Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 15 "The end of the Butcher" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 15 "The end of the Butcher"

Data: 26 sierpnia 1944 r - Misja 15 The end of the Butcher | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 26 sierpnia 1944 r.

Miejsce: Compiegne.

Komandosi: Snajper, Nurek, Kierowca, Szpieg.

Zadanie: wysadzić w powietrze sztab wroga, zneutralizować (zabić) niemieckiego generała.

Legenda - Misja 15 The end of the Butcher | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Legenda

S - start, K - koniec

C - cysterna, T - tramwaj, S - samochód. L - limuzyny, M - mundur

S - samochód pancerny, HQ - budynek sztabu

Wszyscy komandosi zaczynają w jednym miejscu (S na obrazku i mojej mapce). Jakiekolwiek wywołanie alarmu na tej mapie powoduje, że niemiecki generał G opuszcza w pośpiechu sztab, zmyka do jednej z pobliskich limuzyn L i ... tyle go widziano - misja kończy się fiaskiem (porażką). Ostrożnie (uważając na pętających się wokoło Fryców) wyczołgaj się Snajperem w miejsce oznaczone S1 pod latarnią w momencie kiedy Niemiaszek (2) wychodzi z ruin (te z X1 ) i zaczyna iść w lewo. Oddając dwa szybkie strzały zlikwiduj najpierw Szkopa (1) po drugiej stronie ulicy a potem właśnie (2) . Ciało tego drugiego powinno upaść blisko ruin z których wyszedł. Piorunem wczołgaj się Snajperem z powrotem na miejsce startu, przełącz na Szpiega i pędź do ciała (2) . Piorunem zanieś je w ruiny w miejsce X1 tak aby Fryc (3) chodzący ulicą po lewej nie zdążył go zauważyć. Zwłok (1) na razie nie powinien nikt dostrzec. Poczekaj Szpiegiem w X1 aż Szkop (3) na ulicy po lewej zacznie iść znowu w górę ekranu a wówczas pędź co sił w nogach do ciała (1) i szybko przenieś je (najlepiej na miejsce startu) bo zaraz znajdzie je wracający patrol Szkopów (P1) . Potem musisz się dostać Szpiegiem za murek w miejsce X1 (kiedy Szkop (3) idzie w górę ulicy). Leż tam (Niemiaszki nie widzą Cię jeśli leżysz nawet za takimi niskimi murkami !) i czekaj aż będzie wracał. Kiedy jest w skrajnie dolnym punkcie swojej trasy zaaplikuj mu truciznę a ciało przenieś (ostrożnie ale szybko aby zdążyć przed krążącym w kółko patrolem (P1) ) w ruiny, w miejsce X1 . Poczekaj tam aż patrol (P1) przejdzie koło ruin a następnie wyczołgaj się z kryjówki i czołgaj się ulicą po lewej w górę ekranu (wzdłuż murku ciągnącego się prawą stroną ulicy). Twoim celem jest teraz Adolf (4) - zwróć uwagę na jego krótką trasę, nie wejdź w jego pole widzenia. Musisz się za nim wczołgać kiedy będzie schodził w dół po schodach do pobliskiej sadzawki - tam go otruj (jego truchła leżącego na schodkach w miejscu X2 nie powinien nikt dojrzeć). Kolejny cel - Adolf (5) . Leżąc Szpiegiem na schodach prowadzących do sadzawki poczekaj aż Niemiec na prawo od (5) pójdzie w prawo a dwóch Frycków koło munduru M też odwróci się od (5) plecami - ten na ulicy (7) pod mundurem pójdzie w lewo a ten na balkonie (6) koło munduru w górę ekranu. Wtedy (uważając jeszcze na cholerny patrol (P1) ) szybko powstań na nogi, pędź zatruć (5) a jego ciało szybko ukryj na schodach, w miejscu X2 . Potem przeczołgaj się w miejsce X2 za częściowo zniszczone ogrodzenie. Poczekaj aż dwa Fryce koło munduru zaczną iść w swoje strony - (7) w lewo a (6) w prawo i do góry. Wtedy szybko powstań na nogi i zasuwaj sprintem do drabinki prowadzącej na balkon (zielona strzałka z literą D ) i pędem włóż wreszcie niemiecki mundur M . Ufff, teraz powinno być już łatwiej ... Najpierw otruj Szkopka (6) szwendającego się po balkonie w momencie gdy dojdzie do miejsca gdzie wisiał mundur M . Jego ciało może tu leżeć, nie powinien go nikt wypatrzyć. Zejdź na dół po drabince i wykończ trucizną Szpiega Niemca (7) a jego ciało przenieś i ukryj za płotem tuż koło X2 . Wróć na balkon i biegnij zabić (8) (otruj go stojąc za nim) - zwłoki mogą tu gnić. [obrazek poniżej]

Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie