Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 "Blind Justice" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 5 "Blind Justice"

Data: 2 maj 1941 r - Misja 5 Blind Justice | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 2 maj 1941 r.

Miejsce: Herdla.

Komandosi: Zielony Beret, Szpieg.

Zadanie: wysadzić w powietrze radar.

Obaj komandosi dostępni w tej misji (Zielony Beret (1) i Szpieg (6) ) zaczynają w tym samym miejscu ukryci za budynkiem na północnym zachodzie. Najpierw musisz oczyścić Zielonym Beretem drogę dla Szpiega do munduru wiszącego na sznurze (M ). Podłóż Beretem brzęczyk w miejsce oznaczone X1 i schowaj się w miejscu w którym zaczynasz grę (za budynkiem). Włącz urządzenie. Jego dźwięk powinien zwabić Niemca (1) . Podbiegnij do niego z majchrem, zabij, zabierz brzęczyk i ciało, to ostatnie ukryj za budynkiem. Podobnie załatw (2) tylko tym razem podłóż brzęczyk trochę dalej, w miejscu X2 . W ten sam sposób załatw (3) i (4) z drugiej strony budynku, tym razem podkładając brzęczyk w miejscu oznaczonym X3 . Ciała wszystkich Niemców chowaj za budynkiem za którym cały czas stoi Szpieg. Potem podłóż hałaśliwą zabawkę w miejscu X4 ale tak aby nie widział jej Niemiec (6) (masz nią zwabić tylko (5) ) a Zielonego Bereta ukryj w miejscu X1 . Zabij (5) stojącą przy brzęczyku uważając jednak na krążący trochę dalej niemiecki patrol (P1) a ciało zanieś w miejsce X1 . Potem przenieś brzęczyk do X5 , ukryj Bereta koło X1 ale bardziej na prawo, za przeszkodą. Zwab dźwiękiem (6) , dobiegnij do tego Niemca kiedy stanie przy brzęczyku, zabij nożem a ciało ukryj w X1 . Teraz padnij Zielonym Beretem na ziemię i unikając wzroku patrolu (P1) oraz Niemca (7) stojącego przy mundurze M przeczołgaj się trasą, którą wskazuje długa zielona strzałka na moim obrazku aż znajdziesz się za plecami Fryca (7) . Tam zakop Bereta w śniegu bo ślady, które zostawił na nim zaniepokoją krążący niemiecki patrol (P1) . Kiedy Niemcy się uspokoją wykop komandosa i zadźgaj majchrem (7) a ciało ukryj koło pobliskiego słupa. Teraz możesz w to miejsce sprowadzić Szpiega, powinien przebiec się wzdłuż urwiska po prawej stronie. Załóż na niego mundur ze sznura M i idź nim odwrócić uwagę Fryca z numerkiem (10) - ten ostatni ma patrzeć w dół ekranu, na południe. Wtedy przemieść Zielonego Bereta w miejsce X2 (uważaj na patrol (P1) ). Zabij nim najpierw Niemiaszka (8) , jego zwłoki ukryj za budynkiem w miejscu X2 . Podobnie postąp z (9) przebiegając z lewej strony budynku podczas gdy Fryc idzie w prawo. Ukryj ciało w X2 . Skończ zagadywanie Szpiegiem Niemca (10) i jego też zadźgaj majchrem Zielonego Bereta a ciało zanieś do X2 . Pora unieszkodliwić Adolfów koło wagonika kolejki K . Odwróć Szpiegiem uwagę Niemca z numerkiem (13) tak aby patrzył na północny zachód. Wtedy podbiegnij Zielonym Beretem do (11) i (12) i piorunem załatw obu nożem a ciała przenieś w miejsce X3 . Uważaj aby całej akcji podjętej przez Zielonego Bereta nie widział kolejny już patrol (P2) krążący u dołu ekranu ! Zabij także Szkopka (13) zagadywanego przez Szpiega (jego ciało może tu leżeć gdzie upadło). Ukryj Zielonego Bereta gdzieś przy wagoniku kolejki a Szpiegiem wsiądź do tego ostatniego i udaj się do górnej stacji. (Można też niby zaabsorbować uwagę kogoś na górze posyłając jednego komandosa do telefonu T aby z niego zadzwonił do górnej stacji (a drugi w tym czasie wjeżdża wagonikiem K na górę) ale w mojej grze ... jakoś to nie działało.)

Wysiądź z wagonika i załatw trucizną kręcącego się tam Szkopka (14) - Misja 5 Blind Justice | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Wysiądź z wagonika i załatw trucizną kręcącego się tam Szkopka (14) . Potem ustaw Szpiega za plecami Niemca (15) , poczekaj aż pobliski patrol (P3) minie was idąc w górę ekranu (na północ) a wówczas wstrzyknij (15) śmiertelną dawkę trucizny a ciało szybko podnieś i przenieś za budynek wartowni W , w miejsce oznaczone X (tak aby nie znalazł go krążący patrol). Podobnym sposobem załatw Frycka (16) i schowaj za wartownią. Teraz zjedź Szpiegiem z powrotem na dół po Zielonego Bereta i (już razem) ponownie wjedźcie na górę (wycyrkluj moment przejażdżki tak aby wagonik znalazł się na górze kiedy patrol (P3) podąża w górę ekranu - mogliby oni zauważyć Zielonego Bereta siedzącego w wagoniku). (Alternatywnie Zielony Beret (1) może w tej misji dostać się na górę wspinając się po skalnej ścianie z prawej strony ekranu - zielona strzałka z cyfrą 1 .) Opuść wagonik, Bereta ukryj na razie za budynkiem stacji (koło trupa 14) a Szpiegiem udaj się odwrócić uwagę niemieckiego patrolu (P3) . Zagadaj Niemców koło budynku wartowni W w najniższym punkcie ich trasy patrolowej i tak aby twarzami skierowani byli na południowy wschód i nie widzieli stojących w pobliży dwóch beczek B . Teraz wybiegnij Zielonym Beretem zza budynku stacji i zasuwaj w kierunku anteny radaru R załatwić szybko przechadzającego się Frycka (17) . Zaczaj się na niego z prawej strony chaty przy której stoi radar R i zaatakuj w momencie kiedy odwraca się i rusza w prawo (sprintem dobiegnij do niego i poczęstuj nożykiem). Ciało zanieś aż za budynek stacji kolejki, ukryj koło trupa (14) . Pora przenieść beczki B - jedną zanieś (Zielonym Beretem) i postaw koło radaru R , który jest celem Twojej misji a drugą postaw koło wejścia do niemieckiej wartowni W (trzecia beczka już tam stoi). Potem biegnij do prototypowego śmigłowca S i zakop w jego pobliżu w śniegu Zielonego Bereta. Szpieg może skończyć "zawracanie gitary" patrolowi (P3) - odskocz od budynku wartowni i kiedy Niemcy przechodzą koło postawionych tam beczek strzel z pistoletu Szpiega w jedną z nich wysyłając do diabła niemiecki patrol i niszcząc budynek wartowni. Gdyby ktoś jednak zdołał z tego ostatniego wyskoczyć strzel w drugą beczkę albo bezpośrednio do tego Szkopa/ów. Podniesie się alarm ale nie przejmuj się bo nic Ci tu już nie grozi. Pobiegnij Szpiegiem w stronę śmigłowca S i strzel w beczkę stojącą przy radarze R niszcząc w ten sposób antenę. Wykop się ze śniegu Zielonym Beretem i razem ze Szpiegiem wskoczcie do śmigłowca i odlećcie w siną dal - koniec misji.