Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Descent 3

Wieści ze świata (film Assassin’s Creed, Descent / Interplay) 31/12/2015
Wieści ze świata (film Assassin’s Creed, Descent / Interplay) 31/12/2015

wiadomość31 grudnia 2015

Dziś pokazujemy kolejne dwa kadry z filmu Assassin’s Creed oraz piszemy o zamieszaniu wokół serii Descent, która zniknęła z dystrybucji cyfrowej z powodu niewypłacania tantiem deweloperowi przez firmę Interplay. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

MDK, Earthworm Jim, Descent oraz Dark Alliance powrócą?
MDK, Earthworm Jim, Descent oraz Dark Alliance powrócą?

wiadomość13 lutego 2010

Powoli zaczynamy nabierać przekonania, że pogłoski o śmierci Interplay mogły być mocno przesadzone. Wpierw pojawiły się pierwsze screeny z wersji MMO Fallouta, a najnowsze plotki wskazują, że mogą powrócić również inne klasyczne serie tego wydawcy.

Descent 3 - installation fix
Descent 3 - installation fix

patchrozmiar pliku: 1,2 MB

wersja: installation fix Mała poprawka przeznaczona do edycji Dual-Jewel gry Descent 3. Musi ona zostać zaaplikowana zaraz po zainstalowaniu podstawowej gry. Dopiero później można zainstalować patcha v.1.4.

Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4777 Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4776 Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4775 Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4774 Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4773 Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4772 Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4771 Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4770 Descent 3 - screen - 2001-05-28 - 4769

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
26.06.2012 20:32
KunkaKunka
4
Legionista

Wydawało mi się, że Descent 3 jest cenioną produkcją w świecie graczy a tutaj nie ma nawet jednego komentarza... o, znalazł się jeden ;) Miło wspominam.

17.12.2013 10:57
Franusss
odpowiedz
Franusss
107
Generał
10

Ojej ! ! ! Pamiętne czasy joysticka ! ! ! :) grałem w to jakoś właśnie 1999 - 2000 rok - ahhh co za gra ^^ co za wspomnienia :D :D :D Teraz nie ma już takich gier :). Po prostu miód !

29.04.2019 10:34
Iselor (Łódź)
1
odpowiedz
Iselor (Łódź)
120
Senator
8.0

Debiutujący w 1994 roku Descent był czymś naprawdę oryginalnym za sprawą częstej utraty przez gracza kontroli nad tym, czy to co widzi u góry to sufit, podłoga czy boczna ściana:) Penetrując m.in. kopalnie na planetach układu słonecznego małym statkiem kosmicznym zwalczaliśmy tabuny wrogów.

I tak jest i tym razem.. W trzecim Descencie po raz kolejny wcielamy się w pilota małego statku kosmicznego, który został oszukany przez swych mocodawców z drugiej części gry. Teraz czas na zemstę, przy okazji dowiemy się o co chodzi z dziwnym wirusem zamieniającym zwykłe maszyny górnicze w narzędzia śmierci.

Descent 3 nie jest typowym symulatorem, skomplikowanym, gdzie trzeba zapamiętać całą klawiaturę, by móc wystartować z pasa startowego;) Co prawda trochę przycisków trzeba zapamiętać, ale to nie jest liczba (około dziesięciu?) trudna do opanowania i zapamiętania. Gracz też od początku musi zdecydować: czy grać myszą i dżojstikiem czy też myszą i klawiaturą. Osobiście wybrałem to drugie, typowo FPSowe rozwiązanie.

Naszym stateczkiem odwiedzimy kilkanaście planet, na których czekać nas będzie kilka zadań do wypełnienia, bez których etapu nie ukończymy. Pojawimy się więc na księżycach Marsa, metanowym Tytanie, lodowatym księżycu Jowicza - Europie, piekielnie gorącym Merkurym, ale też odwiedzimy....seulskie metro;) I skoro już przy lokacjach jesteśmy: widać że gra się zestarzała po tylu latach, ale na obecnych komputerach "wyciśniemy" z Descenta wszystko co się da, więc ostatecznie okazuje się, że gra jednak honorowo i godnie owe zestarzenie przetrwała i nie razi gracza pikselozą. Także muzycznie jest bardzo dobrze, muzyka to szybkie "kawałki" chyba w stylu electro (nie znam się na muzyce elektronicznej) i pasują do gry bardzo dobrze.

Na naszej drodze stanie wiele rodzajów robotów, które zechcą nas z radością wysłać na złom. Roboty zazwyczaj latają, choć zdarzają się też maszyny kroczące. Wykazują się różną szybkością, zwinnością, inteligencją czy wytrzymałością. Większość strzela, ale są też takie, które przechodzą do walki wręcz. Drogę zagrodzą nam także działka i wieżyczki strażnicze, te na szczęście nie ruszają sięwink_prosty.gif

No ale my także nie jesteśmy bezbronni. Dziesięć rodzajów broni, każda w dwóch wersjach, więc łącznie dwadzieścia narzędzi śmierci do dyspozycji gracza. Działka laserowe, plazmowe czy miotacze ognia.

A, gra jest trudna, zwłaszcza jeśli wcześniej nie graliście w tego typu gry. Radzę więc wybrać któryś z pierwszych dwóch najłatwiejszych poziomów trudności. Ot, żeby nie zjeść zębów i nie bluźnić.
To wszystko co chciałem napisać o Descent 3. Uważam że gra jest świetna i jakichś większych wad nie dostrzegłem (w zasadzie żadnych). Klasyka futurystycznych symulacji, która wybroniła się po latach. Grać!