25. LAN
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 25. Najpopularniejsze gry o tematyce LAN.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Struś Szybki Lopez
Zręcznościowe 27 lutego 2004
Wybitnie zręcznościowa produkcja rosyjskiego zespołu Geleos dedykowana szczególnie młodym graczom. Obejmujemy kontrolę nad strusiem, który w kolejnych wyścigach musi pokonywać przeszkody napotkane na trasie (typu kłody czy grabki lezące na drodze lub pułapki mechaniczne) i zbierać wszystkie strusie jaja na jakie się natknie.

Dungeon Siege: Legends of Aranna
RPG 12 listopada 2003
Oficjalny dodatek do części pierwszej części cyklu Dungeon Siege. Akcja Dungeon Siege: Legends of Aranna rozgrywa się w tym samym świecie fantasy, co oryginalna gra. Autorzy przygotowali dla graczy fascynującą historię, która jest kontynuacją wydarzeń, jakie miały miejsce w Dungeon Siege - przy czym stanowi ona swoistą całość i nie wymaga od grającego by wiedział o czym mówiła fabuła podstawowej gry.

Dark Colony
Strategiczne 8 października 1997
Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa.

Korona Północy
Strategiczne 22 lipca 2003
Poboczna odsłona cyklu pełnych rozmachu gier strategicznych firmy Paradox, bazująca na silniku Europa Universalis II. W odróżnieniu od niezwykle rozbudowanej poprzedniczki, odtwarzającej losy 180 realnie istniejących państw na przestrzeni 400 lat historii, Korona Północy (ang. Europa Universalis: Crown of the North) koncentruje się na znacznie węższym przedziale czasowym (lata 1275-1340) oraz dziejach trzech ludów skandynawskich: Szwecji, Danii i Norwegii.

TOCA Race Driver 2
Wyścigi 13 kwietnia 2004
Pełnoprawna kontynuacja wydanej w 2002 roku realistycznej gry wyścigowej TOCA Race Driver, stanowiącej kolejną odsłonę bestsellerowej serii rozwijanej przez brytyjskie studio Codemasters. Produkcja łączy w sobie najlepsze cechy poprzednich części cyklu, oferując możliwość wzięcia udziału w aż 30 globalnych mistrzostwach, rozgrywanych na 56 starannie odtworzonych trasach.

Podbój Rzymu
Strategiczne 7 listopada 2003
Strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w początkowym okresie naszej ery, tj. w latach 200 - 450. Stajemy się przywódcą jednego z prymitywnych plemion barbarzyńskich. Wraz ze swoim ludem najeżdżamy i plądrujemy wrogie osady. W ten sposób rozwijamy się, zdobywamy żywność, broń oraz złoto, a także reputację i sławę.

Soccer Manager (2002)
Sportowe 27 września 2002
Soccer Manager to wyprodukowany przez studio Heart-Line rozbudowany manager piłkarski. Gracz zostaje szefem klubu futbolowego, a jego zadaniem jest zbudowanie drużyny, która sięgnie po najwyższe europejskie trofea. W grze znalazła się baza danych o zespołach i zawodnikach z ośmiu najbardziej prestiżowych lig na Starym Kontynencie.

Kozacy: Sztuka Wojny
Strategiczne 21 lutego 2002
Pierwszy oficjalny dodatek do gry Kozacy: Europejskie Boje, strategii czasu rzeczywistego od ukraińskiego studia GSC Game World odtwarzającej realia XVII i XVIII wieku. Rozszerzenie Sztuka Wojny przede wszystkim rozbudowuje zawartość przeznaczoną dla pojedynczego gracza, choć nie zabrakło w nim szeregu zmian w trybie multiplayer. Do najważniejszych nowości należą dwie grywalne nacje: Bawarczycy i Duńczycy.

Hooligans
Zręcznościowe 15 sierpnia 2001
Jako rządny przygód i pieniędzy rozrabiaka możesz wziąć udział w najgorszego rodzaju programie reality show, w którym tylko za pomocą sprytu i brutalnej siły pokonasz przeciwników i wygrasz główną nagrodę.

RollerCoaster Tycoon
Strategiczne 22 marca 1999
RollerCoaster Tycoon jest strategią ekonomiczną stworzoną przez firmę Microprose. Gracze mają za zadanie zarządzać wirtualnym wesołym miasteczkiem, dbając o jego rozwój, generowane zyski oraz zadowolenie odwiedzających. Gra umożliwia także projektowanie własnych atrakcji, w tym chociażby tytułowych kolejek górskich.

Mobil 1 British Rally Championship
Wyścigi 19 listopada 1999
Rally Championship to kolejna pozycja z serii symulacji rajdów samochodowych, opracowana przez doświadczony zespół Magnetic Fields. Dzięki tej grze będziemy mogli wcielić się w jednego z kierowców ubiegających się o tytuł rajdowego mistrza Wielkiej Brytanii.

Warlords: Battlecry
Strategiczne 5 lipca 2000
Warlords: Battlecry to wyprodukowana przez ekipę Strategic Studies Group strategia czasu rzeczywistego (RTS) z domieszką cRPG. Akcja gry osadzona została w świecie fantasy. Gracz kieruje poczynaniami bohatera, który ma za zadanie zniszczyć dwie Łzy Nieba zanim te sprowadzą kataklizm na mieszkańców wyspy Dawn. Tytuł wykorzystuje elementy mechaniki systemu fabularnego Dungeons & Dragons.

The Wiggles
Strategiczne 28 października 2001
Weź na swoje barki ciężar odpowiedzialności za całą populację małych karzełkowatych istot zwanych Wigglesami i poprowadź ich do wykonania niebezpiecznego zadania danego im przez boga Odina.

Exterminacja
Strategiczne 5 lipca 1999
Polski RTS umożliwiający prowadzenie walk na wielu frontach jednocześnie oraz transport wojsk i zasobów między zdobytymi koloniami.

Incubation: Battle Isle - Faza czwarta
Strategiczne 15 listopada 1997
Incubation: Time is Running Out jest klasyczną strategią turową, wyprodukowaną przez studio Blue Byte Software. Akcja gry osadzona została na planecie Scayra, której mieszkańcy zainfekowani zostali tajemniczym wirusem zamieniającym ludzi w krwiożercze bestie. Gracz dowodzi oddziałem komandosów wysłanym z misją uratowania resztki ocalałych kolonistów.

Shogo: Mobile Armor Division
Akcji 24 października 1998
Wciel się w postać Sanjuro Makabe, żołnierza UCA wysłanego na niebezpieczną misję, której celem jest pokonanie Gabriela, przywódcy buntowników na Cronusie. Zabij wielu wrogów i wypełnij swoje zadanie.

Warcraft: Orcs and Humans
Strategiczne 11 marca 1994
Osadzona w realiach fantasy strategia czasu rzeczywistego, będąca debiutanckim dziełem amerykańskiego studia Blizzard Entertainment (działającego wcześniej pod nazwą Silicon & Synapse). Akcja gry Warcraft: Orcs and Humans osadzona została w fantastycznym świecie Azeroth, będącym areną konfliktu ludzi oraz orków, zaś gracze opowiadają się po jednej ze stron i próbują podbić lub obronić krainę.

Red Orchestra: Ostfront 41-45
Akcji 14 marca 2006
Dynamiczna strzelanka pierwszoosobowa, z akcją osadzoną na froncie wschodnim II Wojny Światowej. Pomysł na opisywaną grę zrodził się z modyfikacji o nazwie Red Orchestra, która wygrała konkurs na najlepszy dodatek do Unreal Tournament 2003 oraz 2004, tj. "$1,000,000 Make Something Unreal".

KAO Challengers
Zręcznościowe 28 października 2005
Poboczna odsłona popularnej serii platformowej polskiego studia Tate Multimedia, przygotowana wyłącznie z myślą o przenośnej konsolce PlayStation Portable. W grze Kao Challengers sympatyczny kangurek powraca, aby uratować zwierzęcy świat przed zakusami podstępnego myśliwego Barnaby. Aby przekonać antagonistę i jego sprzymierzeńców do wyniesienia się z dżungli, Kao będzie musiał pokonać 20 kipiących akcją poziomów, osadzonych w sześciu unikalnych lokacjach.

Vietcong 2
Akcji 25 października 2005
Vietcong 2 to kontynuacja wydanej w 2003 roku pierwszoosobowej strzelaniny (FPS), autorstwa ekipy deweloperskiej studia Pterodon. Akcja gry osadzona została w 1968 roku. Gracz wciela się w kapitana amerykańskiej armii, uczestniczącego w niesławnej Ofensywie Tet, uważanej za punkt zwrotny wojny wietnamskiej. Twórcy przygotowali również drugą kampanię, pozwalającą zobaczyć wydarzenia z perspektywy żołnierza Vietcongu.

Army Men
Strategiczne 10 czerwca 1998
Każda zwycięska armia potrzebuje wspaniałego dowódcy... nawet ta plastikowa. Takim oto mottem reklamowana jest gra Army Men - strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, która pozwoli wcielić się graczowi w rolę sierżanta oddziału miniaturowych żołnierzyków.

Fantasy Wars
Strategiczne 31 sierpnia 2007
Opracowana przez studio Ino-Co klasyczna strategia turowa w realiach fantasy. Akcja gry przenosi nas do krainy zamieszkanej przez cztery typowe rasy, tzn. ludzi, elfy, krasnoludy oraz orki. Gracz może zaś przejąć kontrolę nad każdą z tych ras, prowadząc ich potężne armie w kolejnych potyczkach, przeplatanych rozbudowanym wątkiem fabularnym.

The Golden Horde
Strategiczne 1 lutego 2008
The Golden Horde jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Ancient Wars: Sparta przy użyciu tego samego silnika (AWE Engine). Niniejszy produkt osadzono w realiach historycznych i zgodnie z nazwą związano z czasami istnienia Złotej Ordy. Mowa konkretnie o początkowym okresie egzystencji tego wielkiego euroazjatyckiego państwa, czyli połowie XIII wieku.