Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 173-174 | Rozdział V | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Rozdział piąty: Rozstanie

Udaj się do Xardasa. Okaże się, że nie ma go w wieży, a na straży pozostawił demony. Zabij je, łącznie z księciem demonów, który jest na samej górze, a zadanie 177 będziesz miał wykonane. Przed wieżą spotkasz Lestera. Dostaniesz od niego list od Xardasa, który zawiera zaklęcie, pozwalające otworzyć księgę "Dwór Irdorath". Udaj się do klasztoru do Pyrokara, ten zgodzi się na przekazanie Ci owej księgi. Udaj się do podziemia, Talamon przepuści Cię bez problemu. "Dwór Irdorath" znajdziesz na stole alchemicznym, a w nim klucz i list - zagadkę. Podejdź do lampy, znajdującej się na końcu pomieszczenia po prawej stronie. Przesuń ją, otworzy się przejście do krypty. Zabij wszystkie szkielety i przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w bibliotece. Zabij demony i przeszukaj pomieszczenie. Znajdziesz mapę morską wyspy Irdorath (zamieszczona poniżej), Łzy Innosa oraz Almanach. Wróć do Pyrokara, nie wyjawiaj, w jaki sposób otworzyłeś księgę "Dwór Irdorath". Zatem, żeby rozprawić się z panem smoków, będziesz musiał popłynąć statkiem na wyspę. Skompletuj załogę (quest 179), znajdź kapitana (quest 178), zdobądź okręt (quest 176) i możesz ruszać. Gdy wejdziesz na pokład statku i skierujesz się do kajuty kapitana - odpłyniesz na wyspę. Dlatego, jeżeli masz jakieś nie załatwione sprawy lub coś, co chciałbyś jeszcze wykonać - zrób to najpierw.

1 - Zadania 173-174 | Rozdział V | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

 

173.Lobarta problem z orkami

Zadanie zleca: Lobart. [TK 5] Musisz zabić kilku orków, kręcących się przy farmie, i to wszystko.

 

174.Hordy orkowych wojowników

Zadanie zleca: Lord Hagen. [K 30] Masz pozbyć się hord orków, w szczególności ich hersztów. Porozmawiaj z Ingmarem i udaj się do jaskini, znajdującej się w kotlinie, blisko przystani. Zabij wszystkich przeciwników, a przy orku - pułkowniku znajdziesz mapę z zaznaczonymi miejscami, w których przebywają pozostałe hordy. Przy każdym z hersztów znajdziesz pierścień. Odnoś je do Lorda Hagena, a ten będzie sowicie Cię wynagradzał.

2 - Zadania 173-174 | Rozdział V | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry