Assassin's Creed: Valhalla - nowe mikropłatności przyśpieszają rozwój postaci

Firma Ubisoft wprowadziła nowe mikropłatności w sklepie gry Assassin's Creed: Valhalla. Od teraz gracze mogą zakupić bonusy do zdobywanego doświadczenia oraz złota.

Jakub Błażewicz

Assassin's Creed: Valhalla - nowe mikropłatności przyśpieszają rozwój postaci.
Assassin's Creed: Valhalla - nowe mikropłatności przyśpieszają rozwój postaci.

Assassin’s Creed: Valhalla wprowadziło trochę zmian względem poprzedniej odsłony cyklu, ale nie we wszystkim odeszło od Odyssey. Wśród rzeczy, które pozostały, znalazł się sklep z mikropłatnościami. W ostatniej aktualizacji wzbogacił się on o nowy typ „towaru”: bonus do zdobywanego doświadczenia w grze. Przedmioty w zakładce „Korzyści” („Utilities”) uwzględniają opcję zakupu zyskania 50% premii do otrzymywanego EXP na wszystkich plikach zapisu za tysiąc kredytów Helixa (około 42 złote). Jeśli jesteśmy skłonni dopłacić 500 kredytów, dodatkowo otrzymamy identyczny bonus do wirtualnej waluty.

Serwis Game Informer, który jako pierwszy poinformował o tej zmianie, uzyskał komentarz przedstawicieli Ubisoftu. Firma uzasadnia dodanie takiej opcji planami wprowadzenia nowej zawartości, która zapewne będzie przeznaczona dla postaci na wysokim poziomie i z bardzo dobrym ekwipunkiem. Bonusy do zdobywanego doświadczenia (i złota) pozwolą „w pełni cieszyć się światem Assassin’s Creed: Valhalla” graczom niemającym wiele czasu na grę.

Mikrotransakcje zawsze budzą spore kontrowersje, zwłaszcza gdy mowa o produkcji dla jednego gracza. Dość wspomnieć identyczne rozwiązanie z Assassin’s Creed: Odyssey, krytykowane przez część internautów. Trzeba jednak dodać, że utyskiwania na te płatne bonusy łączyły się z narzekaniami na przesadny grind wymagany do czynienia postępów. W Valhalli problem ten – choć wciąż obecny – został znacząco stonowany i przez większość czasu możemy obejść się bez aktywności pobocznych. Pomaga też fakt, że tego typu zadania są ciekawsze (m.in. dzięki systemowi World Event), co – jak twierdzili twórcy – zawdzięczamy osobie głównego bohatera. Więcej na ten temat znajdziecie w sekcji naszego poradnika.

Assassin's Creed: Valhalla

Assassin's Creed: Valhalla

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2020

Informacje o Grze
7.2

GRYOnline

6.8

Gracze

7.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

10

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2020-12-17
14:46

NightBosman Konsul

NightBosman
😈

Czy jeżeli dobrze rozumiem to Ubi twierdzi że granie w Assasyna to strata czasu ALE możesz część tego czasu odzyskać jeżeli skorzystasz z tych mikrotransakcji.

To jest jakiś auto-diss czy inna wyrafinowana forma sztuki której nie rozumiem?!

Komentarz: NightBosman
2020-12-17
14:51

Amq_ Konsul

Amq_

Takie bonusy to ma prawie każda gra to się nazywa trainer.
Jest za darmo i można ustawić x2/4/8/16 do doświadczenia i złota ale kto z takich przyśpieszaczy korzysta.

Komentarz: Amq_
2020-12-17
17:39

PolskiSiepacz Legionista

Przyspieszyć zdobywanie exp? A na co to komu? Ja to wręcz mam ostatnio odwrotny problem z tymi wszystkimi pseudo, oraz rpg grami. Mianowicie jestem w połowie gry, a już jest maksymalny poziom. Niby szczegół można grać dalej jak fabuła fajna, ale brak progresji trochę de motywująco działa. Mogli by zacząć tworzyć gry bez lvl capa, w sensie niech sobie będzie jakiś tam maksymalny poziom. Ale niech sztucznie nie będę blokowany że po wbiciu danego, nie mogę wstukać kolejnych. Większość gier ma i tak sztuczne skalowanie przeciwników (assasyny wręcz z tego słyną), więc jaki problem skalować sprzęt i przeciwników dalej, skoro to tylko cyferki? I tak w którymś z kolei patchu to dodadzą jak w oddysey, gdzie stawiając pierwszy raz nogę w Lakonii miałem już 50ty (dopiero patch to poprawił i można było dobić do setki). Deweloperzy powinni się zdecydować czy dają zawartości na wbicie 100-150 poziomów, czy robią tych pobocznych zapychajek mniej. Bo na ten moment jest to dla mnie w grach rozwiązane bez sensu

Komentarz: PolskiSiepacz
2020-12-18
11:09

iwo607 Pretorianin

iwo607

Ale po co płacić, skoro można użyć Cheat Engine do modyfikacji danych / speedhacka? Sam tak często robię w grach single-player, bo nie lubię grindu. A jako że jest to single-player cheatując nie utrudniam gry innym graczom. Kiedyś były kody aby przyśpieszyć sobie progress, a teraz chcą to zmonetyzować...
Nie wyjdzie im, bo przecież nie zbanują za cheatowanie w grze single-player, bo to przeczy wszelkiej logice.

Komentarz: iwo607
2020-12-29
09:28

plolak Generał

A to o to chodzi bo wczoraj grałem i zastanawiałem się dlaczego grając w główny wątek z każdym regionem mam coraz większy rozjazd między poziomem postaci a poziomem sugerowanym. Już po 5-6 regionach rozjazd wynosi około 50 poziomów. To przecież kilkanaście godzin grindu.

Coś mi nie grało że tak długi wątek dali ale teraz wiem o co gra o kasę z usług sieciowych i mikrotransakcji. Grinduj po każdym regionie albo płać. Te chciwe korporacje.

Komentarz: plolak

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl