Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 "Pyrotechnics" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 8 "Pyrotechnics"

Data: 19 październik 1942 r - Misja 8 Pyrotechnics | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 19 październik 1942 r.

Miejsce: Tell El Eisa.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper.

Zadanie: wysadzić w powietrze rezerwuar, zbiorniki i beczki z paliwem.

Zielony Beret (1) i Snajper (2) zaczynają w lewym górnym rogu ekranu. Wybierz Bereta, ustaw się za murkiem i poczekaj aż Niemiec (1) dojdzie do murku w lewym górnym rogu ekranu a (2) zacznie iść w dół - wtedy wyskocz z majchrem z ukrycia, zabij (1) , szybko podnieś ciało i schowaj w miejscu gdzie zaczynałeś grę (za ścianą). Fryców (2) i (3) możesz zlikwidować podkładając brzęczyk w miejscu oznaczonym X1 i chowając się za murkiem przy "starcie" - kiedy zaciekawione Szkopy podbiegną do wabika wybiegnij i poczęstuj ich nożem a ciała schowaj koło Snajpera (nie zapomnij zabrać brzęczyka). Adolfa numer (4) załatwisz podkładając brzęczyk za murkiem za (5) , w miejscu oznaczonym X2 . Dźwięk powinien przykuć uwagę (4) i (5) - wtedy wybiegnij przejściem przy lewej krawędzi ekranu i zabij (4) a ciało ukryj tam gdzie stoi Snajper. Szwaba (5) załatwisz ustawiając wabik Zielonego Bereta w przeciwległym do X1 rogu pomieszczenia (miejsce to na obrazku zasłania zielona 2 ). Chodzi o to aby sygnał wabika usłyszała tylko (5) a nie dwa Szkopy pilnujące drogi poniżej bo wtedy obrócą się na północ i nie będziesz mógł zdjąć (5) . Usłyszawszy dźwięk Szkop (5) powinien obrócić się twarzą na północ a wtedy wybiegnij Beretem z lewej strony ekranu (tam gdzie chodził (4) ) i zabij Frycka (5) nożem a ciało przenieś (potem zabierz brzęczyk !). Aby zabić Zielonym Beretem Niemca (6) musisz ustawić się w miejscu X1 , poczekać aż (6) zacznie iść w górę ekranu a (10) odwróci głowę na chwilę w swoje lewo (czyli zacznie patrzeć w dół ekranu) - wtedy sprintem wyskocz zza winkla i biegnij wpakować nóż w ciało (6) . Niemców (7, 8 i 9) możesz załatwić wszystkich tym samym sposobem - podkładając brzęczyk gdzieś w miejscu oznaczonym X3 a Zielonego Bereta chowając w prawy róg pomieszczenia znajdującego się za (10) , w miejsce oznaczone X2 . Uważaj aby włączony brzęczyk nie przykuwał uwagi (10) bo wtedy nie będziesz mógł się ruszyć z rogu pomieszczenia za nim. Najlepiej aby (7, 8 i 9) przybiegali do wabika pojedynczo, ewentualnie we dwóch - wtedy biegnij za nimi i likwiduj nożem. Jeśli przybiegną wszyscy trzej naraz mogą podnieść raban kiedy będziesz ich po kolei patroszył nożem. Ok, czas zająć się nerwowym Frycem (10) . Nerwowy bo co chwilę odwraca głowę ;-) ... Stań za nim tak aby nie widział Cię jeden ze Szkopów pilnujących drogi prowadzącej na dół (ten po lewej konkretnie). W momencie kiedy ten "lewy" Fryc odwraca głowę od (10) piorunem zarżnij rzeczoną (10) nożem a jej ciało błyskawicznie podnieść i szybko przenieś w róg pomieszczenia X2 . Teraz ruszaj wykończyć Fryca oznaczonego (11) (po drodze zabierz beczkę B i postaw ją w pobliżu działa (D) ) - zakradnij się do niego od tyłu i zabij w momencie kiedy Niemiaszek patrolujący most (poniżej i na prawo) odwróci się i zacznie iść w prawo a ciało przenieś i ukryj gdzieś na północy. Nie strzelaj jeszcze w beczkę, którą postawiłeś przy armacie bo to wywoła alarm ! Zwróć uwagę, że Zielony Beret może dostać się na dół (do drogi biegnącej przez szerokość planszy) schodząc po skalnej ścianie (kursor zmienia się w symbol czekana). Zapamiętaj to bo tym sposobem będziesz się ewakuował stąd pod koniec misji kiedy zniszczysz działo (D) strzelając w beczkę. Na razie wróć jednak Zielonym Beretem do Snajpera.

Przełącz się teraz na Snajpera (2) , który do tej pory stał cały czas bezrobotny tam gdzie zaczynał grę - Misja 8 Pyrotechnics | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Przełącz się teraz na Snajpera (2) , który do tej pory stał cały czas "bezrobotny" tam gdzie zaczynał grę. Podczołgaj się nim w miejsce, które oznaczyłem S1 (do skraju urwiska). Poczekaj aż (14) i (15) na dole ruszą w lewo a (16) w dół ekranu a wtedy, oddając trzy szybkie strzały, "zdejmij" z karabinu wyborowego (13) i (12) oraz (14) (ciało tego ostatniego powinno upaść kiedy znajduje się on najbliżej lewej krawędzi ekranu, w ten sposób go tam nie znajdą). Gdy (15) idzie w lewo a (16) w dół zbiegnij oboma swoimi komandosami drogą na dół i ukryj ich w pobliżu ciała (14) (za tymi zwojami czy zbiornikami). Wybierz Zielonego Bereta (1) , poczekaj aż (16) idzie w dół a wtedy wybiegnij i zaatakuj nożem (15) , która zaczyna iść w lewo - ciało prędko podnieść i schowaj w miejscu X3 . Ukryj się także w tym miejscu oboma swoimi komandosami. Potem wystaw brzęczyk Zielonego Bereta w miejsce X4 na drodze, schowaj komandosa z powrotem do X3 i włącz urządzenie. Powinno zwabić na drogę pętającego się Niemca (16) - podkradnij się do niego od tyłu Beretem, zabij majchrem, podnieś ciało i ukryj w miejscu X3 albo koło trupa (14) . Teraz wyczołgaj się na chwilę Snajperem (2) z X3 w dół (dosłownie kilka metrów tak aby w lunecie widzieć wartownika (17) stojącego na budynku wartowni W ). Poczekaj aż żaden z pozostałych Fryców nie będzie szedł w stronę (17) a wtedy zdejmij go ze "snajperki" i padnij na ziemię, wczołgaj się z powrotem do X3 . Zielonym Beretem podczołgaj się ostrożnie w miejsce X5 i zostaw tam brzęczyk a potem odczołgaj się za ciężarówkę w miejsce X4 . Uruchom wabik przyciągając do niego Niemca (18) , wyczołgaj się zza ciężarówki (czołgaj się w dół ekranu) i zabij Fryca z tyłu uważając aby nikt tego nie zauważył. Ostrożnie ale szybko wynieś ciało (wcześniej zabierz brzęczyk !) i porzuć koło trupa (14) albo w X3 . Teraz doczołgaj się do X6 i zostaw tam wabik a potem udaj się do X5 . Włącz brzęczyk ((20) powinien odwrócić głowę w jego kierunku), szybko powstań na nogi (kiedy (21) odchodzi w prawo) i zabij majchrem (19) kiedy odwraca głowę w swoje lewo. Ciało ukryj w X5 . Niemca (20) załatw (zaczaj się na niego pomiędzy namiotami przy których stoi) włączając najpierw brzęczyk, który pozostawiłeś w X6 i w momencie kiedy (27 i 28) odchodzą w stronę mostu a (21) idzie wprawo. Ciało szybko przenieś idąc z nim z prawej strony namiotu i ukryj gdzieś. Potem poczołgaj się do X7 , zostaw tam swój wabik i odczołgaj do X6 . Kiedy Fryc (21) będzie przechodził w pobliżu włącz "urządzenie wabiące", zakradnij się od tyłu do podbiegającego do niego Niemca, zabij go a jego zwłoki ukryj w X5 . Na Adolfa (22) zaczaj się za budynkiem koło X6 (przy ścianie najbliższej do bunkra wartowniczego W ). Kiedy (22) odwróci się przy mundurach wybiegnij za nim sprintem z majchrem, zadźgaj a ciało pędem ((23) wraca !) zanieś za budynek gdzie się chowałeś (koło X6 ). Aby zlikwidować (23) podłóż wabik Zielonego Bereta w miejscu X8 (na trasie którą chodził (22) ) i kiedy (23) będzie szedł w dół i zbliżał się do budynków włącz urządzenie (nie wcześniej !; chodzi o to aby (23) podbiegł do wabika od dołu) i prędko schowaj się do budynku w X7 . Kiedy (23) podchodząc do wabika minie budynek w którym się ukrywasz opuść kryjówkę i poczęstuj Frycka nożem od tyłu (zwłoki mogą tu leżeć). Niemców (24 i 25) stojących na zbiornikach Z można załatwić Snajperem (2) (dwoma szybkimi strzałami) z pozycji S2 . Strzelaj do (24) kiedy jest na dole swojej trasy po zbiorniku. Przy odrobinie szczęścia ciał (24 i 25) leżących na zbiornikach Z nikt nie powinien dostrzec. Teraz ustaw się Zielonym Beretem (1) w miejscu X8 (tak, niebieskim !) za budynkiem i kiedy (27 i 28) ruszą w stronę mostu sprintem przebiegnij do miejsca X8 tuż koło beczek. Poczekaj chwilę aż (27) zacznie wracać i jak tylko zbliży się do twojej pozycji dziabnij go majchrem a ciało podnieś i ukryj za pobliskimi beczkami. Teraz poczekaj aż (28) ruszy w kierunku mostu a (26) zacznie obracać głowę w swoje lewo (czyli też w stronę mostu) a wtedy pędem wyskocz (biegnij środkiem, pomiędzy beczkami) i poczęstuj nożykiem tego ostatniego, jego ciało natychmiast podnieś i przenieś tam gdzie porzuciłeś ciało poprzednika (wracaj tą samą trasą między "kupkami" beczek !). Teraz przebiegnij do miejsca X9 (za stertą beczek), poczekaj na (28) a kiedy ten się odwróci i znowu zacznie iść w stronę mostu wybiegnij za nim i zabij nożem Bereta. Ciało schowaj za beczki (ciała "tutejszych" Niemców możesz w ogóle chować pod pojedynczymi beczkami stojącymi przy stertach beczek). Teraz możesz spróbować poustawiać Zielonym Beretem pojedyncze beczki tak jak widzisz na obrazku (niebieskie kółka ) uważając jednak na Niemców (29 i 30) . Jeśli ci ostatni zbyt przeszkadzają w spokojnym rozstawianiu beczek zajmij się najpierw nimi. (29) możesz załatwić podczołgując się Zielonym Beretem (1) w miejsce X10 (maks. ile się da ale nie wchodząc w jasne pole widzenia tego Fryca) i w momencie kiedy (29) odwraca głowę w swoje lewo piorunem wstajesz na nogi Beretem i pędzisz sprintem dźgnąć Szkopa nożem (przy odrobinie szczęścia ten ryzykowny manewr się uda). Niemca patrolującego most (30) zlikwidujesz wystawiając mu Beretem wabik w miejsce X9 , chowając się za murek przy którym stał (29) i włączając urządzenie - kiedy Fryc przybiegnie podkradnij się do niego z nożem (uważając aby nie wejść w pole widzenia armaty (D) , która się nad wami znajduje). Teraz ustaw Snajpera (2) w pozycji X11 (tak aby nie widziało go działo (D) na górze a Zielonym Beretem (1) wejdź po skalnej ścianie (zielona strzałka ) na górę, podejdź do armaty (D) przy której wcześniej ustawiłeś beczkę B , strzel w beczkę niszcząc działo i piorunem uciekaj na dół schodząc po skalnej ścianie. Kiedy Beret schodzi po ścianie przełącz się na Snajpera (2) i najpierw zastrzel z pistoletu strzelca ckmu (C) koło Ciebie a potem przeczołgaj się na drugą stronę drogi (do miejsca gdzie leżał wabik - X9 ) i strzel w beczkę z cyfrą 2 . W powietrze powinien wylecieć rezerwuar R i jeden ze zbiorników Z . Zielonym Beretem (1) (powinien już być na dole) podczołgaj się do miejsca X12 i stamtąd strzel w "jego" beczkę (niebieskie kółeczko z cyfrą 1 ) - powinny wybuchnąć sterty beczek i drugi ze zbiorników Z (reakcja łańcuchowa). Ok, zadanie wykonane - pryskaj co sił w nogach oboma komandosami na most gdzie w miejscu K czeka na Ciebie jeep.