Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 "Reverse Engineering" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 3 "Reverse Engineering"

Data: 14 marzec 1941 r - Misja 3 Reverse Engineering | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 14 marzec 1941 r.

Miejsce: Sysendam, Eidfjord.

Komandosi: Zielony Beret, Nurek, Saper, Szpieg.

Zadanie: wysadzić w powietrze zaporę wodną.

Legenda - Misja 3 Reverse Engineering | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Legenda

S - start, K - koniec

T - tama, P - ponton, M - mundur, G - generator, D - dynamit

W - wartownie, B - bunkier, C - ckm

Wszyscy dostępni w tej misji komandosi (Zielony Beret, Nurek, Saper i Szpieg) zaczynają w jednym miejscu S . Poczekaj aż krążący w pobliżu niemiecki patrol (P1) skręci na północ a wtedy wyskocz z kryjówki wszystkimi swoimi ludźmi, rzuć się biegiem za Frycami i wystrzelaj ich co do jednego z pistoletów (uważaj aby nie znaleźli się w polu widzenia Niemca (1) kiedy ich zabijasz). Następnie wyślij swoich żołnierzy w miejsce oznaczone X . Wybierz Zielonego Bereta i podłóż brzęczyk, który ma na wyposażeniu w miejsce oznaczone X (teraz uważaj aby nie wejść w pole widzenia Niemiaszka (2) ). Wróć Beretem do kompanów w miejscu X , uruchom brzęczyk a kiedy podbiegnie do niego zaalarmowany Szwabek (2) szybciutko doskocz do niego Zielonym Beretem i wpakuj majcher w bebechy. Ciało podnieś i schowaj koło swoich ludzi. Teraz przełącz się na Nurka, padnij i przeczołgaj się mniej więcej wzdłuż zielonych strzałek , które widzisz na stosownym obrazku - najpierw na południe, potem na zachód. Ostrożnie (aby nie dostać się w pole widzenia wroga - Niemca i bunkra po drugiej stronie rzeki) ) podczołgaj się do szwejka (2) i załatw go harpunem (jego ciało może tu leżeć). Podobnie uczyń z drugim Niemiaszkiem w pobliżu (3) . Teraz wejdź do wody, załóż aparat oddechowy, zanurkuj i popłyń wzdłuż brzegu (zielona strzałka ) aż do Niemca (4) przechadzającego się koło wody - w miejsce X1 . Kiedy się odwróci plecami piorunem wyjdź z rzeki i załatw go majchrem. Zabierz ponton P i z powrotem wejdź do rzeki. Popłyń kawałek z powrotem i wyjdź z wody w miejscu X2 w momencie kiedy Fryc (5) patrolujący bramę wewnątrz bazy wroga odwróci się plecami i ruszy w stronę wspomnianych wrót. Piorunem doskocz do niego i załatw nożem tak aby spoczął za potężnymi szpulami drutu, niewidoczny dla swoich kompanów. Potem zabij Szwaba z numerkiem (6) i zajmij się (7) stojącym za pobliskim płotem. Tego ostatniego możesz zlikwidować nożem ustawiając się tuż przy nim ale za płotem (tak by Cię nie widział - miejscówka X3 ) a kiedy odwróci głowę na wschód piorunem (musisz być naprawdę szybki) wyskocz i dźgnij go swoją kosą - nie powinien nawet zdążyć pisnąć. Pozostałych Adolfów w tej bazie zostaw Szpiegowi a sam wskocz z powrotem do wody i popłyń kawałeczek dalej. Poczekaj cierpliwie aż Niemiaszek z numerkiem (9) zbliży się do (8) a kiedy odwróci się i ruszy z powrotem wyskocz z wody w X4 , zabij nożem najpierw (8) a potem pędem rzuć się za (9) i wykończ go w podobny sposób kiedy w końcu go dopadniesz. Znowu wróć do rzeki i popłyń do miejsca w którym weszłeś do wody pierwszy raz (koło (3) ). Tam nadmuchaj ponton i załaduj do niego swoich kompanów (zmieści się dwóch) - wspomnianego Szpiega i Sapera. Zielony Beret będzie musiał jeszcze trochę poczekać na swoją kolej ... Znowu popłyń wzdłuż brzegu (uważaj aby ponton nie dostał się w pole widzenia Niemiaszków na drugim brzegu rzeki !) i wysadź na nim Szpiega (mniej więcej w miejscu gdzie Nurek zabił (6) . Potem ostrożnie podkradnij się Szpiegiem za budynek koło w X5 i dalej aż zajdziesz Frycka (10) od tyłu. Wstrzyknij mu truciznę, którą ma przy sobie Szpieg a następnie potraktuj tym samym specyfikiem Niemca (11) obok. Teraz Szpieg może wreszcie przebrać się w niemiecki mundur M wiszący na sznurze obok. [obrazek poniżej]

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie