Assassin's Creed: Valhalla - nowe mikropłatności przyśpieszają rozwój postaci
Firma Ubisoft wprowadziła nowe mikropłatności w sklepie gry Assassin's Creed: Valhalla. Od teraz gracze mogą zakupić bonusy do zdobywanego doświadczenia oraz złota.

Assassin’s Creed: Valhalla wprowadziło trochę zmian względem poprzedniej odsłony cyklu, ale nie we wszystkim odeszło od Odyssey. Wśród rzeczy, które pozostały, znalazł się sklep z mikropłatnościami. W ostatniej aktualizacji wzbogacił się on o nowy typ „towaru”: bonus do zdobywanego doświadczenia w grze. Przedmioty w zakładce „Korzyści” („Utilities”) uwzględniają opcję zakupu zyskania 50% premii do otrzymywanego EXP na wszystkich plikach zapisu za tysiąc kredytów Helixa (około 42 złote). Jeśli jesteśmy skłonni dopłacić 500 kredytów, dodatkowo otrzymamy identyczny bonus do wirtualnej waluty.
Serwis Game Informer, który jako pierwszy poinformował o tej zmianie, uzyskał komentarz przedstawicieli Ubisoftu. Firma uzasadnia dodanie takiej opcji planami wprowadzenia nowej zawartości, która zapewne będzie przeznaczona dla postaci na wysokim poziomie i z bardzo dobrym ekwipunkiem. Bonusy do zdobywanego doświadczenia (i złota) pozwolą „w pełni cieszyć się światem Assassin’s Creed: Valhalla” graczom niemającym wiele czasu na grę.
Mikrotransakcje zawsze budzą spore kontrowersje, zwłaszcza gdy mowa o produkcji dla jednego gracza. Dość wspomnieć identyczne rozwiązanie z Assassin’s Creed: Odyssey, krytykowane przez część internautów. Trzeba jednak dodać, że utyskiwania na te płatne bonusy łączyły się z narzekaniami na przesadny grind wymagany do czynienia postępów. W Valhalli problem ten – choć wciąż obecny – został znacząco stonowany i przez większość czasu możemy obejść się bez aktywności pobocznych. Pomaga też fakt, że tego typu zadania są ciekawsze (m.in. dzięki systemowi World Event), co – jak twierdzili twórcy – zawdzięczamy osobie głównego bohatera. Więcej na ten temat znajdziecie w sekcji naszego poradnika.
- Oficjalna strona gry Assassins’ Creed: Valhalla
- Recenzja Assassin's Creed Valhalla - to jest Asasyn, którego szukacie
- Assassins’ Creed: Valhalla – poradnik do gry
- Gry na premierę PlayStation 5 w Polsce - przegląd

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
NightBosman Konsul

Czy jeżeli dobrze rozumiem to Ubi twierdzi że granie w Assasyna to strata czasu ALE możesz część tego czasu odzyskać jeżeli skorzystasz z tych mikrotransakcji.
To jest jakiś auto-diss czy inna wyrafinowana forma sztuki której nie rozumiem?!
Amq_ Konsul

Takie bonusy to ma prawie każda gra to się nazywa trainer.
Jest za darmo i można ustawić x2/4/8/16 do doświadczenia i złota ale kto z takich przyśpieszaczy korzysta.
PolskiSiepacz Legionista
Przyspieszyć zdobywanie exp? A na co to komu? Ja to wręcz mam ostatnio odwrotny problem z tymi wszystkimi pseudo, oraz rpg grami. Mianowicie jestem w połowie gry, a już jest maksymalny poziom. Niby szczegół można grać dalej jak fabuła fajna, ale brak progresji trochę de motywująco działa. Mogli by zacząć tworzyć gry bez lvl capa, w sensie niech sobie będzie jakiś tam maksymalny poziom. Ale niech sztucznie nie będę blokowany że po wbiciu danego, nie mogę wstukać kolejnych. Większość gier ma i tak sztuczne skalowanie przeciwników (assasyny wręcz z tego słyną), więc jaki problem skalować sprzęt i przeciwników dalej, skoro to tylko cyferki? I tak w którymś z kolei patchu to dodadzą jak w oddysey, gdzie stawiając pierwszy raz nogę w Lakonii miałem już 50ty (dopiero patch to poprawił i można było dobić do setki). Deweloperzy powinni się zdecydować czy dają zawartości na wbicie 100-150 poziomów, czy robią tych pobocznych zapychajek mniej. Bo na ten moment jest to dla mnie w grach rozwiązane bez sensu
iwo607 Pretorianin

Ale po co płacić, skoro można użyć Cheat Engine do modyfikacji danych / speedhacka? Sam tak często robię w grach single-player, bo nie lubię grindu. A jako że jest to single-player cheatując nie utrudniam gry innym graczom. Kiedyś były kody aby przyśpieszyć sobie progress, a teraz chcą to zmonetyzować...
Nie wyjdzie im, bo przecież nie zbanują za cheatowanie w grze single-player, bo to przeczy wszelkiej logice.
plolak Generał
A to o to chodzi bo wczoraj grałem i zastanawiałem się dlaczego grając w główny wątek z każdym regionem mam coraz większy rozjazd między poziomem postaci a poziomem sugerowanym. Już po 5-6 regionach rozjazd wynosi około 50 poziomów. To przecież kilkanaście godzin grindu.
Coś mi nie grało że tak długi wątek dali ale teraz wiem o co gra o kasę z usług sieciowych i mikrotransakcji. Grinduj po każdym regionie albo płać. Te chciwe korporacje.