Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Phasmophobia - poradnik do gry

Phasmophobia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Phasmophobia: Wszystkie duchy - lista, dowody, wskazówki Phasmophobia poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 2 listopada 2020

W tym rozdziale poradnika do gry Phasmophobia znajdziesz spis wszystkich duchów, a także ich charakterystykę, moce, listę potrzebnych dowodów oraz wskazówki jak z nimi postępować.

W momencie pisania niniejszego poradnika w grze Phasmophobia można spotkać 12 różnych rodzajów duchów. Niektóre z nich są stosunkowo niegroźne, ale za to złośliwe i będą hałasować, a także manipulować przedmiotami (sławny Poltergeist), ale inne są niezwykle silne i przerażające (Banshee, Demon). Aby prawidłowo określić rodzaj ducha, który nawiedza dany budynek będziesz musiał zebrać solidne dowody dlatego warto wiedzieć, jakie są charakterystyczne cechy każdego z nich.

Banshee to jeden z najniebezpieczniejszych duchów na które możesz natknąć się w grze Phasmophobia - Phasmophobia: Wszystkie duchy - lista, dowody, wskazówki - Phasmophobia - poradnik do gry

Banshee

Banshee to jeden z najniebezpieczniejszych duchów na które możesz natknąć się w grze Phasmophobia. Banshee słyną z tego, że gdy raz upatrzą sobie ofiarę będą ją tropić i prześladować dopóki jej nie zlikwidują.

  1. Moce: duch typu Banshee może polować na Graczy znajdujących się w znacznej odległości od nawiedzanego pokoju przez co nie da się przed nim skutecznie ukryć;
  2. Mocne strony: Banshee skupia swoją uwagę wyłącznie na jednym celu i będzie go atakować w każdej fazie polowania dopóki ofiara nie zostanie zlikwidowana, a następnie wybiera inny cel;
  3. Słabe strony: ten duch o wiele bardziej od innych duchów boi się Krucyfiksu (Crucifix) przez co zasięg działania tego przedmiotu przeciwko Banshee został zwiększony z 3 do aż 5 metrów;
  4. Dowody: Freezing Temperatures, Fingerprints, EMF Level 5.

Jeśli faza polowania rozpoczyna się bardzo wcześnie, np. po krótkiej chwili od wejścia do budynku może oznaczać to, że masz do czynienia właśnie z Banshee. Zwróć uwagę na to, kogo zaatakował duch i czy powtórzy się to w trakcie następnej fazy polowania. Jeśli tak, możesz być pewien, że reszta drużyny jest bezpieczna co można wykorzystać do zyskania przewagi nad duchem i zebrania potrzebnych dowodów.

Demon

Demony to jedne z najbardziej agresywnych duchów, które możesz spotkać w grze Phasmophobia. Atakują znacznie częściej niż inne duchy i zazwyczaj bez ostrzeżenia co zmusza Graczy do częstego chowania się.

  1. Moce: bardzo duża agresywność;
  2. Mocne strony: Demony atakują znacznie częściej niż inne duchy i nie potrzebują do tego żadnej zachęty;
  3. Słabe strony: gdy w trakcie korzystania z Tablicy Ouija (Ouija Board) zadasz prawidłowe pytania i otrzymasz odpowiedź, zdrowie psychiczne postaci nie zostanie obniżone;
  4. Dowody: Spirit Box, Ghost Writing, Freezing Temperatures.

Jeśli masz do czynienia z Demonem trzeba jak najszybciej zebrać potrzebne dowody. Aby nieco ostudzić zapędy Demona warto mieć pod ręką Krucyfiks (Crucifix) i Smudge Sticks (Patyczki do smużenia). Niezwykle przydatne będą również Sanity Pills (Pigułki), by szybko podbudować Poczytalność postaci. Jeśli chcesz skorzystać z Ouija Board podstawowym pytaniem powinno być: gdzie jesteś? (where are you?).

Jinn

Jinn to jeden z duchów na które możesz natknąć się w trakcie wykonywania misji w grze Phasmophobia. Zaatakuje dopiero wtedy, gdy jego terytorium zostanie naruszone i poczuje się zagrożony.

  1. Moce: Jinn-y mają tendencje do majstrowania przy elektronice więc często bawią się światłem, włączają telewizor, radio itd.;
  2. Mocne strony: w trakcie fazy polowania Jinn porusza się ze znaczną prędkością;
  3. Słabe strony: wyłączenie prądu uniemożliwi Jinn-om używania mocy i manipulowania przy urządzeniach elektrycznych;
  4. Dowody: Spirit Box, Ghost Orb, EMF Level 5.

Szybko możesz zorientować się, że masz do czynienia z duchem typu Jinn gdy dookoła Ciebie urządzenia elektryczne będą wariować - często włączać się i wyłączać. Ze względu na to, że Jinn-y są duchami terytorialnymi mogą wykazywać większą aktywność w momencie, gdy dłużej przebywasz na obszarze nawiedzonego pomieszczenia - wtedy faza polowania może występować znacznie częściej.

Mare

Mare to kolejny typ ducha na którego możesz natknąć się w trakcie wykonywania misji w grze Phasmophobia. Duchy tego typu są niezwykle niebezpieczne w całkowitej ciemności więc gdy tylko w budynku zgaśnie światło - miej się na baczności!

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie