Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive to strategiczna gra RTS, łącząca elementy gier przygodowych z intelektualnym wyzwaniem do jakiego zmuszają nas gry taktyczne - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Desperados: Wanted Dead or Alive to strategiczna gra RTS, łącząca elementy gier przygodowych z intelektualnym wyzwaniem do jakiego zmuszają nas gry taktyczne. W Desperados, której fabuła rozgrywa się na Dzikim Zachodzie, gracz kontroluje drużynę sześciu kowbojów pod dowództwem rewolwerowca, Johna Coopera. Każdy z pozostałych członków posiada inne umiejętności. Sam Williams jest ekspertem od materiałów wybuchowych, Doc McCoy cyrulikiem potrafiącym wyyleczyć lżejsze rany, Kate O'Hara pokerową hazardzistką, Inigo Sanchez to prosty bandyta z wielgachną bronią, a Mia Yung to doświadczona szulerka. Do pokonania mają 25 map powiązanych ciekawą fabułą.

Autor niniejszego poradnika przedstawił w nim szczegółowy opis czynności jakie należy wykonać aby pomyślnie zakończyć wszystkie 25 misji zawartych w grze. Nie są to oczywiście jedyne słuszne rozwiązania ale ich poprawne wykonanie z pewnością zagwarantuje, iż dana misja zakończy się sukcesem. Oprócz opisu słownego, do każdej z misji dołączona została mapka z zaznaczonymi na niej newralgicznymi punktami (przeciwnicy na których należy szczególnie uważać, ważne budynki, przedmioty, itp.).

1 - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Informacje o Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 27, ilustracje: 27 .

Popularne strony w Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry