Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 "Pyrotechnics" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Misja 8 "Pyrotechnics"

Data: 19 październik 1942 r - Misja 8 Pyrotechnics | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 19 październik 1942 r.

Miejsce: Tell El Eisa.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper.

Zadanie: wysadzić w powietrze rezerwuar, zbiorniki i beczki z paliwem.

Zielony Beret (1) i Snajper (2) zaczynają w lewym górnym rogu ekranu. Wybierz Bereta, ustaw się za murkiem i poczekaj aż wróg (1) dojdzie do murku w lewym górnym rogu ekranu a (2) zacznie iść w dół - wtedy wyskocz z majchrem z ukrycia, zabij (1) , szybko podnieś ciało i schowaj w miejscu gdzie zaczynałeś grę (za ścianą). Przeicwników (2) i (3) możesz zlikwidować podkładając brzęczyk w miejscu oznaczonym X1 i chowając się za murkiem przy "starcie" - kiedy zaciekawieni żołnierze podbiegną do wabika, wybiegnij i zaatakuj ich nożem, a ciała schowaj koło Snajpera (nie zapomnij zabrać brzęczyka). Żołnierz numer (4) załatwisz podkładając brzęczyk za murkiem za (5) , w miejscu oznaczonym X2 . Dźwięk powinien przykuć uwagę (4) i (5) - wtedy wybiegnij przejściem przy lewej krawędzi ekranu i zabij (4) a ciało ukryj tam gdzie stoi Snajper. Przeciwnika (5) załatwisz ustawiając wabik Zielonego Bereta w przeciwległym do X1 rogu pomieszczenia (miejsce to na obrazku zasłania zielona 2 ). Chodzi o to aby sygnał wabika usłyszała tylko (5) a nie dwóch żołnierzy pilnującyh drogi poniżej, bo wtedy obrócą się na północ i nie będziesz mógł zdjąć (5) . Usłyszawszy dźwięk żołnierz (5) powinien obrócić się twarzą na północ a wtedy wybiegnij Beretem z lewej strony ekranu (tam gdzie chodził (4) ) i zabij go (5) nożem a ciało przenieś (potem zabierz brzęczyk !). Aby zabić wroga Zielonym Beretem (6) musisz ustawić się w miejscu X1 , poczekać aż (6) zacznie iść w górę ekranu a (10) odwróci głowę na chwilę w swoje lewo (czyli zacznie patrzeć w dół ekranu) - wtedy sprintem wyskocz zza winkla i biegnij wpakować nóż w ciało (6) . Przeciwników(7, 8 i 9) możesz załatwić wszystkich tym samym sposobem - podkładając brzęczyk gdzieś w miejscu oznaczonym X3 a Zielonego Bereta chowając w prawy róg pomieszczenia znajdującego się za (10) , w miejsce oznaczone X2 . Uważaj aby włączony brzęczyk nie przykuwał uwagi (10) bo wtedy nie będziesz mógł się ruszyć z rogu pomieszczenia za nim. Najlepiej aby (7, 8 i 9) przybiegali do wabika pojedynczo, ewentualnie we dwóch - wtedy biegnij za nimi i likwiduj nożem. Jeśli przybiegną, wszyscy trzej naraz mogą podnieść raban, kiedy będziesz ich po kolei atakował nożem. Czas zająć się nerwowym żołnierzem(10) . Stań za nim tak, aby nie widział Cię jeden z przeciwników pilnujących drogi prowadzącej na dół (ten po lewej). W momencie kiedy ten żołnierz po lewej odwraca głowę od (10) szybko zlikwiduj rzeczoną (10) nożem, a ciało błyskawicznie podnieść i szybko przenieś w róg pomieszczenia X2 . Teraz ruszaj wykończyć wroga oznaczonego (11) (po drodze zabierz beczkę B i postaw ją w pobliżu działa (D) ) - zakradnij się do niego od tyłu i zabij w momencie kiedy żołnierz patrolujący most (poniżej i na prawo) odwróci się i zacznie iść w prawo a ciało przenieś i ukryj gdzieś na północy. Nie strzelaj jeszcze w beczkę, którą postawiłeś przy armacie bo to wywoła alarm ! Zwróć uwagę, że Zielony Beret może dostać się na dół (do drogi biegnącej przez szerokość planszy) schodząc po skalnej ścianie (kursor zmienia się w symbol czekana). Zapamiętaj to bo tym sposobem będziesz się ewakuował stąd pod koniec misji kiedy zniszczysz działo (D) strzelając w beczkę. Na razie wróć jednak Zielonym Beretem do Snajpera.

Przełącz się teraz na Snajpera (2) , który do tej pory stał cały czas bezrobotny tam gdzie zaczynał grę - Misja 8 Pyrotechnics | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Przełącz się teraz na Snajpera (2) , który do tej pory stał cały czas "bezrobotny" tam gdzie zaczynał grę. Podczołgaj się nim w miejsce, które oznaczyłem S1 (do skraju urwiska). Poczekaj aż (14) i (15) na dole ruszą w lewo a (16) w dół ekranu a wtedy, oddając trzy szybkie strzały, "zdejmij" z karabinu wyborowego (13) i (12) oraz (14) (ciało tego ostatniego powinno upaść kiedy znajduje się on najbliżej lewej krawędzi ekranu, w ten sposób go tam nie znajdą). Gdy (15) idzie w lewo a (16) w dół zbiegnij oboma swoimi komandosami drogą na dół i ukryj ich w pobliżu ciała (14) (za tymi zwojami czy zbiornikami). Wybierz Zielonego Bereta (1) , poczekaj aż (16) idzie w dół a wtedy wybiegnij i zaatakuj nożem (15) , która zaczyna iść w lewo - ciało prędko podnieść i schowaj w miejscu X3 . Ukryj się także w tym miejscu oboma swoimi komandosami. Potem wystaw brzęczyk Zielonego Bereta w miejsce X4 na drodze, schowaj komandosa z powrotem do X3 i włącz urządzenie. Powinno zwabić na drogę żołnierza (16) - podkradnij się do niego od tyłu Beretem, zabij majchrem, podnieś ciało i ukryj w miejscu X3 albo koło ciała (14) . Teraz wyczołgaj się na chwilę Snajperem (2) z X3 w dół (dosłownie kilka metrów tak aby w lunecie widzieć wartownika (17) stojącego na budynku wartowni W ). Poczekaj aż żaden z pozostałych nie będzie szedł w stronę (17) a wtedy zdejmij go ze "snajperki" i padnij na ziemię, wczołgaj się z powrotem do X3 . Zielonym Beretem podczołgaj się ostrożnie w miejsce X5 i zostaw tam brzęczyk a potem odczołgaj się za ciężarówkę w miejsce X4 . Uruchom wabik przyciągając do niego wroga (18) , wyczołgaj się zza ciężarówki (czołgaj się w dół ekranu) i zabij go z tyłu uważając aby nikt tego nie zauważył. Ostrożnie ale szybko wynieś ciało (wcześniej zabierz brzęczyk !) i porzuć koło zwłok (14) albo w X3 . Teraz doczołgaj się do X6 i zostaw tam wabik a potem udaj się do X5 . Włącz brzęczyk ((20) powinien odwrócić głowę w jego kierunku), szybko powstań na nogi (kiedy (21) odchodzi w prawo) i zabij majchrem (19) kiedy odwraca głowę w swoje lewo. Ciało ukryj w X5 . Żołnierza (20) załatw (zaczaj się na niego pomiędzy namiotami przy których stoi) włączając najpierw brzęczyk, który pozostawiłeś w X6 i w momencie kiedy (27 i 28) odchodzą w stronę mostu a (21) idzie wprawo. Ciało szybko przenieś idąc z nim z prawej strony namiotu i ukryj gdzieś. Potem poczołgaj się do X7 , zostaw tam swój wabik i odczołgaj do X6 . Kiedy żołnierz (21) będzie przechodził w pobliżu włącz "urządzenie wabiące", zakradnij się od tyłu do podbiegającego do niego wroga, zabij go, a jego zwłoki ukryj w X5 . Na wroga (22) zaczaj się za budynkiem koło X6 (przy ścianie najbliższej do bunkra wartowniczego W ). Kiedy (22) odwróci się przy mundurach wybiegnij za nim sprintem z majchrem, zadźgaj a ciało pędem ((23) wraca !) zanieś za budynek gdzie się chowałeś (koło X6 ). Aby zlikwidować (23) podłóż wabik Zielonego Bereta w miejscu X8 (na trasie którą chodził (22) ) i kiedy (23) będzie szedł w dół i zbliżał się do budynków włącz urządzenie (nie wcześniej !; chodzi o to aby (23) podbiegł do wabika od dołu) i prędko schowaj się do budynku w X7 . Kiedy (23) podchodząc do wabika minie budynek w którym się ukrywasz opuść kryjówkę i zaatakuj wroga nożem od tyłu (zwłoki mogą tu leżeć). Przeciwników (24 i 25) stojących na zbiornikach Z można załatwić Snajperem (2) (dwoma szybkimi strzałami) z pozycji S2 . Strzelaj do (24) kiedy jest na dole swojej trasy po zbiorniku. Przy odrobinie szczęścia ciał (24 i 25) leżących na zbiornikach Z nikt nie powinien dostrzec. Teraz ustaw się Zielonym Beretem (1) w miejscu X8 (tak, niebieskim !) za budynkiem i kiedy (27 i 28) ruszą w stronę mostu sprintem przebiegnij do miejsca X8 tuż koło beczek. Poczekaj chwilę aż (27) zacznie wracać i jak tylko zbliży się do twojej pozycji dziabnij go majchrem a ciało podnieś i ukryj za pobliskimi beczkami. Teraz poczekaj aż (28) ruszy w kierunku mostu a (26) zacznie obracać głowę w swoje lewo (czyli też w stronę mostu) a wtedy pędem wyskocz (biegnij środkiem, pomiędzy beczkami) i poczęstuj nożykiem tego ostatniego, jego ciało natychmiast podnieś i przenieś tam gdzie porzuciłeś ciało poprzednika (wracaj tą samą trasą między "kupkami" beczek !). Teraz przebiegnij do miejsca X9 (za stertą beczek), poczekaj na (28) a kiedy ten się odwróci i znowu zacznie iść w stronę mostu wybiegnij za nim i zabij nożem Bereta. Ciało schowaj za beczki (ciała możesz chować pod pojedynczymi beczkami stojącymi przy stertach beczek). Teraz możesz spróbować poustawiać Zielonym Beretem pojedyncze beczki tak jak widzisz na obrazku (niebieskie kółka ) uważając jednak na wrogów(29 i 30) . Jeśli ci ostatni zbyt przeszkadzają w spokojnym rozstawianiu beczek zajmij się najpierw nimi. (29) możesz załatwić podczołgując się Zielonym Beretem (1) w miejsce X10 (maks. ile się da ale nie wchodząc w jasne pole widzenia) i w momencie kiedy (29) odwraca głowę w swoje lewo, szybko wstajesz na nogi Beretem i pędzisz sprintem zaatakować go nożem (przy odrobinie szczęścia ten ryzykowny manewr się uda). Żołnierza patrolującego most (30) zlikwidujesz wystawiając mu Beretem wabik w miejsce X9 , chowając się za murek przy którym stał (29) i włączając urządzenie - kiedy wróg przybiegnie podkradnij się do niego z nożem (uważając aby nie wejść w pole widzenia armaty (D) , która się nad wami znajduje). Teraz ustaw Snajpera (2) w pozycji X11 (tak aby nie widziało go działo (D) na górze a Zielonym Beretem (1) wejdź po skalnej ścianie (zielona strzałka ) na górę, podejdź do armaty (D) przy której wcześniej ustawiłeś beczkę B , strzel w beczkę niszcząc działo i piorunem uciekaj na dół schodząc po skalnej ścianie. Kiedy Beret schodzi po ścianie przełącz się na Snajpera (2) i najpierw zastrzel z pistoletu strzelca ckmu (C) koło Ciebie a potem przeczołgaj się na drugą stronę drogi (do miejsca gdzie leżał wabik - X9 ) i strzel w beczkę z cyfrą 2 . W powietrze powinien wylecieć rezerwuar R i jeden ze zbiorników Z . Zielonym Beretem (1) (powinien już być na dole) podczołgaj się do miejsca X12 i stamtąd strzel w "jego" beczkę (niebieskie kółeczko z cyfrą 1 ) - powinny wybuchnąć sterty beczek i drugi ze zbiorników Z (reakcja łańcuchowa). Ok, zadanie wykonane - pryskaj co sił w nogach oboma komandosami na most gdzie w miejscu K czeka na Ciebie jeep.