Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 14 "D-Day Kick off" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Misja 14 "D-Day Kick off"

Data: 25 maj 1944 r - Misja 14 D-Day Kick off | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 25 maj 1944 r.

Miejsce: La Riviere.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper, Nurek, Saper, Kierowca.

Zadanie: wysadzić w powietrze baterię dział nabrzeżnych (4 działa).

Cały oddział komandosów znajduje się na łódce w lewym dolnym rogu ekranu (S na obrazku). Zamiast płynąć prosto do niedalekiej plaży na północy a potem mozolnie przebijać się przez całą wyspę do poszczególnych dział (1, 2, 3 i 4 ), które masz wysadzać w powietrze proponuję obrać zupełnie inną trasę. Płyń łódką tak jak wskazują zielone strzałki - najpierw do prawego dolnego rogu ekranu. Pamiętaj aby ominąć boję w miejscu K jeśli nie chcesz przedwcześnie zakończyć misji ! Zwróć uwagę, że możesz wybrać Snajpera na łódce i korzystać z jego karabinu wyborowego (tak - strzelać z łódki). Jednak nie szarżuj z oddawaniem strzałów do Fryców pałętających się po plażach tylko staraj się zachować maksimum cennej amunicji. W miejscu oznaczonym X1 zrób mały przystanek. Poczekaj aż ckm C1 , w którego zasięgu znajdziesz się gdy popłyniesz dalej zacznie się odwracać w swoje lewo (czyli w górę ekranu) - wtedy płyń dalej. Piorunem jednak przełącz się na Snajpera i jak tylko będziesz mógł oddać "czysty" strzał zabij strzelca ckmu C1 (i ewentualnie pobliskich Frycków, którzy otworzą do Ciebie ogień). Uczulam Cię jednak abyś nie strzelał niepotrzebnie ! Nie przejmuj się alarmami podnoszonymi przez Szkopów. Płyń wzdłuż krawędzi ekranu dalej na północ (w prawy górny róg ekranu). Gdy do niego dotrzesz zasuwaj w lewo. Przygotuj Snajpera i jak tylko ckm C2 znajdzie się w zasięgu jego karabinu wyborowego usuń strzelca ckmu. Miń skały i płyń w lewy górny róg ekranu. Tam (w miejscu oznaczonym X2 ) zrób kolejny przystanek (zatrzymaj się dokładnie w samiusieńkim rogu ekranu aby nie zostać zauważonym z brzegu !) i zlikwiduj ze "snajperki" Niemiaszka (1) pałętającego się po plaży. Jego truchło pewnie zauważy patrol (P) pętający się w pobliżu, podniesie się raban ale po chwili Adolfy powinny się uspokoić. Kiedy odejdą w swoją stronę płyń w dół, w stronę plaży. Wysadź tam wszystkich oprócz Nurka, nim zaś płyń z powrotem. Omijając boję w miejscu K (aby nie przerwać misji) powinieneś dostać się łódką gdzieś w okolicę plaży z X5 ,z której po akcji zabierzesz ludzi (uważaj aby nie wpłynąć w zasięg ognia/widzenia Fryców na tej plaży !). Nurek na razie może odpocząć, wróćmy do reszty ekipy.

Przeczołgaj się tymi komandosami przez plażę i między zasiekami aż do miejsca X3 za skałą (uważając głównie na krążący niemiecki patrol (P) ) - Misja 14 D-Day Kick off | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Przeczołgaj się tymi komandosami przez plażę i między zasiekami aż do miejsca X3 za skałą (uważając głównie na krążący niemiecki patrol (P) ). Wybierz Zielonego Bereta i kiedy Niemiaszek (5) idzie w prawo wyczołgaj się, podczołgaj łukiem z lewej strony do Szkopka (2) i załatw go majchrem. Ciało, rzecz jasna, najlepiej prędko wynieść, choćby za bunkier w X4 . W tym ostatnim miejscu poczekaj na Frycka (3) - kiedy odwróci się i zacznie iść w prawo wyskocz za nim, zabij a zwłoki ukryj. O ile mnie pamięć nie myli (4) też można bezgłośnie zdjąć - a może nie ? ;-) W każdym bądź razie teren wokół czołgu C masz teraz w miarę oczyszczony (jeśli się jeszcze nie domyśliłeś to dostanie się do tego pojazdu było celem całej naszej wycieczki morzem :-). Zapakuj do niego wszystkich ludzi, przełącz się na Kierowcę i ... pora rozpocząć rzeż. Ruszaj w prawo w kierunku pierwszego działa 1 po drodze wybijając wszystkich Niemców, którzy będą Ci się pchali pod lufę (w tym tych wybiegających z wartowni W ). Nieprzyjaciół na podwyższeniach nie dosięgniesz - to robota dla Snajpera. Pamiętaj jednak, że nie ma on już zbyt wiele amunicji więc lepiej oszczędzaj ją na Fryców stojących na bunkrach (tych z działami nabrzeżnymi szczególnie). Kiedy w okolicy nie ma już żywej duszy możesz wyskoczyć ze swojego czołgu Zielonym Beretem, podłożyć jedną z beczek B , które znajdziesz w pobliżu pierwszego działa nabrzeżnego 1 pod owo działo i strzelić w nią - pierwszą "pukawkę" mamy z głowy. Ruszaj w kierunku następnych wybijając prawie do nogi Niemiaszków pchających się pod Twój czołg (nie zapominaj o niemieckich ckmach). Prawie wszystkich bo Adolfów na pobliskim wzniesieniu możesz sobie darować, nie są zbyt groźni. Z kolei Frycki stojące na bunkrach są groźne dla Twojego żołnierza (Sapera) podkładającego zdalnie odpalane bombki pod działa tylko z dalszej odległości - jeśli uda Ci się dotrzeć pod taki bunkier nie widzą komandosa. A potem często giną w eksplozji odpalanej bombki. Może więc nie warto zestrzeliwać Snajperem pojedynczych Niemców stojących na bunkrach ? Lepiej zachować ammo na trzech stojących na ostatnim ... Bomby, które podrzucasz Saperem detonuj zanim wsiądziesz nim z powrotem do czołgu. Ok, w końcu zniszczysz wszystkie cztery działa zostawiając na planszy stosy niemieckich trupów. Ruszaj czołgiem na plażę w miejsce X5 , tam wysiądź całą ekipą, podpłyń łodzią Nurka, załaduj na nią oddział i płyń do boi w prawym dolnym rogu ekranu (K na obrazku) - zadanie wykonane. A wyglądało na cholernie trudne ;-) ...