Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 stycznia 2021, 18:32

25 lat z Tomb Raiderem; Crystal Dynamics scali serię i opowie, co dalej

Seria Tomb Raider obchodzi w tym roku 25 urodziny. Odpowiedzialne za nią obecnie studio Crystal Dynamics podzieliło się jej wizją na przyszłość. W planach jest scalenie nowej trylogii oraz starych odsłon.

W SKRÓCIE:
  1. Seria Tomb Raider świętuje 25-lecie powstania.
  2. Studio Crystal Dynamics planuje godnie obchodzić rocznicę, choć zaznacza, że nie zapowie nowej gry.
  3. Prace toczą się nad połączeniem nowej trylogii ze starymi odsłonami przygód Lary Croft.

Crystal Dynamics, studio odpowiedzialne za najnowszą trylogię serii Tomb Raider, stoi przed nie lada wyzwaniem. Z okazji 25-lecia serii z Larą Croft w roli głównej przygotowano materiał wideo zapowiadający przyszłość marki.

Poza informacją o animacji, która powstaje przy współudziale Netfliksa, studio nie zdradziło jeszcze, jakie niespodzianki szykuje. Nie będzie to na pewno zapowiedź nowej odsłony. Aktualnie, co powiedziano wprost, zespół pracuje nad sensownym połączeniem nowej trylogii opowiadającej o początkach Lary Croft oraz starszych odsłon, za które w większości odpowiada Core Design.

Odpowiedzialny za markę Tomb Raider Will Kerslake z Crystal Dynamics przyznał, że połączenie obu serii nie jest łatwe, ale jego ekipa zrobi wszystko, by podołać zadaniu, jakie przed nimi stoi.

Mamy pewne wyobrażenie na temat przyszłości Lary Croft. Historia, którą chcemy opowiedzieć, weźmie pod uwagę zarówno gry studia Core Design, jak i nasze produkcje, łącząc obie linie czasowe w jedną.

Obchody 25-lecia marki Tomb Raider wystartują oficjalnie 1 lutego 2021 roku. Square Enix i Crystal Dynamics przygotowały dla nas parę niespodzianek. Wśród nich nie będzie jednak zapowiedzi nowej gry, co podkreślono na powyższym materiale wideo.

Pozostaje więc ściskać kciuki za przyszłość Lary malowaną w jasnych barwach, a Was zapytać o ulubioną odsłonę serii Tomb Raider. Którą wybieracie?

  1. Shadow of the Tomb Raider – recenzja gry