Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Gry Wyścigi PlayStation 3

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Gry z gatunku wyścigi na platformę Sony PlayStation 3 ułożone według popularności.

Wyścigi. Gatunek gier polegających na ściganiu się z rywalami. Zadaniem gracza jest zdobycie pierwszego miejsca lub uzyskanie jak najlepszego czasu okrążenia. Możemy ścigać się różnymi pojazdami (naziemne, wodne, powietrzne), a sama natura rozgrywki też może być zmienna (symulacyjna bądź zręcznościowa).

PS3
Wyścigi
Tematyki
Gran Turismo 6
Gran Turismo 6

Wyścigi 6 grudnia 2013

Rozbudowana symulacja wyścigów samochodowych, stanowiąca kolejną odsłonę popularnego cyklu Gran Turismo. Ambicją Kazunoriego Yamauchiego oraz ekipy deweloperskiej studia Polyphony Digital było podniesienie poziomu realizmu zabawy, a jednocześnie jej uatrakcyjnienie poprzez większą różnorodność wariantów rozgrywki. W Gran Turismo 6 gracze mają okazję spróbować swoich sił za kierownicą ponad 1200 starannie odwzorowanych modeli samochodów różnych klas. Zmagania toczą się na trasach znanych z Gran Turismo 5 (również z płatnych DLC), a także 7 zupełnie nowych, w tym na słynnym, brytyjskim torze wyścigowym Silverstone. Twórcy wprowadzili również kilka istotnych zmian w modelu jazdy, co pozwoliło na bardziej realistyczne odzwierciedlenie aerodynamiki, pracy kół i układu zawieszenia.

GRID 2
GRID 2

Wyścigi 28 maja 2013

Druga część cyklu symulacji wyścigów samochodowych, będącego rozwinięciem serii TOCA Race Driver. Gra wyprodukowana została przez specjalizujące się w tym gatunku (m.in. serie Colin McRae i F1) brytyjskie studio Codemasters Software. Gracze mają sposobność wcielić się w role kierowców, biorących udział w wyścigach drogowych, ulicznych oraz na zamkniętych torach. Gra pozwala zasiąść za kierownicą wielu luksusowych modeli samochodów, w tym Forda Mustanga Mach-1, Chevroleta Camaro SS oraz Koenigsegga Agrea R. Realistycznych, a zarazem emocjonujących, wrażeń z jazdy dostarcza system TrueFeel. Deweloperzy zadbali także o zaawansowany model zniszczeń oraz rozbudowany tryb wieloosobowy, pozwalający ścigać się z żywymi rywalami. Od strony technicznej GRID 2 bazuje na możliwościach nowoczesnego silnika EGO 3.0.

Gran Turismo 5
Gran Turismo 5

Wyścigi 24 listopada 2010

Piąta odsłona znanej z kolejnych generacji konsol PlayStation serii gier wyścigowych studia Polyphony Digital. W Gran Turismo 5 znajdziemy wszystkie kluczowe cechy poprzednich odsłon cyklu, oprawione w realistyczny, lecz niezwykle przystępny model jazdy oraz nowoczesną oprawę graficzną, godną kolejnej generacji konsol firmy Sony. Najważniejszym elementem gry pozostaje rozbudowany tryb kariery, w którym prowadzimy naszego kierowcę przez kolejne szczeble rozwoju, sukcesywnie odblokowując dostęp do coraz trudniejszych wyzwań, kolejnych modeli samochodów oraz specjalnych atrakcji gry. Do naszej dyspozycji oddano imponującą liczbę ponad 1000 licencjonowanych samochodów, podzielonych na dwie grupy – pojazdów znanych z poprzednich odsłon serii oraz zupełnie nowych. Całość uzupełniają tradycyjnie bogate opcje tuningu wizualnego oraz mechanicznego. Wrażenie robi też liczba ponad 70 rozsianych po całym świecie tras, wśród których nie zabrakło rzeczywistych torów pokroju Nürburgring czy Monzy.

Need for Speed Rivals
Need for Speed Rivals

Wyścigi 19 listopada 2013

Zręcznościowe wyścigi samochodowe, będące kolejną odsłoną popularnej serii Need for Speed. Dewelopingiem tytułu zajęło się szwedzko-brytyjskie studio Ghost Games (wcześniej znane jako EA Gothenburg), wspomagane przez byłych pracowników Criterion Games. Gracze mogą wcielić się w role kierowców, uczestniczących w nielegalnych wyścigach ulicami wirtualnej metropolii lub policjantów, polujących na piratów drogowych. Wraz z postępami w grze pojawia się możliwość prowadzenia nowych modeli samochodów oraz korzystania z przydatnych technologii. Wbudowany system All Drive pozwala na swobodne przechodzenie pomiędzy zabawą w trybie jedno- i wieloosobowym. Od strony technicznej Need for Speed Rivals bazuje na możliwościach zaawansowanego technologicznie silnika Frostbite 3, wykorzystanego m.in. w Battlefield 4.

Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Most Wanted

Wyścigi 30 października 2012

Nowa odsłona legendarnej serii wyścigowej, nawiązująca do jednej z najwyżej ocenianych części cyklu – wydanego w 2005 roku Need for Speed: Most Wanted. Za przygotowanie gry odpowiedzialne jest ponownie studio Criterion Games, znane przede wszystkim ze zręcznościowej serii Burnout. Remake nawiązuje do pierwowzoru głównie za sprawą motywu dynamicznych pościgów z policją oraz tzw. „czarnej listy”, po której pniemy się, wyzywając kolejnych najbardziej poszukiwanych kierowców. Tym razem twórcy zaoferowali graczom otwarty świat i rozgrywkę w nieco sandboksowym stylu. Gra pozwala na swobodne poruszanie się po ulicach Fairhaven i przesiadanie się do dowolnego z odnalezionych tam samochodów. Biorąc udział w kolejnych wyścigach, odblokowujemy ulepszenia oraz modyfikacje poszczególnych maszyn i zyskujemy punkty prestiżu, niezbędne do rzucenia wyzwania kolejnym kierowcom z „czarnej listy”. Gra oferuje typowy dla serii, zręcznościowy model jazdy z widowiskowym systemem zniszczeń.

Test Drive Unlimited 2
Test Drive Unlimited 2

Wyścigi 8 lutego 2011

Kontynuacja bestsellerowej gry Test Drive Unlimited, która tchnęła nowego ducha w klasyczną serię wyścigową, zapoczątkowaną jeszcze w 1987 roku przez firmę Accolade. Akcja TDU 2 toczy się w dwóch lokacjach: na hiszpańskiej Ibizie oraz dostępnej w dalszej części rozgrywki hawajskiej wyspie Oahu, znanej z pierwszej części gry. Po obu z nich możemy swobodnie się poruszać, podejmując kolejne wyścigowe wyzwania. W miarę postępów w grze nabywamy kolejne wille i apartamenty, ale przede wszystkim nowe, luksusowe samochody. Mechanika rozgrywki uległa kilku zmianom, wśród których wymienić należy turnieje, rozgrywane zamiast pojedynczych wyścigów oraz specjalne licencje, które zdobywamy celem odblokowania kolejnych wyzwań. Tryb dla jednego gracza wzbogacony został wątkiem fabularnym, lecz główny nacisk położono na rywalizację w wariancie multiplayer. Dzięki ulepszonemu silnikowi, rozgrywka toczy się zarówno w dzień, jak i w nocy, przy zmieniających się warunkach pogodowych.

Driver: San Francisco
Driver: San Francisco

Wyścigi 1 września 2011

Piąta pełnoprawna odsłona popularnej serii wyścigowych gier akcji, której początki sięgają 1999 roku. Za powstanie gry odpowiadają oryginalni twórcy cyklu z Reflections Interactive, pracujący obecnie pod skrzydłami koncernu Ubisoft. Fabuła gry nawiązuje do wydarzeń z trzeciej części gry, w której policjant John Tanner zmagał się z gangsterem o imieniu Jericho. Próbując wyrównać rachunki, nasz protoplasta rusza w pościg za przestępcą, który kończy się wypadkiem i śpiączką Tannera. Akcja toczy się w sferze marzeń sennych naszego bohatera, co pozwoliło na wprowadzenie do rozgrywki innowacyjnych rozwiązań, wpływających na dynamikę zabawy. Mowa tu o systemie Shift, pozwalającym w niemal dowolny sposób przełączać się pomiędzy wszystkimi dostępnymi w polu widzenia samochodami. Twórcy odwzorowali ponad setkę licencjonowanych samochodów, zaś akcję gry osadzili w ogromnym wirtualnym mieście San Francisco, liczącym aż 209 mil kw. Realizmu dodaje zaś dopracowany model jazdy oraz system zniszczeń.

Need for Speed Carbon
Need for Speed Carbon

Wyścigi 17 listopada 2006

Dziesiąta część bestsellerowego cyklu gier wyścigowych, zapoczątkowanego w 1995 roku. W grze wcielamy się w znanego z poprzedniej odsłony bohatera, który po powrocie do rodzinnego miasta odkrywa, że kontrolę nad organizacją ulicznych wyścigów przejęły wrogie gangi. W trakcie kolejnych wyścigowych wyzwań stopniowo – dzielnica po dzielnicy – odzyskamy panowanie nad miastem. Mechanika zabawy czerpie ze sprawdzonych rozwiązań swych poprzedniczek, wprowadzając jednocześnie zupełnie nowe elementy. Pierwszym z nich są pojedynki w kanionie, podczas których możemy przebić się przez barierki i spaść w przepaść. Druga z nowości to możliwość stworzenia własnego teamu, którego członkowie będą nas wspomagać w niektórych wyścigach np. blokując rywali. W grze nie zabrakło cut-scenek z udziałem żywych aktorów, kilkudziesięciu licencjonowanych modeli samochodów, a także rozbudowanych opcji tuningu, gdzie dzięki specjalnemu modułowi Autosculpt możemy zmodyfikować niemal każdy element nadwozia.

DiRT 3
DiRT 3

Wyścigi 24 maja 2011

Trzecia pełnoprawna część niezwykle popularnego cyklu gier wyścigowych studia Codemasters, kontynuującego tradycje zapoczątkowanej pod koniec lat 90. ubiegłego wieku serii Colin McRae Rally. Po kładącej szczególny nacisk na zmagania off-roadowe poprzedniczce, DiRT 3 stanowi swoisty powrót do pierwotnej koncepcji cyklu i klimatów typowo rajdowych, z wykorzystaniem oficjalnej licencji WRC. W grze nie zabrakło jednak całej masy nowości, takich jak wyczynowe areny zaczerpnięte z zawodów cyklu X-Games oraz zupełnie nowy typ zmagań o nazwie Gymkhana, spopularyzowany przez światowej sławy kierowcę, Kena Blocka. Polega on na jak najszybszym i możliwie efektownym przejechaniu wyznaczonej trasy przy jednoczesnym wykonywaniu iście kaskaderskich i wysoko punktowanych ewolucji. Do dyspozycji graczy oddano tradycyjnie szeroki wachlarz licencjonowanych samochodów rajdowych, pochodzących z różnych epok, a także pojazdów typu buggy i półciężarówek wykorzystywanych w zawodach terenowych.

Colin McRae: DiRT 2
Colin McRae: DiRT 2

Wyścigi 8 września 2009

Druga część ciepło przyjętej gry wyścigowej Colin Mc Rae: DiRT, wytyczającej całkiem nowy kierunek w serii studia Codemasters, firmowanej nazwiskiem tragicznie zmarłego szkockiego kierowcy rajdowego. DiRT 2 koncentruje się ponownie na dynamicznych zawodach off-roadowych, w których zasiadamy za kierownicą kilku rodzajów licencjonowanych pojazdów. Nowy tryb kariery przygotowany został na wzór tej z GRID-a, a podczas zabawy podróżujemy po całym świecie i uczestniczymy w kolejnych wyścigach, stopniowo budując swoją reputację. W miarę postępów w grze nawiązujemy koleżeńskie relacje z innymi tuzami sportów motorowych, takimi jak Travis Pastrana czy Ken Block, którzy zapraszają nas na kolejne ekskluzywne turnieje z atrakcyjnymi nagrodami. Całość zrealizowana została w typowo młodzieżowym klimacie, z jednoczesnym zachowaniem klasy poprzedniczek. Wśród innych nowości wymienić warto ulepszoną mechanikę, usprawnioną funkcję Flashback oraz znacząco rozbudowany tryb wieloosobowy.

Need for Speed: Undercover
Need for Speed: Undercover

Wyścigi 18 listopada 2008

Po nieco bardziej realistycznym ProStreet, rozgrywającym się głównie na profesjonalnych, zamkniętych torach, popularna seria wyścigowa Need for Speed powraca na ulice miasta w swej tradycyjnej, zręcznościowej odsłonie. Opracowany przez kanadyjski oddział EA, Undercover kładzie też szczególny nacisk na fabułę. W grze wcielamy się w postać policjanta, który, pracując pod tytułową przykrywką, stara się wniknąć w szeregi gangu samochodowego. Aby to uczynić, musi udowodnić swe umiejętności w szeregu wyzwań wyścigowych, takich jak tradycyjne wyścigi, jazda na czas, bitwa na autostradzie czy wyprzedzanie. Zgodnie z tradycją serii, do dyspozycji otrzymujemy masę licencjonowanych samochodów, podatnych na tuning optyczny oraz mechaniczny. Poprawioną oprawę graficzną i przebojową ścieżkę dźwiękową uzupełniają wstawki filmowe z udziałem m.in. znanej z Mission: Impossible III Maggie Q. oraz piosenkarki Christiny Milian.

CTR: Crash Team Racing
CTR: Crash Team Racing

Wyścigi 8 listopada 2007

Cyfrowa reedycja czwartej gry o przygodach sympatycznego mutanta Crasha. W odróżnieniu od poprzednich części cyklu, które były trójwymiarowymi platformówkami, tym razem mamy jednak do czynienia ze zwariowanymi wyścigami gokartów. Ekipy Crasha oraz Dr Cortexa stają do wielkiego turnieju, którego organizatorem jest najlepszy rajdowiec we wszechświecie - Nitrous Oxide.

F1 2014
F1 2014

Wyścigi 17 października 2014

Symulacja wyścigów samochodowych, stanowiąca kolejną odsłonę cyklu na licencji Mistrzostw Świata Formuły 1 (Formula One World Championship). F1 2014 pozwala graczom wcielić się w role profesjonalnych kierowców i zasiąść w wirtualnych kokpitach bolidów F1. Baza danych w grze zawiera pełną informację o zawodnikach i zespołach z sezonu 2014. Deweloperzy z firmy Codemasters Software pokusili się też o staranne odwzorowanie torów, na których toczą się zmagania. Realistyczny model jazdy uwzględnia szereg czynników wpływających na zachowanie pojazdów w ruchu, w tym chociażby warunki atmosferyczne czy aerodynamiczne właściwości bolidów. F1 2014 oferuje kilka wariantów zabawy, jak adresowany dla jednego gracza tryb kariery oraz w pełni funkcjonalny multiplayer, pozwalający na rywalizację z żywymi przeciwnikami.

DiRT Showdown
DiRT Showdown

Wyścigi 25 maja 2012

Poboczna odsłona rozwijanej przez firmę Codemasters serii wyścigowej, kładąca nacisk na czysto zręcznościową, widowiskową rozgrywkę. Bierzemy udział w wielkim motoryzacyjnym show, rywalizując w kilku trybach rozgrywki, podzielonych na trzy główne kategorie. Istotą rozgrywki w DiRT Showdown jest jednak tryb demolki, gdzie rywalizujemy na specjalnych arenach, a zadaniem graczy jest przetrwanie przy jednoczesnym wyeliminowaniu jak największej liczby przeciwników.

Need For Speed: Hot Pursuit
Need For Speed: Hot Pursuit

Wyścigi 16 listopada 2010

Kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii wyścigowych, rozwijanych od 1995 roku pod czujnym okiem Electronic Arts. Jej produkcję powierzono tym razem ekipie Criterion Games, znanej przede wszystkim z konsolowej serii Burnout. Tytuł gry nawiązuje do dwóch wydanych w latach 1998 i 2002 części cyklu, traktujących o zmaganiach kierowców z policją. Podczas zabawy możemy stanąć po obu stronach konfliktu i wcielić się zarówno w uciekającego kierowcę, jak i ścigającego go policjanta. Typowo zręcznościowy charakter serii podkreślono tym razem poprzez wprowadzenie szeregu gadżetów, przydatnych podczas rozgrywki. Policjanci korzystać mogą m.in. z kolczatek i blokad drogowych, zaś kierowcy z urządzeń zakłócających pracę radarów. Jak zwykle w serii nie zabrakło dziesiątek licencjonowanych samochodów oraz ścieżki dźwiękowej z utworami znanych wykonawców. Nowością jest specjalny system Autolog, który stanowi swoistą platformę społecznościową pozwalającą na rywalizację pomiędzy graczami.

Burnout Paradise
Burnout Paradise

Wyścigi 22 stycznia 2008

Pełnoprawna kontynuacja zapoczątkowanej w 2001 roku serii wyścigowej autorstwa studia Criterion Games. Akcja gry osadzona została na terenie fikcyjnego miasta Paradise City, obejmującego m.in. wyspę z lotniskiem, zatokę z drapaczami chmur oraz wolne od zabudowań wzgórza, zaś rozgrywka w typowy dla serii sposób polega na dynamicznej jeździe, połączonej z widowiskowymi kraksami i obowiązkowym łamaniem przepisów drogowych. Burnout Paradise odświeża jednak nieco klasyczną formułę serii, a jedną z głównych nowości jest osadzenie akcji w otwartym świecie, po którym możemy swobodnie się poruszać, podejmując kolejne wyzwania. W odróżnieniu od poprzedniczek, rozgrywka koncentruje się też nieco bardziej na typowych wyścigach, zaś znany z wcześniejszych odsłon tryb Crash (zwany tutaj mianem Showtime) stanowi jedynie dodatek, który możemy aktywować w dowolnym momencie zabawy. Całość uzupełniona została zupełnie nowym modelem jazdy oraz silnikiem fizycznym, odpowiedzialnym za uszkodzenia pojazdów.

Need for Speed Shift
Need for Speed Shift

Wyścigi 15 września 2009

Kolejna odsłona serii wyścigowej Need for Speed, stanowiąca nieoczekiwany zwrot tego typowo zręcznościowego cyklu w stronę realizmu. Za sprawą nowego dewelopera, Slightly Mad Studios, otrzymaliśmy nowy, znacznie bardziej symulacyjny model jazdy. Podobnie jak w wydanym w 2007 roku ProStreet, rozgrywka koncentruje się na wyścigach torowych, pozwalając graczom wziąć udział w całym sezonie zmagań toczących się na rzeczywistych oraz fikcyjnych torach zamkniętych. Szeroką gamę licencjonowanych wozów poprowadzić możemy także w powracającym widoku z wnętrza pojazdu, co jeszcze bardziej wzmaga realizm oraz identyfikację z osobą kierowcy. Poza tradycyjnie wzbogaconą oprawą graficzną, twórcy zaimplementowali w grze nowy system kolizji i zniszczeń oraz ulepszone algorytmy sztucznej inteligencji. Dzięki temu nasi wirtualni rywale są podczas jazdy bardziej agresywni i próbują rozmaitych technik wyprzedzania przeciwników.

F1 2012
F1 2012

Wyścigi 18 września 2012

Trzecie wydanie oficjalnej gry mistrzostw świata Formuły 1. Podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich odsłon całość wyprodukowała brytyjska firma Codemasters. Autorzy drobiazgowo odtworzyli sezon 2012 i wprowadzili masę poprawek do mechaniki jazdy.

MotorStorm
MotorStorm

Wyścigi 6 marca 2007

MotorStorm to przygotowana przez Evolution Studios (bastion twórców serii World Rally Championship) produkcja, traktująca o wyścigach terenowych. Jest to pierwsza produkcja tego zespołu dedykowana konsoli PlayStation 3. Omawiany tytuł zrywa jednak z tradycyjną jazdą rajdową na korzyść ostrej i konkurencyjnej bijatyki toczonej przez różnorodne typy pojazdów.

Race Driver: GRID
Race Driver: GRID

Wyścigi 30 maja 2008

Opracowana przez studio Codemasters gra wyścigowa, stanowiąca bezpośrednią kontynuację serii zapoczątkowanej przez TOCA Touring Cars i TOCA Race Driver. W odróżnieniu od innej flagowej serii producenta, DiRT, tytuł koncentruje się na wyścigach torowych i szosowych, w których zasiadamy za kierownicą najpopularniejszych licencjonowanych wozów. Zabawa toczy się w 3 różnych lokacjach, oferujących nieco inne rodzaje zmagań, a w miarę postępów odblokowujemy kolejne turnieje i samochody. Stany Zjednoczone to przede wszystkim wyścigi na asfaltowych drogach amerykańskich metropolii. W Europie przeważają wyścigi torowe, rozgrywane w takich miejscach, jak Donington, Silverstone czy Nurburgring. W Japonii dominują za to zmagania typu drift, toczone w miastach i na krętych górskich drogach. Atutem tytułu jest znany z poprzednich odsłon serii realistyczny model jazdy. W grze wykorzystano też znany z cyklu DiRT system powtórek, pozwalający przewinąć i powtórzyć nieudany fragment wyścigu.

Need for Speed: The Run
Need for Speed: The Run

Wyścigi 15 listopada 2011

Kolejna z części jednej z najbardziej uznawanych serii wyścigowych rozwijanych przez koncern Electronic Arts od 1995 roku. W przeciwieństwie do poprzedniej odsłony cyklu, tytuł został opracowany przez EA Black Box – jedno z wewnętrznych studiów amerykańskiego giganta. Fabuła gry koncentruje się na tytułowym wyścigu z zachodniego na wschodnie wybrzeże USA. Zwycięstwo jest jedynym sposobem, w jaki bohater opowieści spłacić może dług, zaciągnięty u niebezpiecznej organizacji przestępczej. Podczas rozgrywki przyjdzie nam sprostać rozmaitym wyścigowym wyzwaniom, a główna kampania gry została dodatkowo wzbogacona – po raz pierwszy w historii serii – fabularnymi sekwencjami zręcznościowymi tzw. „quick time events”. Stosunkowo krótką fabułę uzupełniono szeregiem pojedynczych wyzwań, w których ścigamy się m.in. po zasypywanych przez lawiny krętych, górskich trasach. Wysokie wrażenia wizualne zapewnia nam zaś silnik Frostbite 2, znany m.in. z cyklu Battlefield.

F1 2013
F1 2013

Wyścigi 4 października 2013

Rozbudowana symulacja wyścigów Formuły 1, korzystająca z oficjalnej licencji Formula One World Championship Limited. Gra wyprodukowana została przez brytyjskie studio Codemasters Software, którego dorobek obejmuje również takie serie, jak TOCA Race Driver oraz Colin McRae DiRT. Podobnie jak wcześniejsze odsłony cyklu, F1 2013 pozwala graczom wcielić się w role kierowców wyścigowych bolidów i stanąć do rywalizacji z komputerową sztuczną inteligencją lub żywymi przeciwnikami na wiernie odwzorowanych torach. W grze dostępni są wszyscy zawodnicy i zespoły startujący w sezonie 2013/2014. Dodatkowo istnieje możliwość wzięcia udziału w klasycznych wyścigach Formuły 1 z lat 80. XX wieku. Twórcy przygotowali szereg wariantów zabawy, w tym tryby kariery i sezonu oraz pojedynczego weekendu wyścigowego (sesja kwalifikacyjna + wyścig). Multiplayer zintegrowany został z usługą sieciową RaceNet.

Midnight Club: Los Angeles
Midnight Club: Los Angeles

Wyścigi 20 października 2008

Czwarta odsłona popularnego cyklu gier wyścigowych, nad którą pieczę sprawowało studio Rockstar San Diego. W przeciwieństwie do wcześniejszych części serii, w których ścigaliśmy się na ulicach wielu różnych miast świata, w opisywanej produkcji trafiamy wyłącznie do tytułowego Miasta Aniołów – deweloperzy zatroszczyli się o odwzorowanie głównych dzielnic metropolii, ze szczególnym uwzględnieniem Hollywood. Filarem rozgrywki ponownie są wyścigi uliczne, w których bierzemy udział, zasiadając za kierownicami zróżnicowanych samochodów. Wirtualny garaż obejmuje kultowe klasyki (wśród nich prym wiedzie Ford Mustang) oraz bardziej współczesne cztery kółka pokroju Mitsubishi Eclipse, Mazdy RX8, Saleena S7 Twin-Turbo czy wreszcie Lamborghini Murcielago; ich dopełnieniem jest kilka modeli motocykli, między innymi od Kawasaki. Wszystkie maszyny można tuningować, zarówno zmieniając ich wygląd zewnętrzny, jak i grzebiąc pod maską i tym samym zwiększając ich osiągi. Midnight Club: Los Angeles może pochwalić się wysokiej jakości grafiką – oko cieszą dopracowane modele samochodów i motocykli, zróżnicowane i bogate w detale otoczenie oraz pełny cykl dnia i nocy.

Need for Speed ProStreet
Need for Speed ProStreet

Wyścigi 13 listopada 2007

Jedenasta odsłona popularnej serii wyścigowej, wykreowanej przez koncern Electronic Arts. W odróżnieniu od poprzednich części cyklu, gra zrywa całkowicie z ideą nielegalnych wyścigów samochodowych, przenosząc akcję na profesjonalne, zamknięte tory. Gracze biorą udział w szeregu kolejnych zawodów, w ramach których rozgrywane są cztery podstawowe warianty wyścigów: tradycyjny, Drag, Drift oraz Speed Challenge, polegający na uzyskaniu jak najwyższej prędkości. Kolejne zwycięstwa odblokowują dostęp do nowych wyzwań oraz dodatkowych samochodów. Te reprezentują 26 licencjonowanych marek i dzięki specjalnemu systemowi Autosculpt mogą być poddawane tuningowi. Autorzy położyli szczególny nacisk na odwzorowanie kolizji oraz model uszkodzeń, których efekty wpływają teraz również na osiągi naszego wozu. Dla amatorów realizmu przewidziano także możliwość wyłączenia wszelkich udogodnień, jak wspomaganie kierownicy czy ABS, co czyni model jazdy nieco bardziej symulacyjnym.