Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 16 "Stop Wildfire" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 16 "Stop Wildfire"

Data: 4 września 1944 r - Misja 16 Stop Wildfire | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 4 września 1944 r.

Miejsce: most na rzece Maas, na północ od Liege.

Komandosi: Snajper, Nurek, Szpieg.

Zadanie: zapobiec wysadzeniu w powietrze mostu przez Niemców.

Legenda - Misja 16 Stop Wildfire | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Legenda

S - start, K - koniec

M - most, m - mundur

Szpiegiem przebiegnij za garnizon na południu i zaczekaj tam chwilę. Podczas przejazdu pociągu zabij Niemca spacerującego na dole, a jego zwłoki schowaj za garnizon. Innych Niemców przy garnizonie zostaw na później, teraz zajmiemy się zdobyciem munduru, który bardzo nam pomoże. Kiedy będzie przejeżdżał pociąg ty drewnianym peronem pójdź na sam koniec (na południowy-zachód), aż do samych schodków. Tam podczas nieuwagi Niemca spacerującego przy domku z zegarem (nie ten domek koło uniformu tylko ten wyżej) przeczołgaj się, aż do sterty kamieni przy płocie kolczastym. Następnie patrzymy na południe. Widzimy przy drodze Niemca, trzy sterty kamieni i dwa słupy. Podczas gdy Niemiec przy drodze będzie szedł na wschód ty przeczołgaj się za żółtawym kamieniem, aż do kupki kamieni dalej na południe. Następnie podkradnij się do Niemca przy malutkim garnizonie, jego spokojnie zabij strzykawką i od razu padnij. Zwłoki na razie zostaw, zaraz się po nie wrócisz. Przejdź na południe i najlepiej za murkiem zabij Niemca tam spacerującego. Teraz cofnij się po zwłoki Niemca przy garnizonie. Przy dobrej okazji przenieś je za murek na południowym-wschodzie. Potem przebiegnij za murek na północnym wschodzie i dalej po mundur. Teraz można rozpocząć właściwą rozgrywkę. Na dobry początek idziemy pod garnizon na północy (tam gdzie zatrzymuje się pociąg). Stajemy koło Niemca przy wejściu do garnizonu i kiedy pociąg będzie przejeżdżać my dyskretnie zabijamy Niemca. Dwaj panowie stojący za torami pobiegną zobaczyć co się stało, a ty w tym momencie pobiegniesz za garnizon (tamtędy będą przebiegać) i zabijesz ich jednego po drugim. Możemy teraz udać się Nurkiem do rzeki i tam się zamoczyć. Podpłyń nim aż pod most, a dokładniej wpłyń w mini zatoczkę na północ od detonatora (ustaw się tak, aby móc od razu wyjść na brzeg, bez specjalnego przemieszczania się). Każ Nurkowi tam czekać. Następnie Szpiegiem pobiegnij wzdłuż rzeki (z miejsca z którego startowałeś) na południowy-zachód. Tam zabij Niemca, który trochę ospale chodzi w tą i z powrotem. Ciało dla pewności schowaj za kamienie. Snajperem zajimij pozycję na drewnianym peronie i zastrzel trzyosobowy patrol na południowym zachodzie (spacerujący koło torów). Najlepszy moment na jego zlikwidowanie to chwila kiedy będzie zawracał i szedł z powrotem w stronę torów. Następnie podczołgaj się Snajperem w miejsce gdzie rozstrzelałeś patrol i podejdź trochę bliżej zasieków na zachodzie.

Stąd będziesz miał idealną pozycję do zdjęcia niemieckiego sapera, który będzie tędy przebiegał - Misja 16 Stop Wildfire | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Stąd będziesz miał idealną pozycję do zdjęcia niemieckiego sapera, który będzie tędy przebiegał. Nie pozostaje ci nic innego jak wysłać Szpiega na drugi brzeg rzeki, a dokładniej w okolice sapera koło mostu. Teraz będzie moment typowo zręcznościowy, chyba najtrudniejszy w całej grze. Co musisz zrobić ? Szpiegiem (strzykawką) zabić sapera na drugim brzegu, Snajperem zastrzelić sapera, który będzie przechodził koło bunkra (a dokładniej przez most do detonatora) i Nurkiem wyjść z wody i zabić dwóch ostatnich saperów. Możesz kombinować z kolejnością, ale musisz to zrobić piekielnie szybko i zręcznie. W końcu to już szesnasta misja. Ja to wykonałem w ten sposób: najpierw zabiłem Szpiegiem sapera numer jeden, następnie Nurkiem wyłoniłem się z wody i harpunem zlikwidowałem sapera numer dwa (nie tego co spaceruje po drewnianym pomoście tylko tego drugiego), przełączyłem się szybko na Snajpera i zdjąłem sapera, który pędził do detonatora na moście i wróciłem do Nurka, którym zastrzeliłem ostatniego sapera. Uff, dużo tego ale jeżeli udał ci się ten manewr to możesz się nazywać Mistrzem Zręczności. Teraz pozostaje tylko dostać się do wozu ewakuacyjnego. Chodzi tam mały patrol jednak jak się okazuje jest to łatwy kąsek. Ten manewr można wykonać kiedy przejeżdżający pociąg zasłoni widok wartownikom i innym Niemcom. Podchodzimy tam Szpiegiem i w dogodnej sytuacji strzelamy w jedną z beczek. Patrol zostaje wyeliminowany a my, jeżeli zostaliśmy zdemaskowani, padamy na ziemię i zakładamy uniform. Niemcy zrobią oględziny a my przeczekamy wszystkie alarmy. Teraz wystarczy wycofać się Nurkiem do miejsca z którego zaczynałeś misję i razem ze Snajperem dojść za kamień znajdujący się trochę kawałek od dwóch dróg (równoległej i prostopadłej do torów) i pola koło garnizonu. Przy nadarzającej się okazji (najlepiej kiedy będzie przejeżdżał pociąg) poczołgaj się Nurkiem i Snajperem do wozu ewakuacyjnego. Do pojazdu każ też wejść szpiegowi i możesz podziwiać jak Niemcy oddają strzały w twoją stronę a ty uciekasz z tego przeklętego miejsca.