Ambient Studios
Firma producent
Firma producent
Death Inc. (PC)
Death Inc. PCanulowana
qjin, 26 kwietnia 2013, 10:44
Ambient Studios, czyli twórcy niedoszłej produkcji niezależnej Death Inc., kończą działalność. Mimo prób ratowania sytuacji takimi akcjami jak Kickstarter deweloper okazał się niewypłacalny. Prace nad projektem wstrzymano, a wszyscy gracze, którzy zapłacili za dostęp do wersji alfa, otrzymają zwrot pieniędzy.
Adrian Werner, 18 kwietnia 2013, 11:20
Studio Valve opublikowało nową listę gier zaakceptowanych do dystrybucji na serwisie Steam za pośrednictwem usługi Greenlight. Znalazły się wśród nich takie tytuły jak Dreamfall Chapters: The Longest Journey, Battle Worlds: Kronos, Dead State, Death Inc. oraz City of Steam.
qjin, 12 kwietnia 2013, 14:20
Twórcy Death Inc., specyficznej gry strategicznej, nie poddali się po nieudanej zbiórce na stronie Kickstarter. Ruszają z nową inicjatywą na oficjalnej witrynie internetowej tytułu, zachęcając potencjalnych nabywców dostępem do wersji alfa. Premiera na PC, Maca i Linuksa została zaplanowana na listopad tego roku.
Adrian Werner, 11 marca 2013, 12:18
W najnowszym przeglądzie Kickstarterów omawiamy m.in. sukcesy Torment: Tides of Numenera i Race the Sun oraz porażki Death Inc. i Project Awakened. Przyglądamy się również projektowi Civitas, zapowiadanemu jako duchowy spadkobierca wczesnych odsłon SimCity.
Adrian Werner, 11 lutego 2013, 12:25
W najnowszym przeglądzie Kickstarterów piszemy m.in. o sukcesach At the Gates, The 90's Arcade Racer i Fortis Rex: Rise Of The King oraz startach zbiórek na takie tytuły jak Dreamfall Chapters, Death Inc., czy będącą duchowym spadkobiercom serii Commander Keen platformówkę Secret Spaceship Club.
Hed, 6 lutego 2013, 08:54
Jeśli jeszcze nie wiecie, mamy pierwsze informacje o grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. We Fleszu mówimy także o sukcesie dwóch polskich marek: Wiedźmina oraz Dead Island.
Hed, 5 lutego 2013, 12:59
Ruszyła zbiórka pieniędzy na grę Death Inc., którą tworzy studio Ambient, założone przez współautorów takich serii jak LittleBigPlanet, czy Fable. Deweloperzy potrzebują 300 tysięcy funtów na swoją nietypową strategię o… śmierci.
Adrian Werner, 9 stycznia 2013, 12:51
Założona przez byłych pracowników studiów Media Molecule, Lionhead i Criterion firma Ambient Studios ujawniła pecetową strategię Death Inc. W grze wcielimy się w ponurego żniwiarza, którego zadaniem będzie zarażanie ludzi plagą i zbieranie ich dusz.