Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Phasmophobia - poradnik do gry

Phasmophobia - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? Phasmophobia poradnik, porady

Training - solucja

Z tego rozdziału poradnika do gry Phasmophobia dowiesz się jak ukończyć trening - jedną z pierwszych misji na które powinien zdecydować się każdy poczatkujący łowca duchów.

Misja treningowa w Phasmophobia to doskonały sposób na poznanie głównych mechanik gry, a także szansa na nauczenie się obsługi podstawowych przedmiotów za pomocą których będziesz mógł najpierw ustalić obecność ducha na mapie, a następnie określić jego typ. Misja treningowa została podzielona na kilka etapów i warto przejść je wszystkie.

Początek misji

Misje treningową w grze Phamophobia rozpoczniesz w przyczepie ciężarówki - mobilnym centrum dowodzenia łowców duchów. Znajdziesz tutaj m.in. specjalistyczny sprzęt mogący zdradzić aktywność ducha, urządzenie mierzące poziom Poczytalności Twojej postaci, ekran monitorujący poziom aktywności ducha, mapę budynku, a także przedmioty potrzebne do ukończenia misji.

Zanim wyjdziesz z ciężarówki przeczytaj informacje, które zostawiono dla Ciebie na białej tablicy (ważne jest pomieszczenia nawiedzane przez ducha), a następnie weź klucz, który leży obok komputera i wejdź do domu - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Zanim wyjdziesz z ciężarówki przeczytaj informacje, które zostawiono dla Ciebie na białej tablicy (ważne jest pomieszczenia nawiedzane przez ducha), a następnie weź klucz, który leży obok komputera i wejdź do domu.

W salonie zobaczysz włączony telewizor - przewiń wszystkie slajdy, by dowiedzieć się co robić, a następnie spróbuj zdobyć 3 dowody, które pomogą Ci odkryć jaki typ ducha nawiedza ten budynek - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

W salonie zobaczysz włączony telewizor - przewiń wszystkie slajdy, by dowiedzieć się co robić, a następnie spróbuj zdobyć 3 dowody, które pomogą Ci odkryć jaki typ ducha nawiedza ten budynek.

Kamera - dowód Ghost Orb

Pierwszym etapem Twojego śledztwa będzie próba zdobycia dowodu typu Ghost Orb do czego będziesz potrzebować kamery. Wróć do ciężarówki, zabierz potrzebny sprzęt i udaj się do nawiedzanego pomieszczenia.

W celu poprawnego użycia kamery najpierw należy ją włączyć (domyślnie PPM), a następnie obrócić (domyślnie przytrzymując LPM) i umieścić w odpowiednim miejscu - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

W celu poprawnego użycia kamery najpierw należy ją włączyć (domyślnie PPM), a następnie obrócić (domyślnie przytrzymując LPM) i umieścić w odpowiednim miejscu. Przed wyjściem z pomieszczenia pamiętaj, by zgasić światło - inaczej nie zdobędziesz dowodów. Wróć do ciężarówki.

Za pomocą myszki przełącz widok na kamerę, którą właśnie rozstawiłeś w pomieszczeniu i przełącz ją na widok nocny - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Za pomocą myszki przełącz widok na kamerę, którą właśnie rozstawiłeś w pomieszczeniu i przełącz ją na widok nocny. Jeśli na ekranie uda Ci się zauważyć małą lewitującą świecącą kulkę zdobędziesz pierwszy dowód - Ghost Orb.

Pismo ducha - dowód Ghost Writing Book

Drugim krokiem misji treningowej w grze Phasmophobia jest sprawdzenie czy duch ma możliwość interakcji ze specjalną księgą. Jeśli umieścisz ten przedmiot w pobliżu ducha będzie on mógł z niego skorzystać i coś napisać lub narysować. Zostaw księgę na jakiś czas na miejscu i przejdź do wykonania kolejnego kroku śledztwa.

Spirit Box to specjalistyczne urządzenie służące do przechwytywania częstotliwości radiowych, które pozwalają na rozmowę z duchami i zadawanie im pytań - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Rozmowa z duchem - dowód Spirit Box

Spirit Box to specjalistyczne urządzenie służące do przechwytywania częstotliwości radiowych, które pozwalają na rozmowę z duchami i zadawanie im pytań. Uzyskując odpowiedź na pytanie można zdobyć ważny dowód, który pomoże Ci zakończyć śledztwo.

Gdy przedmiot Spirit Box znajdzie się w pobliżu ducha będziesz mógł zadać mu pytanie - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Gdy przedmiot Spirit Box znajdzie się w pobliżu ducha będziesz mógł zadać mu pytanie. Wystarczy prosty zwrot jak "where are you?" lub "how old are you?". Jeśli duch zareaguje na Twoje wezwanie usłyszysz wyraźną odpowiedź, która pojawi się również na wyświetlaczu urządzenia.

Aby rozmawiać z duchami przez urządzenie Spirit Box musisz najpierw upewnić się, że Twój mikrofon i funkcja rozpoznawania mowy zostały odpowiednio skonfigurowane. Jeśli nie wiesz jak to zrobić dokładną instrukcje znajdziesz na innej stronie naszego poradnika: Mikrofon nie działa - jak naprawić?.

Mgiełka - dowód Freezing Temperatures

Mroźne temperatury w grze Phasmophobia można zmierzyć na dwa sposoby. Pierwszy z nich polega na użyciu termometru, który może pokazywać odczyt w stopniach Celsjusza lub Fahrenheita - zależy to od ustawień w grze. Żeby zdobyć dowód urządzenie musi odczytać temperaturę poniżej 0 stopni Celsjusza (32 stopni Fahrenheita). W trakcie przechodzenia misji treningowej nie masz dostępu do termometru więc musisz zdobyć dowód w inny sposób.

Wróć do pokoju ducha i obejdź go dokładnie, robiąc przystanki co około 2-3 metry - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Wróć do pokoju ducha i obejdź go dokładnie, robiąc przystanki co około 2-3 metry. Gdy zauważysz, że Twoja postać w trakcie oddychania wydziela parę oznacza to, że w pomieszczeniu panuje mroźna temperatura (poniżej 0 stopni Celsjusza) i możesz zanotować ten dowód w swoim dzienniku.

Ultrafiolet - dowód Fingerprints

Kolejnym krokiem śledztwa w misji treningowej będzie skorzystanie z Ultrafioletu (UV Light) za pomocą którego można znaleźć ślady palców lub dłoni, które duch może (ale nie musi) zostawić na obszarze w którym przebywa.

Odcisków placów lub śladów całych dłoni ducha szukaj na drzwiach (zazwyczaj na środku), oknach i włącznikach światła - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Odcisków placów lub śladów całych dłoni ducha szukaj na drzwiach (zazwyczaj na środku), oknach i włącznikach światła. Odciski nie zawsze będą widoczne zaraz po rozpoczęciu misji dlatego jeśli nie udało Ci się na nie trafić przy pierwszej próbie warto ponownie ich poszukać po kilku minutach.

Czytnik pola magnetycznego - dowód EMF Level 5

EMF Reader to urządzenie, które mierzy fluktuacje pola elektromagnetycznego. Sygnał dźwiękowy wydobywający się z tego urządzenia będzie się nasilał w zależności od odległości dzielącej Gracza od ducha. EMF Reader można włączyć i rzucić na ziemię jednak uważaj, by się nie przewrócił. Dopiero gdy uda Ci się odczytać EMF Level 5 zdobywasz dowód, który możesz zanotować w swoim dzienniku.

Za zrobienie konkretnych zdjęć aparatem możesz otrzymać dodatkowe pieniądze, które trafią do Twojej kieszeni po zakończeniu misji - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Zdjęcia - dodatkowe fundusze

Za zrobienie konkretnych zdjęć aparatem możesz otrzymać dodatkowe pieniądze, które trafią do Twojej kieszeni po zakończeniu misji. Gracz zostaje nagrodzony za udokumentowanie następujących rzeczy i zjawisk:

  1. Odciski palców;
  2. Poruszające się obiekty (przedmioty manipulowane przez ducha);
  3. Przewrócone lub przemieszczone przedmioty;
  4. Brudna woda;
  5. Ciało zabitej osoby;
  6. Kość;
  7. Laleczka Voodoo;
  8. Uwiecznienie na zdjęciu ducha.
W trakcie wykonywania misji treningowej nie możesz zdobyć żadnych dodatkowych funduszy za zrobione zdjęcia, ale warto rozglądać się za taką możliwością i wyrobić w sobie nawyk dokumentowania wszystkich zjawisk paranormalnych - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

W trakcie wykonywania misji treningowej nie możesz zdobyć żadnych dodatkowych funduszy za zrobione zdjęcia, ale warto rozglądać się za taką możliwością i wyrobić w sobie nawyk dokumentowania wszystkich zjawisk paranormalnych. W normalnej misji za każde udane zdjęcie otrzymasz dodatkowe 10$.

Koniec misji

Pamiętaj, by wszystkie zdobyte dowody zaznaczać w swoim dzienniku, a następnie upewnij się, że zaznaczyłeś jaki duch nawiedza badany przez Ciebie budynek.

Łatwo o tym zapomnieć, a w trakcie wykonywania normalnej misji można za to otrzymać dodatkowe fundusze, które przydadzą się do zakupu sprzętu potrzebnego do wykonania kolejnych zadań - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Łatwo o tym zapomnieć, a w trakcie wykonywania normalnej misji można za to otrzymać dodatkowe fundusze, które przydadzą się do zakupu sprzętu potrzebnego do wykonania kolejnych zadań.

Aby zakończyć misje treningową w grze Phasmophobia podejdź do panelu numerycznego w ciężarówce i zamknij drzwi - Phasmophobia: Trening - jak ukończyć? - Phasmophobia - poradnik do gry

Aby zakończyć misje treningową w grze Phasmophobia podejdź do panelu numerycznego w ciężarówce i zamknij drzwi. Po krótkiej chwili trafisz do głównego pomieszczenia łowców gdzie będziesz mógł sprawdzić efekt swojej pracy. Za ukończenie misji treningowej nie otrzymasz żadnej nagrody.