Hogwarts Legacy - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
Hogwarts Legacy - poradnik do gry

Hogwarts Legacy - poradnik do gry

Wands & Witches! Hogwarts Legacy poradnik, solucja to najlepsze porady na start i do eksploracji. Wyjaśniamy wszystkie znajdźki, sekrety, misje główne oraz poboczne, wybór domu. Przedstawiamy listę mikstur, zaklęć, postaci oraz zwierząt, wymagania sprzętowe, sterowanie.

Ostatnia aktualizacja: 18 stycznia 2023

Nasz poradnik do Hogwarts Legacy pomoże Wam w każdym zagadnieniu związanym z grą. Opis przejścia zawiera wszystkie misje główne, zadania oraz aktywności poboczne. Wyjaśniamy jak stworzyć postać, aby trafiła 1 z 4 domów Hogwartu: Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw, Hufflepuff. Rozbudowana solucja pomoże Wam z każdą zagadką w grze oraz pozwoli na zebranie wszystkich znajdziek.

Hogwarts Legacy: Zawartość poradnika

Na pierwszych stronach poradnika Hogwarts Legacy znajdziecie informacje o podstawowych mechanikach rozgrywki. Porady na start pomogą w opanowaniu najważniejszych elementów gry oraz pozwolą wyłapać najczęściej popełniane błędy przez nowicjuszy adeptów magii. Dowiecie się jakie magiczne stworzenia spotkacie na swojej drodze oraz poznacie listę zaklęć i mikstur.

W rozdziale FAQ znajdziecie odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. Wyjaśniamy kiedy można zapisać manualnie stan gry oraz czy w grze jest Quidditch. Dowiecie się jak wybrać 1 z 4 domów w Hogwarcie i czy gra zawiera mikrotransakcje.

Poradnik zamyka aneks, w którym opisaliśmy takie zagadnienia, jak edycje gry i premiera gry. Znajdziecie tam listę wspieranych języków oraz informacje na temat długości gry. Dowiecie się jakie są minimalne i zalecane wymagania sprzętowe dla PC oraz jakie ustawienia graficzne oferuje Hogwarts Legacy.

Hogwarts Legacy: Lista misji głównych, solucja

Poniżej znajdziecie zestawienie wszystkich głównych zadań w grze, które opisaliśmy w naszym poradniku. Zaliczenie tych misji jest wymagane do ukończenia fabuły Hogwarts Legacy.

Rozdział w przygotowaniu.

Hogwarts Legacy: Lista misji pobocznych

Ten rozdział zawiera wszystkie opcjonalne zadania w grze. Dowiecie się ile jest aktywności pobocznych i jakie warunki musicie spełnić, aby odblokować każdą misję w Hogwarts Legacy.

Rozdział w przygotowaniu.

Hogwarts Legacy: Lista sekretów i znajdziek

Jeśli chcecie zebrać wszystkie przedmioty kolekcjonerskie i znaleźć ukrytą zawartość Hogwarts Legacy, poniżej prezentujemy listę sekretów i znajdziek. Wszystkie znajdźki podzieliliśmy według ich rodzajów, opisaliśmy też rodzaje sekretów dostępnych w grze.

Rozdział w przygotowaniu.

Hogwarts Legacy: FAQ

W naszym dziale FAQ Hogwarts Legacy odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania odnośnie rozgrywki, mechaniki oraz trudniejszych zagadnień gry. Jeśli szukacie szybkich wskazówek odnośnie głównej fabuły lub nie możecie znaleźć wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich, poniższe strony z pewnością pomogą Wam rozwiać wszelkie wątpliwości.

  1. Czy gra posiada manualny zapis? - z tej strony dowiecie się czy możecie zapisać grę w dowolnym momencie i kiedy tworzy się Autosave. Wyjaśniamy ile maksymalnie możecie stworzyć zapisów stanu gry.
  2. Czy w grze jest Quidditch? - tu odpowiadamy na pytanie czy będziecie mogli zagrać w Quidditcha i czy będą wyzwania wyścigowe na miotle.
  3. Jak nauczyć się zaklęcia Avada Kedavra? - stąd dowiecie się kiedy nauczycie się zakazanego zaklęcia, Avada Kedavra. Wyjaśniamy co grozi Waszej postaci za użycie śmiertelnego zaklęcia podczas walki.
  4. Czy można odwiedzić Azkaban? - wyjaśniamy czy podczas przechodzenia Hogwarts Legacy będziecie mogli odwiedzić więzienie dla czarodziejów i czarownic Azkaban i czy w grze spotkacie Dementorów.
  5. Czy można wybrać dom w grze? - na tej stronie znajdziecie informacje o tym czy będziecie mogli wybrać 1 z 4 domów w Hogwarcie: Gryffindor, Slytherin, Hufflepuff i Ravenclaw i czy w grze jest tiara przydziału (Sorting Hat).
  6. Czy można latać na miotle? - stąd dowiecie się czy jest możliwość latania na miotle w grze oraz kiedy odblokujecie pierwszą miotłę.
  7. Jakie magiczne zwierzęta są w grze? - tu przedstawiamy listę wszystkich magicznych zwierząt i stworzeń jakie możecie spotkać grając w Hogwarts Legacy. Nasze wskazówki pomogą Wam w odnalezieniu i oswojeniu każdego zwierzęcia.
  8. Czym jest arena walk? - na tej stronie odpowiadamy czy w grze jest arena walk czarnej magii i jak ją odblokować. Wyjaśniamy też, co grozi Waszej postaci za używanie czarnej magii i zakazanych zaklęć Imperio i Crucio.
  9. Czy są romanse w grze? - z tej strony dowiecie się czy w Hogwarts legacy jest możliwość romansowania i nawiązywania przyjaźni. Opisujemy też jakie postacie spotkacie w grze.
  10. Czy w grze jest czarna magia? - tu tłumaczymy jak zostać adeptem czarnej magii i przejść na złą stronę czarodziejów. Dowiecie się czy w grze spotkacie Śmierciożerców (Death Eaters).
  11. Jak duża jest mapa? - tutaj podajemy wielkość mapy w grze oraz wyjaśniamy jak podzielony jest świat w Hogwarts Legacy. Przeczytacie jakie tereny Hogwartu, Zakazanego Lasu oraz Hogsmeade będzie mogli zwiedzić.
  12. W którym roku rozgrywana jest fabuła gry? - z tej strony dowiecie się na ile lat przed wydarzeniami z książek o Harrym Potterze oraz w którym roku toczy się fabuła Hogwarts Legacy.
  13. Czy w grze spotkamy Harry'ego Pottera i Dumbledore'a? - tu wyjaśniamy czy w grze spotkacie postacie znane z książek o Harry Potterze, takie jak Hermiona Granger, Draco Malfoy, Albus Dumbledore, Ron Weasley, Severus Snape, Voldemort.
  14. Czy w grze są mikrotransakcje? - tutaj znajdziecie wszystkie informacje na temat mikropłatności w grze wraz z pełną listą dodatkowych elementów, jakie będziecie mogli kupić po premierze Hogwarts Legacy.
  15. Czy gra ma zawartość ekskluzywną na PlayStation? - na tej stronie szczegółowo opisaliśmy zawartość ekskluzywną na PS5 i PS4. Dowiecie się czy będzie możliwość dokupienia dodatkowych elementów na pozostałe platformy.
  16. Czy jest multiplayer? - tu tłumaczymy czy Hogwarts Legacy oferuje tryb kooperacyjny lub multiplayer i czy te tryby będą dodane w przyszłości do gry.
  17. Czy w grze jest Ray Tracing? - stąd dowiecie się czy gra oferuje Ray Tracing i jakie inne opcje graficzne można ustawić.
  18. Czy gra jest w Game Passie? - na tej stronie odpowiadamy na pytanie czy gra Hogwarts Legacy jest dodana do usługi Game Pass.
  19. Czy gra jest w GeForce Now? - tu znajdziecie odpowiedź na pytanie czy Hogwarts Legacy jest w usłudze grania w chmurze GeForce Now.

Hogwarts Legacy: Minimalne wymagania sprzętowe PC

Poniższa lista wymagań sprzętowych pozwoli Wam sprawdzić czy Wasz PC będzie w stanie uruchomić Hogwarts Legacy na najniższych ustawieniach.

  1. System operacyjny: Windows 10 w wersji 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i5-6600 lub AMD Ryzen 5 1400
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 960 lub AMD Radeon RX 470 z 4 GB VRAM
  4. DirectX: wersja 12
  5. Pamięć: 16 GB RAM
  6. Miejsce na dysku: 85 GB (HDD wspierany, SSD zalecany)

Więcej na temat zalecanych wymaganiach sprzętowych oraz ustawieniach ultra w rozdzielczości 4K przeczytacie na stronie: Wymagania sprzętowe. Wyjaśniliśmy też czy do uruchomienia gry potrzebne jest stałe połączenie z Internetem.

Hogwarts Legacy: Edycje gry

Na stronie Edycje gry przedstawiliśmy wszystkie dostępne wersje Hogwarts Legacy. Opisaliśmy wszystkie edycje oraz platformy na jakie wychodzi gra, wraz z ekskluzywną zawartością dla PlayStation oraz dla tych, którzy kupili grę w przedsprzedaży. Wyjaśniamy jakimi elementami różni się edycja kolekcjonerska od edycji Deluxe.

Hogwarts Legacy: Premiera gry

Gra Hogwarts Legacy ma różne daty premiery, dokładne informacje na ten temat znajdziecie na stronie: Premiera gry. Wymieniliśmy tam wszystkie daty premiery podzielone według platform, na jakie wychodzi gra oraz szczegółowo opisaliśmy, przy zakupie jakiej edycji gry otrzymacie wcześniejszy dostęp do Hogwarts Legacy.

Hogwarts Legacy: Długość gry

Jeśli nadal zastanawiacie się ile zajmuje przejście Hogwarts Legacy, zajrzyjcie na stronę Długość gry. Zamieściliśmy tam przybliżoną ilość godzin jaką musicie poświecić na ukończenie głównej fabuły oraz ile czasu zajmie Wam odkrycie wszystkich sekretów, znajdziek i zawartości pobocznej w grze.

Hogwarts Legacy: Spolszczenie, polska wersja gry

Strona poradnika Polska wersja językowa zawiera listę wszystkich języków wspieranych w Hogwarts Legacy. Znajdziecie tam informacje jakie języki napisów i interfejsu oraz dubbingu możecie ustawić w grze. Na końcu strony, krok po kroku wyjaśniamy jak zmienić język w grze na każdej platformie.

Hogwarts Legacy: Ułatwienia dostępu

Na stronie Ułatwienia dostępu znajdziecie pełną listę ustawień jakie oferuje Hogwarts Legacy. Opisujemy opcje dla daltonistów, zmianę ustawień graficznych, takich jak jasność i kontrast oraz rozmiar wyświetlanego tekstu na ekranie. Wyjaśniamy jakie ułatwienia dostępu dla osób niedosłyszących znajdują się w grze.

W przygotowaniu Hogwarts Legacy - poradnik do gry

Poradnik do gry Dziedzictwo Hogwartu jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Dziedzictwo Hogwartu.