Bleszinski porzuca model F2P. LawBreakers będzie dojrzałą grą AAA
Nowa strzelanina sieciowa Cliffa Bleszinskiego jednak nie wykorzysta modelu free-to-play. Zamiast tego LawBreakers będzie tytułem premium (bez mikropłatności), za który zapłacimy tylko raz. Oprócz tego twórcy ujawnili wymagania sprzętowe gry i zmiany oprawy wizualnej (postawili na mroczniejszą stylistykę).
Łukasz Szliselman
Cliff Bleszinski, słynny deweloper, który dał światu serię Gears of War, postanowił zmodyfikować koncepcję swojej kolejnej produkcji, o czym poinformował na odbywających się w tym tygodniu targach Game Developers Conference. Wbrew wcześniejszym założeniom, sieciowa strzelanina LawBreakers nie będzie tytułem free-to-play. Zamiast tego produkcja wykorzysta model Premium, co oznacza, że zapłacimy za nią tylko raz, a w samej grze nie uświadczymy mikropłatności. Co prawda nie sprecyzowano, do jakiej kategorii cenowej należeć ma LawBreakers, ale na pewno nie będzie to pełne 60 dolarów.
Bleszinski wyjaśnił, że model darmowy utrudniałby zachowanie odpowiedniego balansu rozgrywki, podczas gdy celem jest, aby wszyscy gracze mieli równy dostęp do wszystkich dostępnych klas i broni. Poza tym rozpraszał on uwagę twórców – zamiast skupić się na projektowaniu dobrej gry, główkowali oni, jak na niej zarobić.
Inną zmianą, o której warto wspomnieć, jest oprawa wizualna LawBreakers. Ekipa studia Boss Key Productions postanowiła zrezygnować z kolorowej stylistyki na rzecz bardziej stonowanych barw, co widać na zamieszczonych w newsie obrazkach. Zabieg ten ma na celu odróżnienie nowego dzieła Bleszinskiego od konkurencyjnych tytułów pokroju Overwatch Blizzarda czy Battleborn studia Gearbox, a także podkreślenie dojrzałego, brutalnego charakteru produkcji.
LawBreakers będzie dostępne wyłącznie na Steamie. Tytuł ma zadebiutować latem bieżącego roku, a przed premierą kilkukrotnie przeprowadzone zostaną testy. Przy okazji pojawienia się gry w katalogu Steama ujawniono jej wymagania sprzętowe, jednak nie są one ostateczne i mogą ulec zmianie.
Minimalne wymagania sprzętowe
- Procesor: Core 2 Duo E6600
- Karta grafiki: GeForce 460 (1GB RAM, DX 11)
- RAM: 4 GB
- Dysk: 12 GB wolnego miejsca
- System operacyjny: Windows 7/ 8.1/ 10 (64-bitowy)
- Sieć: szerokopasmowe połączenie z internetem
Rekomendowane wymagania sprzętowe (90 FPS)
- Procesor: Core i7 -4790
- Karta grafiki: GeForce GTX 970
- RAM: 16 GB
- Dysk: 12 GB wolnego miejsca
- System operacyjny: Windows 7/ 8.1/ 10 (64-bitowy)
- Sieć: szerokopasmowe połączenie z internetem

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
rivaal Pretorianin
Niestety grze nie wróżę sukcesu. Ograłem w swoim życiu mnóstwo FPSów, a po około godzinie gry z tym tytułem, jedno co mogę powiedzieć, to że dużo w niej chaosu, szczególnie w miejscach gdzie przestaje działać grawitacja. 2 bronie, kilka skilli i bardzo szybko staje się to powtarzalne. Czekałem z nadzieją, niestety, teraz pozostaje tylko Doom, no ewentualnie może Overwatch :)
kaszanka9 Legend

gdzie jest rozbudowany wielogodzinny single player
Ha ha gdzie, bo ostatnio to jest to raczej wyjątek niż pewniak w grach AAA, a single działa prawie jak multi mmo, wieczne zbieranie syfu, bo inaczej już i tak najwyżej przeciętna kampania nie pójdzie do przodu..
Ejim Pretorianin
Moim zdaniem ruch godny podziwu,pewnie zapytacie dlaczego>?.Przyciągnie to raczej ludzi zainteresowanych tą grą a nie troli czy jakiś dzieciaków a pozatym płacąc raz dostaniecie całą dostępną zawartość,nie będzie nie ustannego płacenia za każdy element i długiego odblokowywania........czysta rozgrywka bez zaprzątania sobie głowy innymi głupotkami.Ja tak wolę i napewno zjechanie z ceny do poziomu 30 euro jest sensownym posunięciem,jeżeli gra zawiera jeden moduł i mniejszą zawartość.Nadal rozmyślam dlaczego twócy star wars battlefront wycenili ich gierke na 60 eurosów :x gra z kilkoma mapami,11broniami i żałosną ilością bohaterów umrze szybko a 15tysięcy zapleńców utrzymuje inne zakalce na tym rynku ;) vide:hardline itp.
zanonimizowany1148791 Chorąży
Pierwszy raz słyszę o tej grze.
dj_sasek Legend

Ostatnio Bleszinski powiedział, że kampanie single player w grach FPS kosztują około 75% całego budżetu. Rozumiem, że skoro jego gra będzie posiadała tylko multi to cena gry będzie o 75% niższa niż innych produkcji, gdzie jest zawarta kampania dla 1 gracza.