Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 "Menace of the Leopold" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 6 "Menace of the Leopold"

Data: 10 maj 1941 r - Misja 6 Menace of the Leopold | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 10 maj 1941 r.

Miejsce: Masi.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper, Saper.

Zadanie: wysadzić w powietrze niemieckie działo Leopold.

Legenda - Misja 6 Menace of the Leopold | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Legenda

S - start, K - koniec

W - wartownie, Ckm - karabin maszynowy, S - "snajper", R1 i R2 - ruiny, T - transporter, L - działo Leopold

Zaczynasz z Zielonym Beretem, Snajperem i Saperem w miejscu oznaczonym S (na mojej mapie jak i na obrazku) - Misja 6 Menace of the Leopold | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Zaczynasz z Zielonym Beretem, Snajperem i Saperem w miejscu oznaczonym S (na mojej mapie jak i na obrazku). Pierwszego Niemca (1) możesz załatwić podkładając sidła Sapera na trasie jego patrolu, w miejscu oznaczonym X . Zwłoki Fryca ukryj w miejscu gdzie zaczynasz grę, nie zapomnij zabrać sideł z powrotem. Teraz przełącz się na Zielonego Bereta i wyślij go do pobliskich ruin (R1 na mojej mapce). Może się wdrapać do środka po ścianie w miejscu które wskazuje zielona strzałka z cyfrą 1 . Szybko ukryj Bereta w rogu pomieszczenia za zegarem w miejscu oznaczonym X . Poczekaj aż kręcący się w pobliżu Adolfik z numerem (3) odwróci się plecami i zacznie odchodzić a wtedy piorunem wyskocz z ukrycia, zabij nożem (2) a ciało prędko podnieś i schowaj w kąt za zegar - X . Poczekaj tam na (3) . Kiedy znów się obróci i zacznie odchodzić załatw go majchrem równie szybko jak poprzednika i ciało też ukryj koło zegara. Teraz podłóż brzęczyk w miejscu oznaczonym X1 pod ścianą i znowu ukryj Bereta za zegarem. Włącz wabik - powinien przyciągnąć do siebie przynajmniej (4) a być może jeszcze i innych Frycków. Wtedy wyskocz z ukrycia i załatw ich wszystkich nożem a ciała poukrywaj. (5) możesz załatwić wyskakując z lewej strony zza ściany w momencie kiedy odwraca on głowę w swoje lewo (strzałka przy jego kółeczku). (6 i 7) zabij zakradając się do obu od tyłu, uważaj aby nie zauważyła Cię (8) o ile wcześniej jej nie zlikwidowałeś przy wabiku. Ciała obu Niemców przenieś. Następnie podłóż brzęczyk w miejsce oznaczone X2 w rogu pomieszczenia gdzie stali (6 i 7) . Ukryj się za ścianą, włącz urządzenie. Jego dźwięk powinien przywołać (8 i 9) - poczekaj aż obaj ustawią się przy Twoim urządzeniu a wtedy potnij ich majchrem. Ostatniego Fryca w tych ruinach (10) zwyczajnie zajdź i zabij od tyłu, zwłoki wynieś. Teraz możesz sprowadzić tutaj pozostałych komandosów, mogą się wdrapać po drabinie oznaczonej na obrazku zieloną strzałką z literą D . [obrazek powyżej]

Czas zająć się Frycami pilnującymi dołu mapy i przejeżdżającym tam transporterem - Misja 6 Menace of the Leopold | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Czas zająć się Frycami pilnującymi dołu mapy i przejeżdżającym tam transporterem. Snajpera (2) możesz usadowić na schodach prowadzących do ruin R1 , które niedawno oczyściłeś z nieprzyjaciół. Zielonym Beretem i Saperem z kolei przedostań się za skałki po lewej stronie ekranu. Poczekaj aż transporter (T) odjedzie na prawo a Niemiaszek (1) zacznie iść w dół ekranu i wówczas podnieś się na nogi Zielonym Beretem (1) i pobiegnij załatwić majchrem (1) a chwilę potem (2) . Oba ciała mogą tu leżeć, Adolfy siedzące w samochodzie opancerzonym są chyba ślepe. Od razu podnieś z ziemi także Sapera (4) i pędź podłożyć zdalnie odpalany ładunek wybuchowy w miejsce gdzie transporter (T) skręca w dół ekranu (dokładnie w tym miejscu znajduje się na moim obrazku rzeczony pojazd). Od razu połóż też sidła w leju (oznaczony X1 ) na prawo od miejsca gdzie podłożyłeś bombkę i natychmiast uciekaj schować się przed wracającym transporterem za skały. W tym samym czasie Zielony Beret (1) powinien jeszcze zdążyć położyć gdzieś w pobliżu bombki Sapera swój brzęczyk (X2 )i również zwiać z powrotem za skałki. Wybierz Sapera (4) , poczekaj aż niemiecki samochód znajdzie się przy (na) bombce i odpal ładunek. Teraz przełącz się na Snajpera (2) i czekaj aż z prawej strony ekranu na miejsce eksplozji przybiegną zaalarmowani Niemcy, którzy wcześniej pilnowali terenu za murem. Powinno ich być czterech - dwuosobowy patrol (P) , Frycek (3) i jeszcze jeden Szkop. Pierwszy z biegnących Szwabów powinien wpaść w sidła zastawione przez Sapera. Patrol powinien biec na miejsce jako ostatni - zabij tych dwóch Szkopów z karabinu wyborowego Snajpera dwoma pociskami i włącz brzęczyk Zielonego Bereta, a nuż zwróci on uwagę któregoś z Niemców. Jeśli jednak wabik nie przyciągnie Fryca(ów) poczekaj aż odwrócą się oni plecami i ruszą z powrotem na stare pozycje. Wyskocz wówczas Zielonym Beretem i pędź co sił w nogach pozabijać ich nożykiem zanim miną wieżę w murze. Przy odrobinie szczęścia powinno Ci się udać zabić wszystkich Niemców, którzy tutaj przybiegli a reszta Adolfów nie powinna wszcząć żadnego alarmu. [obrazek powyżej]

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie