The Last of Us 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
The Last of Us 2 - poradnik do gry

The Last of Us 2 - poradnik do gry

Ostatni będą jedynymi Poradnik do The Last of Us Part II zawiera komplet informacji ułatwiających przejście gry. Na przewodnik składają się: solucja, liczne porady dotyczące walk i opisy starć, a także lokalizacje najważniejszych znajdziek oraz spis osiągnięć.

Poniższy poradnik stanowi kompendium wiedzy związanej z The Last of Us: Part II, czyli drugiej odsłony cyklu przygodowych gier akcji od studia Naughty Dog. Z pomocą tej solucji zapoznasz się z podstawowymi mechanikami rozgrywki, które zostały zaimplementowane w grze.

Na ten moment w skład poradnika wchodzą strony związane z mechanikami rozgrywki. Znajdziesz tutaj omówienie walki, eksploracji oraz skradania. Po premierze tytułu solucja zostanie rozbudowana o dalsze rozdziały.

Poradnik powstał w oparciu o materiały prasowe udostępnione przez twórców i dystrybutorów. Treści mogą ulec zmianie.

Krótko o The Last of Us: Part II

Akcja The Last of Us: Part II ma miejsce pięć lat po podróży Joela i Ellie przez postapokaliptyczne Stany Zjednoczone. Protagoniści znaleźli schronienie w Jackson w stanie Wyoming, gdzie swoją osadę ma grupa ocalałych. Spokój panujący w tym miejscu zostaje jednak zakłócony przez wrogo nastawioną grupę. Ellie decyduje się wyruszyć w podróż, która pozwoli jej wymierzyć sprawiedliwość.

Pod względem mechaniki, The Last of Us 2 rozwija pomysły z poprzedniczki. Będziesz miał więc ponownie do czynienia z trzecioosobową grą akcji, która dzieje się w częściowo otwartym świecie. Podczas zabawy niezabranie starć z przeciwnikami, w czasie których możesz wykorzystać pokaźny wachlarz broni. Często też będziesz też musiał postawić na podejście skradankowe.

Na jakie platformy trafi The Last of Us: Part II?

The Last of Us: Part II jest tytułem ekskluzywnym dla konsoli PlayStation 4. Oznacza to, że tytuł nie trafi na takie platformy jak PC czy Xbox One.

Ile zajmie mi ukończenie The Last of Us: Part II?

Według zapowiedzi twórców The Last of Us: Part II ma być najdłuższą grą opracowaną przez Naughty Dog. Dokładny czas, jaki będzie potrzebny na ukończenie tytułu, nie jest jednak znany.

The Last of Us Part II – Release Date Reveal Trailer

Edycje

The Last of Us 2 posiada 4 edycje, które można nabyć. Są to:

Edycja Ellie

Edycja Ellie dostępna jest wyłącznie w Stanach Zjednoczonych - The Last of Us 2 - poradnik do gry

Edycja Ellie dostępna jest wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Jest to najbogatsze wydanie i znajdziemy w nim:

  1. 30-centymetrową figurkę Ellie grającej na gitarze;
  2. replikę plecaka protagonistki;
  3. soundtrack z gry na winylu;
  4. stalowe pudełko;
  5. replikę bransoletki Ellie;
  6. 48-stronicowy artbook;
  7. sześć przypinek;
  8. litografię i list z podziękowaniami od twórców;
  9. pięć naklejek;
  10. naszywkę z logotypem gry;
  11. cyfrowe dodatki: dynamiczny motyw do menu konsoli, sześć avatarów do PlayStation Network, soundtrack z gry, miniartbook.

Edycja Kolekcjonerska

Edycja Kolekcjonerska zawiera - The Last of Us 2 - poradnik do gry

Edycja Kolekcjonerska zawiera:

  1. 30-centymetrową figurkę Ellie grającej na gitarze;
  2. Steelbook;
  3. replikę bransoletki Ellie;
  4. 48-stronicowy artbook;
  5. sześć przypinek;
  6. litografię i list z podziękowaniami od twórców;
  7. pięć naklejek;
  8. cyfrowe dodatki: dynamiczny motyw do menu konsoli, sześć avatarów do PlayStation Network, soundtrack z gry, miniartbook.

Edycja Specjalna

Edycja Specjalna zawiera - The Last of Us 2 - poradnik do gry

Edycja Specjalna zawiera:

  1. Steelbook;
  2. 48-stronicowy artbook;
  3. cyfrowe dodatki w postaci dynamicznego motywu do PlayStation 4 i sześciu awatarów do PlayStation Network.

Cyfrowa Edycja Deluxe

W Cyfrowej Edycji Deluxe znajdziemy - The Last of Us 2 - poradnik do gry

W Cyfrowej Edycji Deluxe znajdziemy:

  1. dynamiczny motyw do menu konsoli;
  2. sześć awatarów do PlayStation Network;
  3. soundtrack z gry;
  4. miniartbook.

Pre-orderowe bonusy

Jeśli zamówisz The Last of Us: Part II przed premierą to otrzymasz ulepszenia pozwalające Ellie przenosić większą ilość amunicji oraz wytwarzać lepsze przedmioty. Dodatkowo trafi do ciebie awatar do PlayStation Network z tatuażem Ellie.

W przygotowaniu The Last of Us 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry The Last of Us: Part II jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery The Last of Us: Part II.

The Last of Us: Part II - screen - 2019-09-26 - 404846The Last of Us: Part II - screen - 2019-09-26 - 404845The Last of Us: Part II - screen - 2019-09-26 - 404844The Last of Us: Part II - screen - 2019-09-26 - 404843The Last of Us: Part II - screen - 2019-09-26 - 404842The Last of Us: Part II - screen - 2019-09-26 - 404841The Last of Us: Part II - screen - 2019-09-26 - 404840The Last of Us: Part II - screen - 2019-09-26 - 404839The Last of Us: Part II - screen - 2018-06-12 - 375722