Data wydania: 7 stycznia 2002
Kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Do zagłady naszej planety zostało już bardzo mało czasu - czy zdążysz wywalczyć sobie miejsce w kosmicznych wahadłowcach stanowiących jedyną ucieczkę z Ziemi?
GRYOnline
Gracze
Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin. Trzy miesiące temu, Dynastia Euroazjatycka ukończyła budowę floty gwiezdnych wahadłowców mających za zadanie ewakuować z Ziemi zagrożonych unicestwieniem ludzi. Jednak pojawił się problem, który narasta wraz ze zbliżaniem się końca. Mianowicie na okrętach tych znajduje się ograniczona ilość miejsca wystarczająca jedynie by zabrać Cara Vladimira II oraz najbliższą mu służbę i rodzinę. Zrozpaczona i zdesperowana ludność cywilna Dynastii Euroazjatyckiej nie zamierzając się z tym pogodzić doprowadza do wybuchu konfliktu zbrojnego - czy zdążysz wywalczyć sobie miejsce w kosmicznych wahadłowcach stanowiących jedyną ucieczkę z Ziemi?
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC Windows
Producent: Reality Pump
Wydawca: TopWare Interactive / Zuxxez
Ograniczenia wiekowe: 12+
7GIER
Cykl polskich strategii czasu rzeczywistego, wykreowany przez krakowskie studio Reality Pump, znane również między innymi z serii Polanie oraz Two Worlds. Produkcje spod tego szyldu ukazywały się na komputerach osobistych, nakładem firmy TopWare Interactive.
Recenzja GRYOnline
Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin.
Twórcy Two Worlds II uruchomili własny sklep internetowy, który na razie jest jedynym oficjalnym kanałem dystrybucji najnowszego dodatku do gry, czyli Pirates of the Flying Fortress. W przyszłości studio Reality Pump zamierza opublikować w sklepie wszystkie swoje produkcje, czyli między innymi cała serię Earth 21xx oraz grę Polanie II.
gry
Szymon Liebert
25 września 2011
Przedstawiciele firm Stardock Entertainment oraz TopWare Interactive poinformowali o podpisaniu porozumienia, którego owocem będzie możliwość pobierania wielu gier dystrybuowanych przez amerykański oddział TopWare, drogą elektroniczną. Wśród produktów, które dzięki TotalGaming.net można będzie pobrać na dysk swojego komputera znajdą się m.in. Earth 2160 oraz Xpand Rally.
gry
Maciej Myrcha
27 stycznia 2006
Firma Reality Pump (dawniej TopWare Programy) zasłynęła jako twórca znakomitej strategii Earth 2150, która to przez wiele serwisów internetowych na całym świecie została wybrana jako najlepszy RTS 2000 roku. Niedawno na rynku pojawiła się kolejna gra z tej serii, zatytułowana Earth 2150: Lost Souls.
gry
Fajek
7 lutego 2002
Lost Souls, kontynuacja Earth 2150, została rozesłana do sklepów i od jutra, czyli od 8 stycznia powinna być dostępna w sprzedaży na terenie całego kraju.
gry
Janusz Burda
7 stycznia 2002
Niemiecka firma ZUXXEZ Entertainment AG, oficjalnie poinformowała, że polski producent Reality Pump, którego znamy chyba wszyscy, pracuje nad kolejną częścią serii Earth. Na początku było Earth 2140, później Earth 2150, a teraz będzie Earth 2160.
gry
Przemysław Bartula
23 listopada 2001
Niemiecki wydawca Zuxxces, „spadkobierca” firmy Topware Interactive, otworzył oficjalną stronę strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Lost Souls. Gra powstaje w firmie Infinite-X na bazie silnika graficznego z The Moon Project, stworzonego przez odział Topware Poland. Oprócz informacji o grze i fabule znajdziecie tam trochę screenów.
gry
Tomasz Pyzioł
18 listopada 2001
Popularne pliki do pobrania do gry Earth 2150: Lost Souls.
Wymagania sprzętowe gry Earth 2150: Lost Souls:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium II 400 MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.
Średnie Oceny:
Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 303 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Krzysztof Żołyński
Recenzent GRYOnline.pl
2002.02.07
Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin.
blimsien_yankovic Centurion
Lost Souls to moja kolejna pozycja, które ogrywałem w ramach zaległości.
Jak wcześniejsze posty wyżej potwierdzam — gra jest piekielnie trudna i wymagająca. Najtrudniejszy RTS w jaki grałem. Obecne są misje na czas który jest potrzebny do ukończenia zadania. Czas otrzymujemy "na styk" - misja UCS w Wenezueli jest tego przykładem. Są też zadania ochrony słabszego sprzymierzeńca i pilnowanie / obrona go przed przeciwnikiem. Ochrona fabularnych jednostek, które nie mogą być zniszczone przez wroga - naszej jak również sprzymierzeńca. Pojawia się też respawn jednostek - nawet "zaa pleców" czyli na tyłach w pobliżu naszej bazy. Ogólnie rzecz ujmując gra przeznaczona dla masochistów, którzy lubią powtarzać misje wielokrotnie. Graczy, dla których powtórzenie na przykład godzinnego etapu nie jest problemem. Wydaje mi się również że nie wszyscy fani serii są entuzjastyczne nastawieni do Lost Souls. Reasumując poziom trudności tutaj został dokręcony na maksa. Nawet na łatwym gra testuje naszą cierpliwość.
Do poznania całej fabuły musimy ukończyć wszystkie trzy kampanie — są to części. Zaczynamy od ED potem LC a na końcu USC. Nie polecam zaczynać inaczej ponieważ: primo: "historia opowiedziana" w grze ma właśnie taką kolejność, secundo: ED ma najłatwiejszą kampanię, LC to droga przez mękę, a UCS to czysty masochizm. Twórcy uszeregowali kampanię tak, aby w miarę rozwoju fabuły zadania były bardziej złożone i trudniejsze.
Technicznie to kopia the Moon Project — tylko stabilniejsza. Wynalazki, jednostki i rozwiązania technologicznie zostają niezmienione. Dostajemy w dodatku tylko nową kampanię (ale w trzech częściach) oraz krótki przerywnik filmowy (wprowadzenie) przed każdą misją. Poza tym nic się nie zmieniło. Każda ze stron ma równo po 10 misji. Schemat kampanii to system mieszany. Nie zawsze mamy bazę główną. Nie zawsze będziemy mogli wytransferować zasoby czy jednostki po zakończeniu zadania. Większość zadań w późniejszych etapach każdej z kampanii zupełnie zaczynamy od zera.
zanonimizowany1245643 Pretorianin
Jedna z najtrudniejszych gier ever. Jeśli myślisz, że jesteś dobrym strategiem i łatwo zniszczysz siły wroga to ta gra z tego błędnego przekonania Cię wyciągnie za frak.
Subversive Pretorianin
Najtrudniejszy RTS z serii E2150. Aby go przejść trzeba myśleć, kombinować, główkować i to w tempie błyskawicznym. Nie ma co - oprawa wizualna została taka sama, ale przeciwnik zrobił się... sprytniejszy.
zanonimizowany619836 Generał
Grałem w demo. Prawie zajebioza!!