Ubisoft przybliżył szczegóły aktualizacji 1.6.1 do gry Assassin’s Creed: Valhalla. Wychodzący jutro patch przyniesie nowy budynek, niedostępne wcześniej lokacje, wydarzenie i nagrody z okazji piętnastolecia serii.
AKTUALIZACJA
Aktualizacja 1.6.1 do Assassin’s Creed: Valhalli jest już dostępna. Wszystko, co musicie wiedzieć na jej temat, znajdziecie poniżej.
Zgodnie z tym, o czym informowaliśmy Was w zeszłym tygodniu, jutro Assassin’s Creed: Valhalla otrzyma aktualizację 1.6.1. Dziś Ubisoft przybliżył jej szczegóły – generalnie pokrywają się one z tym, co już wiemy. Doprecyzowano jednak kilka kwestii, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
Przede wszystko podano, ile będzie „ważyć” nadchodzący patch. Aby móc go pobrać, należy mieć na dysku wolne:
Aktualizacja 1.6.1 obfituje w treść, jednak najciekawsze wydają się dwie atrakcje. Pierwszą z nich jest kuźnia run (ang. rune forge) – nowy budynek, o który będzie można rozbudować wioskę Krucza Przystań.
Grę Assassin’s Creed: Valhalla sprawdzisz obecnie za darmo w ramach usługi Ubisoft+
Drugą ciekawą atrakcją patcha 1.6.1 są dodatkowe Grobowce poległych (ang. Tombs of the Fallen), czyli specjalne lokacje oferujące wyzwania logiczne.
Ubisoft nie przestaje świętować piętnastolecia serii Assassin’s Creed. Z tej okazji w ramach aktualizacji 1.6.1 zostaną dodane nowe zdobienia dla budynków Kruczej Przystani, a także tatuaże, którymi da się pokryć skórę Eivor(a). Pakiet osady AC15 (ang. AC15 settlement pack) i zestaw tatuaży AC15 (ang. AC15 tattoo set) będzie można odebrać poprzez aplikację Ubisoft Connect.
Ponadto wraz z patchem powróci znane graczom AC: Valhalli z zeszłego roku święto Oskoreia.
To wciąż niepełna lista nowości, bowiem aktualizacja 1.6.1 naprawi również liczne błędy, z którymi wciąż boryka się Assassin’s Creed: Valhalla. Z kompletnym spisem poprawek możecie się zapoznać na tej stronie.
ZASTRZEŻENIE
Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów i usług, których oferty prezentowane są powyżej.
GRYOnline
Gracze
Steam
20

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.