słyszalne. No ale nie wymagajmy zbyt wiele w końcu to indie, a prace jeszcze trwają więc na pewno co nieco poprawia. Ważne żeby pomysł był fajny. A to się okaże w przyszłości więc jeszcze poczekajmy.
Kępes Konsul
załamująca się woda haha niech oni się lepiej nie ośmieszają.
HETRIX22 Legend

Wygląda tak samo jak moja mapa zrobiona w chrome enginie, coś jest chyba nie tak. Teraz każda gra z gameplayem 10minutowym, rozgrywką do bólu prostą (poruszanie się i akcja) musi mieć swojego newsa, ogłoszoną premiere, być na steamie i całą mase gameplayi na youtubie.
Źle się dzieje w branży gier.
leem230698 Senator

Co z tego, że na CryEngine'ie skoro tekstrury wyglądają jak sprzed 5 lat, a sam świat jest całkowicie martwy? Tak czy inaczej, fajna muzyka, dobry pomysł na scenkę. Zobaczymy, ale nie oczekuję wiele.