ArmA II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ArmA II - poradnik do gry

Poradnik do gry ArmA II zawiera opis wszystkich misji w kampanii dla pojedynczego gracza oraz rady dotyczące rozgrywki - ArmA II - poradnik do gry

Poradnik do gry ArmA II zawiera opis wszystkich misji w kampanii dla pojedynczego gracza oraz rady dotyczące rozgrywki. Tytuł studia Bohemia Interactive pozwala na dużą swobodę działania, a większość akcji i wymian ognia jest trudna do przewidzenia. Dlatego też nie jest to typowa solucja prowadząca za rękę, krok po kroku. Pamiętaj, aby nie zniechęcać się początkowymi niepowodzeniami. Doświadczenie nabyte w pierwszych godzinach zacznie procentować w przyszłości. Poradnik został w całości sporządzony na podstawie angielskiej wersji 1.02, z małymi poprawkami pod kątem 1.03 i przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają przygodę na poziomie trudności Regular.

Adam "eJay" Kaczmarek

Podziękowania:

T_bone - za umiejętne, a przede wszystkim cierpliwe kierowanie drużyną na serwerze.

Mateck - za trzeźwe spojrzenie na grę i wytykanie rozmaitych błędów.

Volt - za nietypowe rady odnośnie niektórych misji.

Garbol - za liczne konsultacje.

Tygrys205 - za niekonwencjonalne rozwiązania taktyczne na polu walki i szabrowanie wrogów.

Moi rodzice - za cierpliwość do mnie.

Bohemia Interactive - za stworzenie tak niesamowitej i jednocześnie złej gry.

Informacje o ArmA II - poradnik do gry

Autor : Adam eJay Kaczmarek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 18, ilustracje: 84 .

Popularne strony w ArmA II - poradnik do gry

ArmA II - screen - 2012-07-03 - 137217ArmA II - screen - 2012-07-03 - 137216ArmA II - screen - 2012-07-03 - 137215ArmA II - screen - 2012-07-03 - 137211ArmA II - screen - 2012-07-03 - 137107ArmA II - screen - 2012-07-03 - 137106ArmA II - screen - 2012-07-03 - 137105ArmA II - screen - 2012-07-03 - 112988ArmA II - screen - 2012-07-03 - 112987

14.08.2009 09:37
Alf
26
Pretorianin

Dobry poradnik, jak dla mnie wszystko w miarę dobrze opisane. Dziękuję, za kawał dobrej roboty.

14.08.2009 10:01
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Nom, ale jakoś późno xD

14.08.2009 11:45
odpowiedz
Kaltenberg
9
Pretorianin

ArmA2 jest bardzo interesującym tytułem ale jedynie dla multi - coop'a. Singl mnie nie interesuję, jedynie co robię to siedzę sobie w edytorze albo gram z bratem w misje coop ... czasem ktoś się dołączy ;)

Thx. za poradnik.

14.08.2009 14:12
odpowiedz
Victuz
32
Pretorianin

"Nigdy, przenigdy nie wchodź na ogromne kamienie porozstawiane w niektórych zakątkach mapy."
A dlaseho?

Anyway muszę kupić AAII razem z nowym operation flashpoint i pykać po sieci. Bo reality mod z BF2 już mi się znudził :P.

14.08.2009 14:19
odpowiedz
kozi3000
89
Generał

thx

14.08.2009 16:07
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Jak kupię gierkę to na pewno skorzystam z poradnika.

15.08.2009 16:10
👍
odpowiedz
Przemcio9
29
Chorąży

Gra jest ciekawa ale przesiąknięta błędami xP Poradniki z Gry OnLine to zawsze profesjonalna robota więc niedziwie się że ten takrze jest dopracowany.

15.08.2009 23:14
odpowiedz
XERXES[PL]
0
Pretorianin

www.own3d.es

18.10.2009 17:37
odpowiedz
kukiUN
82
Pretorianin

eJay powiedz mi skąd do licha wziąłeś w ostatniej misji ten helikopter?U mnie pisze brak fabryk a to lotnisko już tydzień podchodzę z ziemi i bez rezultatu.Za niedługo spać nie będę umiał.

18.10.2009 17:39
odpowiedz
eJay
174
Quaritch

gameplay.pl

Jeżeli nie masz Air Factory to jest to bug. Trzeba zacząć misję od nowa.

30.10.2009 21:22
odpowiedz
kukiUN
82
Pretorianin

Problem w tym,że zaczynałem misję od nowa 6 razy i dalej to samo.Reinstalacja tez nie pomogła.A to nie jest tak,że w poprzedniej misji trzeba było wybudować coś potrzebnego do tej misji?

30.10.2009 21:27
odpowiedz
eJay
174
Quaritch

gameplay.pl

Na jakiej wersji grasz? O ile pamiętam to do wersji 1.03 były z tym problemy.

24.12.2009 05:07
odpowiedz
sztu3
79
Pretorianin

Kpilem jak wyszla i zostawilem z powodu masy bledow. Teraz po patchu 105 gra jest plynna i grywalna

18.08.2013 11:30
odpowiedz
daras5
1
Junior

Tu macie poradnik za darmo wystarczy trochę angielski znać.

18.08.2013 11:31
odpowiedz
daras5
1
Junior

Link daje w pliku txt

18.08.2013 11:31
odpowiedz
daras5
1
Junior

guides.gamepressure.com/arma2/guide.asp?ID=7977