Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikWyścigiPS3X360PSP
Okładka Midnight Club: Los Angeles (PS3)

Midnight Club: Los Angeles

Midnight Club: LA Remix

Czwarta odsłona popularnego cyklu gier wyścigowych, nad którą pieczę sprawowało studio Rockstar San Diego.

Wyścigi | samochodowe | multiplayer

Okładka Midnight Club: Los Angeles (PS3)

data premiery gry:

20paź2008

PS3 X360

21paź2008

PSP

Midnight Club: Los Angeles jest czwartą częścią popularnej serii zręcznościowych gier wyścigowych, zapoczątkowanej na konsoli PlayStation 2. Opisywana gra powstała głównie z myślą o posiadaczach stacjonarnych konsol siódmej generacji, a mianowicie PS3 oraz Xboxa 360. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest firma Rockstar San Diego. Najnowsza odsłona cyklu wyróżnia się przede wszystkim zwiększeniem znaczenia swobodnej eksploracji otoczenia. Licznych usprawnień doczekała się też oprawa wizualna produktu.

W przeciwieństwie do poprzednich gier z serii Midnight Club, w których przemieszczaliśmy się po wielu różnych miastach świata, w opisywanej odsłonie zdecydowano się na przygotowanie tylko jednej, ale za to ogromnej mapy. Terenem naszych zmagań jest tytułowe Miasto Aniołów. Producent zawarł w grze wszystkie głównie dzielnice tego miasta, ze szczególnym uwzględnieniem Hollywood. Po wszystkich tych terenach możemy się bez żadnych ograniczeń przemieszczać.

Gry z serii Midnight Club od dawna znane były z tego, że odbiorcy mogli liczyć na szeroki wachlarz licencjonowanych pojazdów. Nie inaczej jest w przypadku opisywanej produkcji. Lista dostępnych aut obejmuje zarówno klasyczne muscle-cary, reprezentowane między innymi przez wiele różnych wariantów kultowego Forda Mustanga (także od Shelby), jak i współcześnie produkowane maszyny. W tym drugim przypadku możemy wybierać pomiędzy wozami takich marek jak Mitsubishi (Lancer, Eclipse, 3000GT), Saleen (S7 Twin-Turbo), Lamborghini (Gallardo, Murcielago), czy Mazda (RX8). W grze znajduje się także kilka motocykli (między innymi wybrane modele Kawasaki). Wszystkie dostępne maszyny można tuningować. Upgrade obejmuje zarówno wygląd zewnętrzny, jak i droższe części, poprawiające osiągi czy przyczepność.

W trakcie rozgrywki bierzemy udział w wyścigach z udziałem innych fanów czterech lub dwóch kółek. Możemy także uczestniczyć w bardziej prestiżowych turniejach. Producent zadbał o cykl całodobowy, tak więc wyścigi mogą być rozgrywane zarówno w trakcie dnia, jak i w nocy. Zupełną nowością jest zawarcie w grze widoku z wnętrza pojazdu, zrealizowanego w podobny sposób, jak w Test Drive Unlimited. Po kabinie możemy się do woli rozglądać, a także zmieniać pozycję kamery. Model jazdy ma raczej arcade’owy charakter.

Oprawa wizualna Midnight Club: Los Angeles prezentuje wysoki poziom wykonania. Najładniej wykonano startujące w wyścigach pojazdy oraz motocykle, choć na uwagę zasługuje także zróżnicowane i bogate w detale otoczenie.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer  

Nośnik: 1 BD

Ocena gry 8,1 / 10 na podstawie 937 ocen czytelników.

Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 7,7 / 10 na podstawie 104 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 229,90 PLN

Gry podobne do Midnight Club: Los Angeles

Klasyfikacja PEGI Midnight Club: Los Angeles

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język.

Wymagania sprzętowe Midnight Club: Los Angeles

Microsoft Xbox 360

Wykorzystuje: Xbox Live

PlayStation Portable

Wykorzystuje: karta pamięci 32 MB

Midnight Club: Los Angeles - recenzja gry

Recenzja 17 listopada 2008, 09:18

Stopień trudności gry jest dość wysoki. Przeciwnicy sterowani przez konsolę, nie mają żadnych oporów przed zajeżdżaniem nam drogi i wypychaniem z trasy, a poza tym znają mnóstwo skrótów. Trochę irytujący jest fakt, że zawsze dysponują lepszym sprzętem niż my i na początku wyścigu są dobre 50-100 m przed nami. Na szczęście popełniają liczne błędy, co pozwala na zwycięstwo dużo słabszym wozem. Większość starć ulicznych połączonych jest ze sobą w serie. Oznacza to, że musimy wygrać kilka wyścigów i nie możemy bazować na jednym zwycięstwie. To dodatkowo ustawia poprzeczkę wyżej.

PS3
X360
PSP