Pojawiły się kolejne, coroczne statystyki z branży gier wideo autorstwa GamesIndustry.biz. Pokaźne liczby przedstawione zostały w postaci infografik i zawierają bardzo interesujące informacje, m.in najlepiej sprzedające się gry w USA, UK czy Japonii. Dowiedzieć się można także, jakie zwierzątka posiadają liderzy w branży.
Portal GamesIndustry.biz przedstawił swoje coroczne zestawienie infografik zawierających najważniejsze trendy, wydarzenia i przedstawiających obszary wzrostu z ostatnich 12 miesięcy. Jest to już piąty taki zbiór statystyk, jaki został nam zaprezentowany przez GamesIndustry.biz, które jak opisują twórcy, mogą być dla fanów branży gamingowej wielce interesujące.
Poniższe grafiki zawierają m.in. wartość światowego rynku gier, najlepiej sprzedające się tytuły w Stanach Zjednoczonych, Japonii i Wielkiej Brytanii, produkcje roku z najwyższą i najniższą liczbą punktów w serwisie Metacritic oraz najczęściej omawiane, wyszukiwane, tweetowane i transmitowane na żywo. Dodatkowo pojawiła się infografika przedstawiająca listę typów zwierząt domowych, które posiadają profesjonaliści z branży.

Globalna wartość rynku gier wideo: 174,9 miliardów dolarów
W tym wkład poszczególnych platform:



Pozycje wyznaczone na podstawie sprzedaży w dolarach.
*Nie zawiera sprzedaży cyfrowej



Powyżej przedstawiony jest stosunek nowych marek do wypuszczonych w 2020 roku produkcji. Skategoryzowane po największych deweloperach branży gier wideo.
NR - Nowe produkcje
NIP - Nowe marki

Po lewej stronie zostały przedstawione najczęściej wyszukiwane w Google produkcje, a poniżej najczęściej oglądane w serwisie YouTube gry (względem wyświetleń).
Natomiast po prawej stronie znajdują się tytuły, o których najczęściej pisali dziennikarze branży gier wideo (względem liczby artykułów).

Od lewej nazwa kanału; suma wyświetleń; liczba filmów na kanale.

Pozycja na liście ustalona na podstawie liczby retweetów (odpowiedzi lub udostępnień).

Pozycja na liście ustalona na podstawie liczby wyświetleń.

W górnej części infografiki znajdziecie:
Natomiast w dolnej części:
*Do przychodów z Chin nie zostały zaliczone zewnętrzne sklepy z aplikacjami. Uwzględniono jedynie Google Play oraz App Store.


Oraz 22 osobniki zakwalifikowane do kategorii inne, m.in.: 3 gekony, 3 wypchane zwierzaki, 2 węże, 2 jeże, 2 świnki morskie, 2 konie, 2 iguany, 2 szynszyle, fretka, odkurzacz roomba z przyczepionymi oczami i jedna sadzonka bazylii.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
40

Autor: Filip Węgrzyn
Z GRYOnline.pl związał się w listopadzie 2020 roku. Na początku pisał jako newsman, później wspomagał dział Produktów Płatnych we współpracach z zewnętrznymi serwisami jako redaktor prowadzący, a obecnie jest autorem newsów w dziale technologie. O tym, że pisanie sprawia mu wiele satysfakcji, wiedział już za młodu. Swoją przygodę z piórem zaczął od opowiadań, których miejscami akcji były światy postapo i fantasy. Jako ścieżkę edukacji wybrał organizację i sprzedaż reklamy, stąd też jego krótki epizod w influencer marketingu. Fan RPG-ów Bethesdy i From Software. Uwielbia również sieciowe strzelanki, survivale z budowaniem baz, gry kooperacyjne i horrory.