Embracer nie ma litości dla Crystal Dynamics. Koncern ogłosił trzecie już w tym roku zwolnienia w studiu pracującym nad nowym Tomb Raiderem.
Po raz kolejny w tym roku grupa Embracer przeprowadziła zwolnienia w studiu Crystal Dynamics.
Zwolnienia w Crystal Dynamics były spodziewane po tym, jak firma Microsoft skasowała reboot serii Perfect Dark, przy którym pomagało to studio. Niektórzy spekulują, że robione jest to falami, aby uniknąć podpadnięcia pod amerykańską ustawę WARN Act, która w przypadku zwolnień masowych wymaga poinformowania o tym pracowników na 60 dni przed terminem zakończenia stosunku pracy.
Poza kontynuowaniem prac nad nowym Tomb Raiderem ostatnio studio zajmowało się głównie odświeżaniem starszych projektów wspólnie z zespołem Aspyr Media. W ten sposób opracowano Tomb Raider I-III Remastered, Tomb Raider IV-VI Remastered oraz Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered. Wszystkie te tytuły zostały przyjęte ciepło, ale, jak widać, nie ustrzegło to Crystal Dynamics przed cięciami.
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.