Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 12 "Up on the Roof" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 12 "Up on the Roof"

Data: 15 marzec 1943 r - Misja 12 Up on the Roof | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 15 marzec 1943 r.

Miejsce: Tunis.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper, Szpieg.

Zadanie: uwolnić więźnia W i uciec samochodem S .

Legenda - Misja 12 Up on the Roof | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Legenda

1 - Zielony Beret, 2 - Snajper, 6 - Szpieg

W - więzień, S - samochód

W - wartownie

Szpiegiem (6) , który od początku jest w niemieckim mundurze odwróć uwagę niemieckiego patrolu (P1) przechodzącego w pobliżu - Niemcy powinni stać odwróceni tyłem do Zielonego Bereta (1) ukrywającego się w pobliskim budynku. Wybierz teraz właśnie Bereta, poczekaj aż Niemiec (1) na zewnątrz minie drzwi idąc w lewo a wtedy wyjdź z budynku, zabij tego Szkopa a ciało zanieś w miejsce X1 . Wejdź na drabinkę obok (zielona strzałka z literą D ) ale nie wchodź jeszcze po niej do końca. Poczekaj na niej aż Frycek (2) podejdzie bliżej, obróci się i zacznie iść z powrotem w górę ekranu a Niemcy (3 i 4) pójdą w prawo. Wówczas szybko wejdź po drabince i pędź za (2) - zabij go majchrem a ciało przenieś do X2 . Potem ustaw brzęczyk w miejscu X1 i wracaj na drabinę. Tuż przed wejściem na nią włącz wabik - powinien przyciągnąć do siebie Niemiaszków z góry (3 i 4) . Wtedy znowu wejdź po drabinie i pędź zapoznać ich z nożem Zielonego Bereta. Ciała przenieś w X2 . Potem ostrożnie przedostań się w miejsce X2 pod kolejną (tym razem dłuższą) drabiną i zostaw tam bzyczek, sam zaś schowaj się za budynek w X1 . Włącz wabik - przyciągnie pewnie Niemiaszka (5) . Wyjdź zza rogu budynku i zabij Adolfa (jego ciało może tu leżeć). Przełącz się teraz na Szpiega (6) i biegnij nim do długiej drabiny prowadzącej na górę przy której stoi póki co Zielony Beret. Wejdź Szpiegiem po owej drabinie na górę, na dach na którym ukrywa się na razie w małym pomieszczonku Snajper. Zatruj Szpiegiem Niemiaszka (6) krążącego po dachu (gdy (7 i 8) nie patrzą) a jego ciało wynieś za pomieszczonko w którym chowa się Snajper (miejsce ukrycia zwłok zasłania na obrazku cyfra 2 ). Potem zastrzyki (7 i 8) - temu pierwszemu gdy jest przy skrajnie lewym punkcie swojej krótkiej trasy i zaczyna iść w prawo a temu drugiemu gdy znajduje się w skrajnie górnym położeniu swojej trasy i patrzy się na północ. Ich ciała powinny paść tak aby nie widzieli ich pozostali Fryce w okolicy choć jest bardzo prawdopodobne, że trupa (8) zobaczy Adolf (9) . Kiedy przybiegnie zbadać sprawę załatw go Szpiegiem od tyłu, jego truchło może leżeć obok (8) - i po co było przybiegać ? Ruszaj teraz Szpiegiem odwrócić uwagę Szwaba (12) , powinien odwrócić się plecami do kolegów (10 i 11) . Wybierz znowu Zielonego Bereta (1) , wejdź po drabinie na dach koło Snajpera i przeczołgaj się ostrożnie za beczki koło trupa (8) (Snajper może w tym samym czasie wyjść już ze swojej kryjówki). Poczekaj Beretem aż Niemiaszek (11) idzie w dół w kierunku kolegi (12) zagadywanego przez Szpiega a (10) parzy na północ (w górę ekranu) a wówczas piorunem podnieś się na nogi i biegnij załatwić majchrem najpierw (10) , potem (11) a na koniec również (12) . Ich ciała najprawdopodobniej mogą tu leżeć bez zwracania uwagi reszty Szkopów. Szpiegiem (6) udaj się zaś na prawo od miejsca gdzie stał (12) - za niewielkim pomostem między budynkami jest jeszcze jeden Frycek, który nie zmieścił mi się na obrazku - zabij go trucizną Szpiega, ciało zostaw. Teraz zejdź Zielonym Beretem (1) po drabinie obok (13) na dół (uważając na patrol (P1) na placu poniżej !), zabij Niemca (13) nożykiem, wróć po drabinie na górę i ruszaj do długiej drabiny prowadzącej na dach ze Snajperem której już używałeś. Zejdź po niej, podczołgaj się w pobliże Frycka (14) i unikając wzroku patrolu (P1) poniżej zabij wroga (ciało może się tu suszyć na słoneczku). Znowu musisz wrócić na dachy i przedostać się z powrotem do drabinki koło trupa (13) (albo sąsiedniej, koło (15) ). Ponownie zejdź na dół po którejś z nich i uważając na patrol (P1) załatw Szkopa (15) . Ciała (13 i 15) mogą leżeć tam gdzie upadły albo możesz je przenieść w miejsce X3 jeśli obawiasz się, że patrol na dole je dojrzy. [obrazek poniżej]

Teraz Szpieg powinien pobiec rozprawić się z Niemcami (1 i 2) likwidując ich swoją trucizną w strzykawce (ciało (2) przenieś ewentualnie koło (1) ) - Misja 12 Up on the Roof | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Teraz Szpieg powinien pobiec rozprawić się z Niemcami (1 i 2) likwidując ich swoją trucizną w strzykawce (ciało (2) przenieś ewentualnie koło (1) ). Zejdź na dół po schodach i zabij zastrzykiem (3) kiedy przystaje tuż przy wieży meczetu. Pędź teraz zagadać Niemca (7) tak aby stał odwrócony plecami do (4, 5 i 6) . Tych ostatnich zaś wystrzelaj Snajperem (2) z pozycji na jakiej widzisz go na obrazku (prawy górny róg). Pewnie nie będzie miał stamtąd "czystego" strzału do (6) ale ten Szwabek powinien pobiec w kierunku Snajpera gdy zabijesz kolegów obok - wtedy wejdzie w pole widzenia Twojego strzelca wyborowego i możesz go "zdjąć". Wróć do Szpiega i załatw nim najpierw Niemiaszka (7) dokładnie w miejscu, w którym widzisz go na obrazku. Potem zlikwiduj (8 i 9) - tego ostatniego stając przy nim i atakując w momencie kiedy odwraca od Ciebie głowę. Działaj dalej - uważając aby patrol (P2) i szwejk (16) na dole nie patrzyli (kiedy idą w lewo) wykończ specyfikiem w strzykawce kolejno (10, 11 i 12) . Potem odwróć Szpiegiem uwagę wartownika (14) przy schodach tak aby patrzył na schody a Zielonym Beretem podczołgaj się ostrożnie (aby nie zostać zauważonym z dołu) za szwejka (13) . Upewnij się, że nikt nie patrzy i dziabnij go nożem a ciało zanieś za pakunki w X1 . Koło tych pakunków możesz podłożyć brzęczyk (i schować się za beczki w X1 ) - uruchomiony wabik jest w stanie przyciągnąć naprawdę wielu Niemców z dołu (w tym Szkopka, którego zagaduje Szpieg). Wystarczy owych Frycków likwidować za pomocą noża Zielonym Beretem a ciała najlepiej chować za pakunek w X1 . Mnie udało się w ten sposób zdjąć Szwabków (14, 15, 16 i 17) . Jest spore prawdopodobieństwo, że przylecą do wabika całą grupą a jeśli nie to wab ich do skutku pojedynczo (oby tylko patrol (P2) nie przybiegł :-). Fryców (18 i 19) zabij Zielonym Beretem (podczas gdy Szpieg odwraca uwagę Niemców (P2) ) - (19) możesz zmylić wabikiem w międzyczasie podchodząc do (18) od prawej strony, wzdłuż brzegu sadzawki. Ciała najlepiej zanieść za pakunek w X1 aby nie znalazł ich patrol (P2) . Potem ukryj się gdzieś Snajperem i Beretem, Szpiegiem zaś skończ zagadywać patrol (P2) i pędź uwolnić Więźnia W , który cały czas siedzi na dołku - drzwi do celi otwórz Szpiegiem w momencie gdy patrol (P1) nie patrzy, odchodzi w lewo. Potem zagadaj Szpiegiem owych Niemców z patrolu (P1) tak aby Więzień mógł swobodnie dostać się po drabinkach na dachy i przebiec do ukrywających się również na dachach ale po drugiej stronie (na południu), w pobliżu samochodu S , Bereta i Snajpera. Wróć znowu Szpiegiem do patrolu (P2) i zagadaj go kiedy będzie zmierzał w lewo i mijał schody po których wówczas reszta Twojej załogi (Beret, Snajper i Więzień) może swobodnie zbiec na plac i dostać się do samochodu S . Kiedy tak się stanie możesz również zapakować do bryki Szpiega - koniec misji. [obrazek poniżej]

1 - Misja 12 Up on the Roof | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry