20 milionów kopii Call of Duty: Modern Warfare 2 sprzedanych

Bobby Kotick ma powody do zadowolenia. Choć konferencja prasowa Activision na targach E3 nie przyniosła żadnych rewelacji, tego samego wieczora podczas spotkania z inwestorami szef koncernu mógł pochwalić się bardzo wysoką sprzedażą gry Call of Duty: Modern Warfare 2, która od chwili premiery w listopadzie ubiegłego roku znalazła już ponad 20 mln nabywców.

Aleksander Kaczmarek

Komentarze

Bobby Kotick ma powody do zadowolenia. Choć wczorajsza konferencja prasowa Activision na targach E3 nie przyniosła żadnych rewelacji, tego samego wieczora (w naszej strefie czasowej był to dzisiejszy poranek – przyp. red.) podczas spotkania z inwestorami szef koncernu mógł pochwalić się bardzo wysoką sprzedażą gry Call of Duty: Modern Warfare 2, która od chwili premiery w listopadzie ubiegłego roku znalazła już ponad 20 mln nabywców.

20 milionów kopii Call of Duty: Modern Warfare 2 sprzedanych - ilustracja #1

Call of Duty: Modern Warfare 2 zapewniło Activision dziesiątki milionów dolarów zysku.

O dobrych wynikach sprzedaży militarnego FPS-a wyprodukowanego przez studio Infinity Ward informowaliśmy wielokrotnie. Do zakupu CoD:MW2 graczy nie zniechęciło nawet zamieszanie wokół twórców gry. Prezes i zarazem dyrektor zarządzający Activision – Bobby Kotick twierdzi jednak, że kolejna odsłona serii Call of Duty, przygotowywana tym razem przez firmę Treyarch, ma szanse zarobić jeszcze większe pieniądze. Świadczy o tym chociażby zainteresowanie tytułem w przedsprzedaży. W porównaniu do Modern Warfare 2, znacznie więcej graczy zdecydowało się już teraz zamówić Call of Duty: Black Ops, choć przypomnijmy, że do premiery gry pozostało jeszcze niemal pół roku.

Koncern w pełni świadomie podsyca też zainteresowanie nową strzelaniną, czego dowodzą prezentacje na własnej konferencji prasowej ale także wcześniejszej, zorganizowanej przez Microsoft.

20 milionów kopii Call of Duty: Modern Warfare 2 sprzedanych - ilustracja #2

Zainteresowanie Call of Duty: Black Ops w przedsprzedaży jest wyższe niż było w przypadku CoD: Modern Warfare 2.

Jak informuje serwis VG247, Activision ma w planach rozszerzyć działalność związaną z przedsprzedażą wydawanych przez siebie tytułów. Bobby Kotick szacuje, że dzięki współpracy z takimi sieciami sklepów jak GameStop, w samych Stanach Zjednoczonych koncern może wygenerować pół miliarda dolarów przychodu.

Lukratywna wydaje się także trzyletnia umowa zawarta z gigantem z Redmont. Na jej podstawie Microsoft uzyska prawo do czasowej wyłączności m.in. na pierwsze materiały typu DLC do gry Call of Duty: Black Ops.

7.9

GRYOnline

8.0

Gracze

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny

Bungie rusza z nową marką, także na PC

Następny
Bungie rusza z nową marką, także na PC

Ghost Recon: Future Soldier w 3D i z kampanią kooperacyjną

Poprzedni
Ghost Recon: Future Soldier w 3D i z kampanią kooperacyjną

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl