Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 2 - Zadania poboczne (5) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Duch sługi, część II

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Duch sługi, część II - Akt 2 - Zadania poboczne (5) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Duch sługi, część II

26

Duch Threnitha Wilwarina, dom kawałek za południowym wyjściem z Aman'lu, po wykonaniu zadania Duch sługi

4

002, 016

Eirulan (mapa 002)

1. Zwróć się do Lady Levreth z Eirulanu.

Jak miło. Wizyta w Eirulanie. Lady Levreth siedzi sobie w gospodzie. Porozmawiaj z nią.

Aman'lu (mapa 016)

2. Podziel się zdobytymi wiadomościami z dowódcą straży Wethrilem z Aman'lu.

Ta konfrontacja skończy się walką. Wethril jest twardy, ma prawie 15000 punktów życia, ale "i Herkules d...".

3. Pokonaj Wethrila.

4. Porozmawiaj z Celeb'helem Starszym Aman'lu, w Hallu Alt'orn o oszustwach Wethrila.

Wizja Amrena

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Wizja Amrena - Akt 2 - Zadania poboczne (5) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Wizja Amrena

19

Zadanie uaktywnia się po wizycie Amrena w kręgu grzybów w Eastern Greilyn Jungle

5

006, 020, 023, 032

Zadanie, do którego wykonania niezbędny jest Amren. Tu i ówdzie znajdują się kręgi grzybów, w sumie cztery. Musisz do każdego przyprowadzić Amrena i zwiedzić podziemia. Po zwiedzeniu wszystkich czterech miejsc, w każdym z nich uaktywni się portal prowadzący do tego samego miejsca.

 

1. Odszukaj i zbadaj pierwsze miejsce z wizji Amrena. - krąg we wschodniej dżungli Greilyn (mapa 006), to właśnie przy nim uaktywnia się zadanie (prawdopodobnie można również uaktywnić je przy którymkolwiek innym kręgu, ale ten odnajdujesz najwcześniej).

2. Odszukaj i zbadaj drugie miejsce z wizji Amrena. - na zachód od teleportu w południowym lesie Vai'lutra (mapa 020).

3. Odszukaj i zbadaj trzecie miejsce z wizji Amrena. - na północ od południowego teleportu w Ogrodzie Pradawnych (mapa 023).

4. Odszukaj i zbadaj czwarte miejsce z wizji Amrena. - na południowy zachód od teleportu w ruinach Okaym (mapa 032).

5. Zbadaj portal z wizji Amrena.

Wielki finał. - Akt 2 - Zadania poboczne (5) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry
Wielki finał.

Nienawiść Finali

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Nienawiść Finali - Akt 2 - Zadania poboczne (5) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Nienawiść Finali

22

Zadanie uaktywnia się po zejściu do A Hidden Morden Stronghold (patrz niżej)

7

003, 005, 008, 034, 035

Przemierzając Upper Kithraya Caverns w pierwszym akcie zapewne zauważyłeś zepsutą windę. Teraz - dzięki zdolnościom Finali - możesz ją naprawić i zjechać na dół, do ukrytej twierdzy Mordenów.

Ukryta mordeńska twierdza (mapa 008)

1. Zbadaj ukryty mordeński obóz wywiadowczy.

Określenie "twierdza" to jakieś nieporozumienie. :) Nie znajdziesz tam nic ciekawego - no, poza wielką skrzynią, w której znajdują się lokalizacje ukrytych wież Mordenów. Burn'em down!

Pierwsza wieża znajduje się w południowej dżungli Greilyn. Aby się do niej dostać, zejdź do opuszczonych ruin. Tamże znajdziesz przejście. Trzy pozostałe wieże znajdują się za ścianą w północnej dżungli Greilyn, która dotychczas blokowała do nich dostęp. Szukaj w pobliżu teleportu.

Południowa dżungla Greilyn (mapa 005)

2. Odszukaj i spal pierwszą ukrytą mordeńską wieżę.

Północna dżungla Greilyn (mapa 003)

3. Odszukaj i spal drugą ukrytą mordeńską wieżę.

4. Odszukaj i spal trzecią ukrytą mordeńską wieżę.

5. Odszukaj i spal czwartą ukrytą mordeńską wieżę.

Po zniszczeniu ostatniej wieży odnajdziesz przedmioty pokazujące lokalizację ukrytego miejsca w mieście Mordenów, Darthrul. Miasto znajdziesz dopiero w trzecim akcie.

Wylęgarnia durvli (mapa 034)

6. Odszukaj i zniszcz wylęgarnię durvli.

W Darthrul skieruj się na wschód, w stronę srebrnej gwiazdki. Ukryte wejście samo się otworzy. Zbadaj całą jaskinię. W ostatniej skrzyni znajdziesz kolejny przedmiot do zadania. Następny przystanek na trasie to duży mordeński obóz szpiegowski - windę znajdziesz w północnej części pustyni Kaderak.

Duży mordeński obóz szpiegowski (mapa 035)

7. Odszukaj i zbadaj drugi mordeński obóz wywiadowczy.

I to by było na tyle.