Według raportu finansowego Ubisoftu Assassin’s Creed Valhalla zarobiło o ponad 70% więcej niż AC Odyssey w analogicznym czasie od premiery. Prezes firmy wypowiedział się także w kwestii niedawnych plotek o skradankowym spin-offie marki.
Firma Ubisoft udostępniła nowe sprawozdanie finansowe, obejmujące wyniki za dziewięć pierwszych miesięcy roku rozliczeniowego 2021-22, czyli okres of 1 kwietnia do 31 grudnia 2021 r. Znalazło się w nim sporo ciekawych informacji na temat wyników dwóch ostatnich odsłon cyklu Assassin’s Creed, czyli Odyssey oraz Valhalla.
Ubisoft jest bardzo zadowolone z tego, jak radzi sobie na rynku Assassin's Creed: Valhalla:
Biorąc pod uwagę te wyniki, nie dziwi decyzja o przedłużeniu wsparcia dla Assassin’s Creed: Valhalla. 10 marca gra otrzyma trzeci dodatek w postaci Dawn of Ragnarok.
DLC zapowiadane jest jako największe rozszerzenie w historii firmy. Pracuje nad nim studio Ubisoft Sofia, czyli zespół odpowiedzialny za Assassin's Creed: Rogue.
Zainteresować Cię może nasza publicystka:
To, że AC Valhalla radzi sobie znacznie lepiej niż Assassin's Creed: Odyssey nie znaczy, że firma nie jest zadowolona z wyników drugiego z tych tytułów. Pod koniec ubiegłego roku w ramach aktualizacji obie gry otrzymały po jednej nowej przygodzie w ramach eventu Crossover Stories, łączącego fabularnie te odsłony cyklu.
Dzięki temu wydarzeniu grudzień był dla Assassin's Creed: Odyssey najlepszym miesiącem 2021 roku pod względem zainteresowania graczy.
Wszystkie te sukcesy są dla Ubisoftu znakiem, że marka ma się lepiej niż kiedykolwiek. Podczas prezentacji dla dziennikarzy prezes firmy Yves Guillemot został zapytany o niedawne plotki o nastawionym na skradanie spin-offie marki. Odmówił komentarza w tej sprawie, ale ciekawe jest to, że w odpowiedzi użył nazwy Rift (taki według spekulacji ma być tytuł projektu), choć dziennikarz nie zawarł jej w pytaniu, co wydaje się czynić wcześniejsze doniesienia na temat tej produkcji bardziej wiarygodnymi.
Choć Guillemot nie zdradził żadnych konkretów odnośnie do kolejnych odsłon marki, to zapewnił, że firma zaplanowała już przyszłość serii na wiele lat i każdego roku fani cyklu mają otrzymywać dużo nowych atrakcji.
GRYOnline
Gracze
Steam
29

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.