Wyszukiwarka gier
Reignbreaker

Reignbreaker

PC
po premierze

Data wydania: 18 marca 2025

Akcji, Fantasy, Roguelike, Widok izometryczny, Elementy RPG, 2D, Dungeon crawler, Indie, Singleplayer

Izometryczna gra akcji z elementami roguelike przypominająca cykl Hades, osadzona w „medievalpunkowym” świecie. Reignbreaker jest dziełem twórców cyklu The Inner World, które oddaje nam do dyspozycji mechaniczne oszczepy i zmusza do walki z quasi-średniowiecznymi maszynami.

8.0

Steam

6.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Reignbreaker jest grą akcji z elementami roguelike’a, która przywodzi na myśl między innymi cykl Hades. Za opracowaniem tej produkcji stoi niezależne Studio Fizbin, mające w portfolio między innymi serię The Inner World, szalone Say No! More czy też przygodowe Lost at Sea.

Gameplay

W Reignbreaker akcję oglądamy w widoku izometrycznym.

Walka i przeciwnicy

Podczas rozgrywki przemierzamy najeżoną niebezpieczeństwami fortecę i walczymy z hordami przeciwników. Na naszej drodze stają przede wszystkim zaawansowane, średniowieczne maszyny, choć przychodzi nam mierzyć się także z wrogo nastawionymi ludźmi.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsPolskie napisy

Producent: Studio Fizbin

Wydawca: Studio Fizbin

Ograniczenia wiekowe: 12+

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Reignbreaker:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core 2.4 GHz, 8 GB RAM, karta graficzna 2 GB GeForce GTX 950 / Radeon R7 360, Windows 10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Quad Core 2.4 GHz, 16 GB RAM, karta graficzna 6 GB GeForce RTX 2060 / Radeon RX 5600, Windows 10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.0

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 417 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
6.8

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 6 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Ocena STEAM

8.0

W większości pozytywne (417)

[title]

Główne zalety gry

  • Styl artystyczny i estetyka: Wiele osób chwaliło unikalny styl artystyczny w klimacie medievalpunk, żywe kolory oraz ogólny projekt wizualny, opisując go jako fascynujący i stylowy. Projekty postaci, szczególnie protagonisty Clefa, otrzymały pozytywne opinie.
  • Ścieżka dźwiękowa: Muzyka była często podkreślana jako doskonała, dodająca atmosfery do gry i wzbogacająca ogólne doświadczenie.
  • Mechanika rozgrywki: System walki był ogólnie opisywany jako zabawny, dynamiczny i angażujący. Gracze docenili różnorodność oszczepów oraz mechaniki, które umożliwiały różne style gry.
  • Opcje dostępności: Gra zawiera funkcje takie jak nieograniczone dashowanie i opcje niewrażliwości, co czyni ją bardziej dostępną dla szerszej publiczności.
  • Regrywalność: Pomimo krytyki dotyczącej zawartości, wielu graczy uznało podstawową pętlę rozgrywki za uzależniającą, z potencjałem na różne budowy i strategie dzięki power-upom.

Główne wady gry

  • Brak zawartości i różnorodności: Znaczna liczba recenzji zwracała uwagę na ograniczoną różnorodność wrogów, powtarzalne środowiska oraz brak ogólnej zawartości. Wiele osób uważało, że gra jest pusta i brakuje jej głębi, jaką można znaleźć w innych roguelikach, szczególnie w Hadesie.
  • Powtarzalna rozgrywka: Użytkownicy zauważyli, że rozgrywka szybko staje się monotonna z powodu ograniczonej liczby wrogów i tych samych biomów wykorzystywanych w trakcie rozgrywek.
  • Dubbing i fabuła: Dubbing często opisywano jako przeciętny, z dialogami, które wydawały się robotyczne lub mało angażujące. Fabuła była postrzegana jako płytka i pozbawiona głębi, a wielu graczy pragnęło większego rozwoju postaci i eksploracji narracyjnej.
  • Problemy z kontrolą: Niemożność zmiany przypisania przycisków była powszechnym źródłem frustracji wśród graczy, co sprawiało, że doświadczenie z gry było mniej przyjemne dla niektórych.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Więcej różnorodności wrogów i środowisk: Gracze wyrazili chęć posiadania bardziej zróżnicowanych wrogów i środowisk, aby wzbogacić doświadczenie rozgrywki i utrzymać świeżość rozgrywek.
  • Głębsza fabuła i rozwój postaci: Wiele osób chciało bardziej angażującej narracji z lepszymi łukami postaci i interakcjami, czując, że obecna fabuła nie dostarcza wystarczającej motywacji ani intrygi.
  • Dodatkowe mechaniki rozgrywki: Niektórzy gracze sugerowali, że gra mogłaby skorzystać na bardziej złożonych mechanikach lub systemach, aby pogłębić rozgrywkę, takich jak możliwość wyboru poziomów trudności lub bardziej wpływowe power-upy.
  • Poprawiona informacja zwrotna w walce: Wiele recenzji wspomniało o potrzebie wyraźniejszych wskazówek wizualnych podczas walki, aby poprawić klarowność i uniknąć zamieszania w chaotycznych sytuacjach.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż Reignbreaker ma solidne fundamenty dzięki angażującemu stylowi artystycznemu, muzyce i zabawnej walce, cierpi na brak zawartości i głębi, co sprawia, że wielu graczy pragnie więcej.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

6.8

34% rekomendacji (6)

Opecritic
8 / 10

GameLuster

Sara Thomas

GameLuster
4 / 5

The Outerhaven Productions

Keith Mitchell

The Outerhaven Productions
6 / 10

Niche Gamer

Brandon Lyttle

Niche Gamer
6 / 10

Loot Level Chill

Mick Fraser

Loot Level Chill
70 / 100

COGconnected

Jaz Sagoo

COGconnected

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl