11 najważniejszych zmian w No Man's Sky według 505 Games
Firma 505 Games przygotowała krótki film przedstawiający 11 najważniejszych zmian, jakie zaszły w No Man's Sky, licząc od dnia premiery. 24 lipca produkcja studia Hello Games doczeka się kolejnej dużej aktualizacji i wydania na Xboksa One.
Zbliża się 24 lipca – data niezwykle istotna dla posiadaczy kosmicznego symulatora No Man's Sky od studia Hello Games. Wówczas to zadebiutuje edycja gry na konsolę Xbox One oraz największa do tej pory aktualizacja, nazwana przez twórców NEXT, dodająca między innymi długo wyczekiwany tryb multiplayer. Z tej okazji firma 505 Games, czyli wydawca tytułu na platformę Microsoftu, przygotowała krótki film prezentujący subiektywną listę jedenastu najbardziej istotnych elementów, które odmieniły oblicze No Man's Sky, licząc od dnia premiery.
Na przygotowanej przez 505 Games liście znalazły się kolejno:
- ulepszony system handlu
- portale
- nowe biomy i algorytmy tworzenia terenu
- pojazdy naziemne
- nowe tryby zabawy
- budowanie baz
- misje i fabuła
- manipulacja terenem
- wraki statków
- ulepszona walka kosmiczna
- potężne okręty transportowe
Rzecz jasna to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Wszystkie zmiany, jakie dodały do gry trzy największe wydane dotąd aktualizacje - Foundation, Pathfinder oraz Atlas Rise – znajdziecie tutaj, tutaj i tutaj.

No Man's Sky pojawiło się na rynku w sierpniu 2016 roku i wywołało olbrzymie kontrowersje. Kształt premierowej wersji nijak nie pokrywał się bowiem z wizją ambitnego kosmicznego symulatora roztaczaną podczas różnorakich prezentacji przez Brytyjczyków z Hello Games. Gdy dodamy do tego fatalnie zoptymalizowane wydanie pecetowe, otrzymamy przepis na piękną katastrofę. Pracownicy Hello Games z pokorą przyjęli wszelką krytykę, jaka na nich spłynęła ze strony graczy oraz mediów branżowych, i rozpoczęli proces uzupełniania No Man's Sky nową zawartością. Przez ostatnie niemal dwa lata udało im się wypuścić trzy duże aktualizacje, a także mnóstwo mniejszych łatek, które nieco poprawiły odbiór tytułu. Wciąż jest jednak sporo do zrobienia, lecz patrząc na starania speców z Hello Games możemy być niemal pewni, że ich dzieło będzie stale rozwijane.
- Oficjalna strona gry No Man’s Sky
- Recenzja gry Mo Man’s Sky – w kosmosie nikt nie usłyszy twojego ziewnięcia
- No Man’s Sky – kompendium wiedzy

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- 505 Games
- patche i aktualizacje
- space-sim / symulatory kosmiczne
- Hello Games
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany738201 Legionista
> Angry Zeus zamieściłem od razu w komentarzu. Wiesz jest coś takiego jak mody, filtry i wygląda ok. Dodałem też że pięknie wygląda za rzadko ;)
Angry Zeus Generał

a mógłbyś przynajmniej 1 screen z tej przepięknej gry zamieścić pls?
zanonimizowany1183905 Centurion
Juz nie gadajcie jaka to denna gra. Po aktualizacjach gra sie nawet dobrze. Fakt ze przydalo by sie roznorodnosci fauny i flory. Sa gusty i gusciki ja uwielbiam niekonczace sie survivale natomiast nie przeadam za grami ktore maja definitywny koniec. Lubie potem jak np w gta pograc sobie po przejsciu wszystkiego. Jest jeszcze duzo do poprawy zwlaszcza z lataniem do punktu na powierzchni planety ale gra daje rade. Daje jej 7 na 10. Za multi dostanie 8. W porownaniu do gry przed aktualizacjami zaszly naprawde ogromne zmiany. Byle tak dalej. Polecam
Gibsonn Generał
Samo latanie i zwiedzanie planet nawet spoko ALE najbardziej wnerwiało mnie to co mnie najbardziej interesowało czyli budowa własnych baz na planetach....Biegam radośnie po nowo odkrytej planecie, szukam miejscówki na baze, o jest..rozkładam graty do budowy...a gra mówi- hola hola tu nic nie zbudujesz, mamy dla ciebie ciekawsze miejsce.... lol no ja pier.... co za bzdet
zanonimizowany738201 Legionista
Gra momentami przepiękna, ale coś tam nie zagrało przy tej generacji terenu i trzeba często przymykać oczy. Grać się da, jest całkiem fajnie, jak pyknie 100 godzin to wszystko się nudzi. To nie ten sam koszmarek co na początku, wiem, bo mam mns od pierwszego dnia. Żałowałem tak do aktualizacji 1.3, potem już było ok.