Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 kwietnia 2021, 12:32

Rozwój Assassin's Creed Valhalla spowolni, ale aktualizacje będą większe

Firma Ubisoft potwierdziła datę debiutu wersji 1.2.1 dla gry Assassin's Creed: Valhalla. Tym samym twórcy nieco zwolnią z aktualizacjami, ale w zamian chcą, by były one „obszerniejsze” niż dotychczas.

Niedawno Ubisoft poinformował o przesunięciu premiery pierwszego DLC do Assassin’s Creed: Valhalla, ale – jak się okazuje – to nie jedyne opóźnienie przewidziane przez wydawcę. Twórcy gry poinformowali, że podobny los spotkał aktualizację 1.2.1, która będzie dostępna 27 kwietnia. Informację przekazano w ramach komunikatu na oficjalnej stronie gry. Przy okazji opublikowano też infografikę przedstawiającą najbliższe plany rozwoju gry.

Źródło: Ubisoft.

Pomijając wyjaśnienia procesu naprawiania gier jako takich, Ubisoft odniósł się też do konkretnych problemów zauważonych przez graczy. Uwzględnia to brak ryb w rzekach i jeziorach, co ma zostać częściowo naprawione w aktualizacji 1.2.1. „Częściowo”, bo choć twórcom dawno udało się znaleźć sposób na usunięcie tego błędu, to ma on „bezpośredni wpływ na istniejącą faunę i mechanikę gry”. Dlatego też łatka ze stosowną poprawką pojawi się dopiero w czerwcu. Natomiast już 27 kwietnia zostaną naprawione zadania poboczne Świńska wyrocznia oraz – co potwierdzono na Twitterze – Czarne chmury.

Twórcy Assassin’s Creed: Valhalla przypomnieli też graczom, by zgłaszali wszelkie dostrzeżone usterki, czy to na oficjalnym forum Ubisoftu, czy też poprzez stronę wydawcy. Zapewniono też, że stale będą pojawiały się informacje na temat kolejnych aktualizacji. Te będą ukazywać się rzadziej, ale szereg zmian w narzędziach i kanałach produkcji sprawi, że będą one obszerniejsze niż dotychczas.

  1. Oficjalna strona gry Assassin’s Creed Valhalla
  2. Recenzja Assassin's Creed Valhalla - to jest Asasyn, którego szukacie
  3. Assassin’s Creed Valhalla – poradnik do gry

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej