Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 października 2012, 13:37

autor: Aver

Call of Duty Elite w Black Ops II nie dla posiadaczy pecetów i konsoli Wii U

Koncern Activision poinformował, że w momencie wydania gry Call of Duty: Black Ops II zintegrowana z nią platforma Call of Duty Elite nie będzie wspierać PC i konsoli Wii U. Być może nastąpi to w przyszłości.

Zgodnie z informacjami podanymi w oficjalnym FAQ dla subskrybentów usługi Call of Duty Elite, posiadacze pecetów i konsoli Wii U planujący zakup Call of Duty: Black Ops II nie będą mogli cieszyć się z funkcji oferowanych przez platformę społecznościową serii Call of Duty w momencie ukazania się gry.

Call of Duty Elite w Black Ops II nie dla posiadaczy pecetów i konsoli Wii U - ilustracja #1
Call of Duty Elite na razie nie dla posiadaczy PC i Wii U

W odpowiedzi na dotyczące tej kwestii pytanie (nr 30) możemy przeczytać, że „obecnie badamy możliwość wprowadzenia Call of Duty Elite na PC i Wii U; usługa nie będzie dostępna dla posiadaczy tych platform w momencie ukazania się Call of Duty: Black Ops II 13 listopada bieżącego roku”.

Oznacza to, że Call of Duty Elite – w darmowej wersji, niewymagającej subskrypcji – będzie wciąż zarezerwowany wyłącznie dla użytkowników Xboksa 360 i PlayStation 3. Tym samym trwające od roku oczekiwanie graczy pecetowych jeszcze się wydłuży. Na początku listopada 2011 roku prezes tworzącego ją studia Beachhead stwierdził żartobliwie, że ukaże się ona na komputery stacjonarne „wtedy, kiedy będzie wystarczająco elitarna”. Jednak w marcu okazało się, iż przygotowanie wersji na PC przysporzyło jej autorom sporo trudności.

Call of Duty Elite w Black Ops II nie dla posiadaczy pecetów i konsoli Wii U - ilustracja #2Call of Duty Elite to platforma społecznościowa koncernu Activision Blizzard skierowana do miłośników serii Call of Duty. Oferuje rozbudowany system statystyk na temat poszczególnych gier, liczne funkcje społecznościowe (m.in. wsparcie dla klanów), a także możliwość uczestniczenia w różnego rodzaju wydarzeniach sieciowych. Usługa wystartowała w listopadzie 2011 roku, a w przeciągu 6 dni od premiery zarejestrowało się w niej milion użytkowników (w sierpniu było ich już 12 milionów).