7. tytuły ekskluzywne Xbox
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 7. Najpopularniejsze gry o tematyce tytuły ekskluzywne Xbox.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Game Party: In Motion
Towarzyskie 18 listopada 2010
Game Party: In Motion to stworzona z myślą o technicznych możliwościach kontrolera Kinect kolekcja zręcznościowych mini-gierek, wymagających aktywności fizycznej. Gracze mogą spróbować swoich sił m.in. w wirtualnych kręglach, turnieju darta, czy rzutach do kosza. Rozgrywka bazuje na wykonywaniu ruchów ciała odpowiadających właściwej konkurencji (np. rzut piłką, turlanie kuli, uderzenie kijem bilardowym).
Project Gotham Racing 3
Wyścigi 22 listopada 2005
Project Gotham Racing 3 to kolejna odsłona znanej serii wirtualnych wyścigów samochodowych, będącej od 2001 roku swoistą wizytówką konsol z rodziny Xbox. Niniejszy produkt jest jednocześnie pierwszą pozycją ze wspomnianego cyklu, przeznaczoną dla platformy Xbox 360. Zgodnie ze standardową konwencją developerzy ponownie zaserwowali użytkownikom kapitalną zabawę w świecie motoryzacji, okraszoną szczegółowo dopracowaną oprawą wizualną i dźwiękową.
Powerstar Golf
Sportowe 22 listopada 2013
Powerstar Golf to zwariowana gra sportowa przygotowana przez ekipę deweloperską studia Zoe Mode. Gracze mogą spróbować swoich sił we wbijaniu piłeczki do dołków na polu golfowym, posługując się przy tym różnymi supermocami. Produkcja stworzona została z myślą o technicznych możliwościach konsoli Xbox One i kontrolera Kinect.
Nike+ Kinect Training
Sportowe 30 października 2012
Program treningowy wykorzystujący funkcjonalność kontrolera Kinect oraz technologii Nike+. Wykonujemy ćwiczenia naśladując awatara wzorowanego na jednym z trenerów firmy Nike, zdobywamy punkty i tym samym poprawiamy sprawność fizyczną.
Kinect Sports: Sezon 2
Sportowe 25 października 2011
Kontynuacja jednego z pierwszych tytułów dedykowanych kontrolerowi Kinect. Również w tym przypadku mamy do czynienia z zestawem gier sportowych. Dostępnych jest wiele różnorodnych dyscyplin, w tym m.in. tenis, golf, futbol amerykański, baseball, rzutki oraz jazda na nartach.
WWE WrestleMania 21
Sportowe 20 kwietnia 2005
WWE WrestleMania 21 to kolejna gra podejmująca tematykę wrestlingu, sportu szczególnie popularnego w Stanach Zjednoczonych. Do wyboru mamy kilkudziesięciu prawdziwych wrestlerów, nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby stworzyć własną postać.
Operation Darkness
Strategiczne 24 czerwca 2008
Połączenie strategii turowej oraz RPG-a. Przystępujemy do alternatywnej wersji II Wojny Światowej, stając do walki nie tylko z Nazistami, ale i dowodzonymi przez wroga potworami.
Infinite Undiscovery
RPG 2 września 2008
Japoński RPG od autorów sagi "Star Ocean". Wcielamy się w postać młodego chłopaka o imieniu Kapel. Podróżujemy po świecie gry, walcząc z potworami i wykonując kolejne questy.
Fighter Within
Bijatyki 22 listopada 2013
Bijatyka nowej generacji przygotowana przez francuską firmę Ubisoft. Tytuł odróżnia się od pozostałych gier tego typu sterowaniem, które opiera się na kontrolowaniu zawodników swoim ciałem, dzięki sensorowi ruchu Kinect. Walki toczą się w trybach single i multiplayer.
Crimson Skies: High Road to Revenge
Akcji 21 października 2003
Wcielamy się w postać pilota jednego z kilkunastu futurystycznie wykonanych myśliwców. Akcja gry osadzona została w alternatywnej wersji rzeczywistości, w latach trzydziestych XX wieku.
The Outfit
Akcji 14 marca 2006
The Outfit to kolejna taktyczna gra akcji, osadzona w perspektywie trzeciej osoby, która przenosi gracza na pola bitew z czasów II wojny światowej.
Unreal Championship
Akcji 12 listopada 2002
Opracowana przez firmę Digital Extremes i dostępna wyłącznie na konsolach firmy Microsoft poboczna odsłona niezwykle popularnej serii strzelanin FPS Unreal. Pod względem rozgrywki, produkcja wykorzystuje rozwiązania znane z obu części Unreal Tournament, łącząc niezwykle rozbudowany tryb rywalizacji wieloosobowej z opcją zabawy dla jednego gracza, polegającą na starciach z kierowanymi przez AI botami.
Quake Arena Arcade
Akcji 15 grudnia 2010
Reedycja popularnej pecetowej strzelaniny Quake III: Arena (wraz z dodatkiem Team Arena), opracowana przez Pi Studios. Ogólne założenia rozgrywki w Quake Arena Arcade pozostały zgodne z pierwowzorem, a całość koncentruje się przede wszystkim na dynamicznych pojedynkach wieloosobowych, rozgrywających się na ponad 40 zróżnicowanych arenach, z których większość zaczerpnięta została właśnie z trzeciej części cyklu.
N3II: Ninety-Nine Nights
Akcji 29 czerwca 2010
Sequel jednego z pierwszych slasherów dostępnych na Xboksa 360. Niezliczone hordy przeciwników kontra bohater kierowany przez gracza - tak można scharakteryzować Ninety-Nine Nights 2.
America's Army: True Soldiers
Akcji 23 października 2007
America's Army: True Soldiers jest taktyczną grą akcji, w której akcja jest ukazana z perspektywy pierwszej osoby. Tytuł jest swoistą interaktywną reklamą Sił Zbrojnych Stanów Zjednoczonych. Program przygotowali pracownicy Red Storm Entertainment, odpowiedzialni między innymi za Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2.
Marathon: Durandal
Akcji 1 października 2007
Remake klasycznej strzelanki FPP autorstwa Bungie. Do wyboru zarówno rozbudowany singleplayer, składający się z 27 etapów, jak i równie ciekawy multiplayer dla ośmiu osób (lub czterech w przypadku zabawy offline).
Guardian Heroes HD
Akcji 12 października 2011
Chodzona bijatyka z elementami RPG będąca ulepszoną konwersją gry wydanej w 1996 roku na konsolę Sega Saturn. Wybieramy jednego z pięciu wojowników i ruszamy mordować wrogów. Każda postać ma własną charakterystykę, styl walki i ciosy specjalne. W porównaniu z pierwowzorem poprawiono grafikę i dodano nowe tryby multiplayer.
Gears of War 3: Forces of Nature
Akcji 27 marca 2012
Forces of Nature to piąty dodatek DLC przygotowany z myślą o Gears of War 3. Za rozszerzenie jak zwykle odpowiedzialne jest studio Epic Games.
Cabela's Big Game Hunter: Hunting Party
Zręcznościowe 1 listopada 2011
Cabela's Big Game Hunter: Hunting Party to gra zręcznościowa, wykorzystująca kontroler ruchu Kinect, w której wcielamy się w myśliwego polującego na dziką zwierzynę. Tytuł wspiera tryb gorącego krzesła, w którym mogą wziąć udział maksymalnie cztery osoby.
Your Shape: Fitness Evolved
Zręcznościowe 4 listopada 2010
Your Shape: Fitness Evolved to przygotowana z myślą o możliwościach kontrolera Kinect gra sportowo-zręcznościowa, pozwalająca graczom poprawić kondycję fizyczną i wymodelować sylwetkę. Program łączy trening fitness z elementami sztuk walki i tańca oraz zręcznościowymi mini-grami. Zajęcia prowadzone są pod okiem wirtualnego instruktora, który dostosowuje intensywność ćwiczeń do możliwości gracza.
South of Midnight
Akcji jeszcze nie ogłoszona
South of Midnight to przygodowa gra akcji z widokiem TPP i nietypowym stylem wizualnym zainspirowanym filmami z animacją poklatkową oraz światem pełnymi garściami czerpiącym z folkloru południowych regionów Stanów Zjednoczonych.
Doritos Crash Course 2
Zręcznościowe 8 maja 2013
Kontynuacja darmowej gry zręcznościowej, w której awatary ścigają się ze sobą po trasach pełnych pułapek i przeszkód. „Dwójka” zawiera więcej układów, wyzwań i możliwości. W dalszym ciągu jest to jednak pozycja oferowana za darmo wszystkim użytkownikom konsoli Xbox 360.
Kinect Nat Geo TV
Zręcznościowe 18 września 2012
Program edukacyjny stworzony na podstawie filmów dokumentalnych stacji National Geographic. Tytuł umożliwia „wejście” w środek akcji, dzięki czemu poznawanie zwierząt i przyrody jest jeszcze przyjemniejsze.
FRU
Zręcznościowe 13 lipca 2016
Prosta gra platformowa, stworzona przez studio Through Games z myślą o wykorzystaniu możliwości kontrolera ruchowego Kinect. W grze FRU prowadzimy małego, wąsatego bohatera poprzez kilkanaście zróżnicowanych poziomów, zlokalizowanych w kilku odmiennych światach. Cała oryginalność produkcji polega zaś na tym, że świat gry odkrywamy za pomocą rzeczywistych gestów gracza, przekazywanych do konsoli za pośrednictwem sensora Kinect.