Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 "A Quiet Blow-up" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 2 "A Quiet Blow-up"

Data: 1 marzec 1941 r - Misja 2 A Quiet Blow-up | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 1 marzec 1941 r.

Miejsce: Stamsund, Lofoten Islands.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper, Nurek, Saper, Kierowca.

Zadanie: wysadzić w powietrze skład paliwa.

Wszyscy Twoi ludzie zaczynają misję w jednym miejscu, schowani za budynkiem (S na obrazku poniżej). Musisz przeprawić ich przez rzekę i wysadzić w powietrze niemiecki skład paliwa X . Najpierw jednak zlikwiduj Niemców po tej stronie rzeki uważając też na przepływającą od czasu do czasu łódź patrolową. Fryca z numerem (1) może załatwić Twój Saper. Kiedy Niemiaszek odwraca się plecami i rusza w stronę rzeki wybiegnij Saperem na zaśnieżoną drogę pomiędzy budynkiem a płotem (po lewej stronie ekranu) tak aby zostawić na śniegu kilka śladów stóp, które zwabią Szwaba w pułapkę i zaraz wróć. W wejściu w płocie X1 natychmiast podłóż sidła i schowaj się za płotem, przy kolegach. Frycek powinien zauważyć Twoje ślady na śniegu i zaniepokojony pobiec ich tropem ładując się prosto w sidła. Jeśli źle zastawiłeś te ostatnie przygotuj Zielonego Bereta aby w razie konieczności nim szybko wykończyć Niemca z pomocą majchra. Podnieś i ukryj ciało Szkopa, zabierz sidła. Teraz przebiegnij Zielonym Beretem przez drogę i ukryj się w miejscu oznaczonym X1 na obrazku (za budynkiem). Musisz wybrać odpowiedni moment do ataku na Niemca (2) - poczekaj aż (3) ruszy w dół rzeki a (2) odwróci się tyłem i ruszy w stronę pobliskiego muru. Być może będziesz musiał trochę poczekać aż obaj Szkopy znajdą się w odpowiedniej "konfiguracji". Wtedy sprintem podbiegnij do (2) swoim Zielonym Beretem i zadźgaj go nożem, piorunem podnieś ciało i ukryj je w miejscu X1 gdzie przed chwilą stałeś. Wróć do budynku gdzie cały czas chowają się kompani i ustaw Zielonego Bereta w miejscu X2 , przy wejściu do domu (w kącie). Poczekaj aż trzeci wróg (3) odejdzie kawałek nie widząc miejsca, w którym się ukrywasz a wtedy szybko podbiegnij do niego swoim komandosem i poderżnij mu majchrem gardło. Piorunem podnieś ciało i ukryj w pobliżu startu. Teraz możesz wysłać wszystkich swoich komandosów oprócz Snajpera w załom muru, koło którego spacerował (2) . Snajperem zaś (uważając na pływającą po rzece niemiecką łódź patrolową L ) podczołgaj się do brzegu rzeki w miejsce oznaczone Sn na obrazku i zdejmij stamtąd z karabinu wyborowego Fryca przechadzającego się po murze otaczającym skład paliwa (5) i Niemca patrolującego okolicę rzeki (4) . Tego ostatniego zlikwiduj kiedy zejdzie ze śniegu po prawej stronie ekranu i wejdzie na "czysty" teren za skałkami tak aby jego trupa nie zauważył niemiecki patrol (P1) przechadzający się tam i z powrotem (w górę i w dół) po prawej stronie ekranu a także wartownik stojący przy bramie prowadzącej do niemieckiej bazy (7) .Wróć teraz Snajperem do reszty kolegów czekających za murem (tam gdzie (2) jest na obrazku).

Pora przeprawić się przez rzekę na pontonie, który ma ze sobą Nurek - Misja 2 A Quiet Blow-up | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pora przeprawić się przez rzekę na pontonie, który ma ze sobą Nurek. Wybierz go więc a także Zielonego Bereta i Snajpera, poczekaj aż rzeką przepłynie łódź patrolowa L a wówczas podbiegnij tymi trzema ludźmi do rzeki. Szybko "zwoduj" ponton Nurka, wskocz do niego Nurkiem (ktoś musi wiosłować :-), Zielonym Beretem i Snajperem (tylko trzech ludzi może się jednorazowo "zabrać" pontonem) i przepłyń na drugi brzeg (zielona strzałka ) do miejsca X3 . Wysadź Bereta i Snajpera, podczołgaj się nimi do drabinki D prowadzącej na mur otaczający bazę, która póki co jest jeszcze podniesiona i nie można jej użyć. Każ Zielonemu Beretowi wspiąć się na mur (zielona strzałka z literą M ), opuść drabinkę D i szybko padnij aby nie zauważył Cię Fryc przechadzający się wewnątrz bazy. Kiedy drabinka jest opuszczona możesz wspiąć się po niej swoim Snajperem (zaraz potem również padnij nim na glebę). W TYM SAMYM CZASIE Nurek powinien piorunem wrócić na drugi brzeg rzeki, wyskoczyć z pontonu, podnieść go i schować do plecaka (klawisz H) i ukryć się za murkiem razem z dwoma kolegami, którzy nie zmieścili się wcześniej do pontonu - zaraz znowu będzie przepływać niemiecka łódź L ! Kiedy się oddali możesz opuścić schronienie i przeprawić pontonem pozostałych komandosów na drugi brzeg a potem wspiąć się nimi po drabinie D opuszczonej przez Zielonego Bereta i zaraz padnąć na ziemię. Przełącz się teraz na Snajpera leżącego na murze koło rzeczonej drabiny D i załatw z karabinu wyborowego Fryca przechadzającego się wewnątrz bazy (6) . Możesz też "zdjąć" strzelców niemieckich ckm'ów (C) na wieżach chociaż nie jest to konieczne (Niemcy patrolujący teren na zewnątrz kompleksu pewnie podniosą raban widząc zabitych kolegów na wieżyczkach ale nie powinno to wywołać ogólnego alarmu i kolejnych Frycków z wartowni W ). Zejdź teraz Zielonym Beretem z muru na teren bazy (po następnej drabince - zielona strzałka z literą D ), ruszaj nim w stronę zbiorników z paliwem X a potem w kierunku bramy ze szlabanem Sz i załatw przy niej majchrem wartownika (7) . Uważaj aby całej tej akcji nie zauważył pobliski patrol (P1) na zewnątrz. Podnieś i ukryj ciało na terenie kompleksu, za murem. Wybierz teraz Kierowcę, wskocz nim do pobliskiej ciężarówki C i ustaw ją przodem do bramy i blisko tej ostatniej. Opuść pojazd, podbiegnij i podnieś szlaban Sz zagradzający drogę ucieczki. Powinieneś też poczekać aż patrol Niemców (P1) na zewnątrz ruszy w górę, pobiec za nimi Kierowcą i zlikwidować szybko jedną-dwoma seryjkami z pistoletu maszynowego tak aby nie zdążyli narobić rabanu (co wywołałoby Adolfów z wartowni W ). Jeśli wcześniej załatwiłeś Snajperem strzelców ckm'ów (C) na wieżyczkach możesz też wysłać jeszcze Kierowcę w stronę drugiego patrolu (P2) i też zlikwidować go przy użyciu peemu. Wróć Kierowcą do ciężarówki, zapakuj do niej wszystkich komandosów oprócz Sapera a tego ostatniego ustaw w miejscu oznaczonym S na terenie bazy, pomiędzy składem paliwa X a pobliską wartownią W2 znajdującą się za murem. Podłóż bombę zegarową, którą Saper ma na wyposażeniu i piorunem wskakuj nim do ciężarówki z kolegami. Przełącz się na Kierowcę i uciekaj z kompleksu drogą na południowy wschód, w miejsce oznaczone K na moim obrazku. Po ok. 10 sekundach nastąpi eksplozja, która zniszczy skład paliwa X i pobliską wartownię W2 - koniec misji.