Dyrektor ds. rozwoju firmy Treyarch ujawnił informacje dotyczące pecetowego Call of Duty: Black Ops III. Według niego możemy spodziewać się dedykowanych serwerów i znacznie większej liczby ustawień graficznych.

Co by nie myśleć o Call of Duty: Black Ops III – kolejnej odsłonie kasowego cyklu FPS-ów od firmy Activision Blizzard – na brak informacji dotyczących produkcji studia Treyarch nie można narzekać. W minionych dniach doczekaliśmy się oficjalnego potwierdzenia gry wraz z pierwszym pokazem rozgrywki (o naszych wrażeniach z prezentacji tejże możecie przeczytać tutaj) oraz ujawnienia minimalnych wymagań sprzętowych dla wersji PC (tytuł ukaże się też na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4). Kolejne wieści, pochodzące od dyrektora ds. rozwoju Treyarchu, także dotyczą pecetowego wydania Black Ops III.

Użytkownik pcdev w odpowiedziach na pytania dotyczące nowego Call of Duty zapewnił, że wersja pecetowa będzie korzystała z serwerów dedykowanych w rozgrywkach rankingowych, podobnie jak wcześniejsze odsłony serii. Zdradził również, że twórcy „redefiniują ‹‹maksymalne ustawienia›› [graficzne – przyp. autora]” i od razu zaznaczył, że jest jeszcze za wcześnie na podawanie specyfikacji zdolnej pociągnąć Black Ops III w najwyższej jakości. Odmówił też udzielenia informacji dotyczących dodatkowych opcji graficznych, których ma być znacznie więcej niż w poprzednich odsłonach serii. Na pewno pojawi się suwak umożliwiający zmianę pola widzenia, ale nie wiadomo nic o ewentualnej obsłudze DirectX 12, mającego pojawić się latem tego roku wraz z premierą systemu operacyjnego Windows 10.
Na koniec informacja dotycząca beta testów, dostępnych dla wszystkich osób, które złożą zamówienie przedpremierowe na oficjalnej stronie produkcji. Wersja beta Call of Duty: Black Ops III zostanie automatycznie dodana do biblioteki Steam wszystkich zamawiających wraz z rozpoczęciem testów.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).