The Last of Us 2: Seattle, dzień 1 Abby - sejfy, kody
Seattle dzień 1, Abby: wszystkie sejfy i kody. Lokacje, rozwiązania zagadek, kombinacje, zawartość sejfów z etapów: Pieszo, Wrogie terytorium, Wybrzeże.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Last of Us 2 znajdziesz informacje o lokalizacji wszystkich sejfów dla postaci Abby z rozdziału Seattle, dzień 1. Oprócz podania informacji o położeniu sejfów prezentujemy rozwiązania zagadek dotyczących ustalenia kombinacji do otwarcia zamka, a także informujemy o zawartości sejfów.
Kontrolę nad Abby przejmiesz na dłużej po zaliczeniu wszystkich etapów Ellie z jej trzydniowego pobytu w Seattle. Akcja powróci do pierwszego dnia, przy czym grając jako Abby będzie odwiedzał zupełnie inne lokacje i wykonywał inne czynności. Po więcej szczegółów na ten temat zajrzyj do naszego opisu przejścia oraz na stronę Lista grywalnych bohaterów.
- Lista sejfów w rozdziale Seattle, dzień 1 - Abby
- Sejf z etapu Pieszo
- Sejf z etapu Wrogie terytorium
- Sejf z etapu Wybrzeże
Lista sejfów w rozdziale Seattle, dzień 1 - Abby
W trakcie zaliczania rozdziału z pierwszego dnia pobytu Abby w Seattle do odnalezienia i otwarcia są 3 sejfy:
- 1 sejf - etap Pieszo
- 1 sejf - etap Wrogie terytorium
- 1 sejf - etap Wybrzeże
Sejf z etapu Pieszo

Odnalezieniem sejfu możesz zająć się tuż po wydostaniu się z dużego hangaru, w którym znajdowała się zawieszona łódź. Abby i Mel ponownie dołączą do Manny'ego (oraz psa).

Zainteresuj się barakiem po lewej stronie. Drzwi wejściowe do niego są zamknięte, ale możesz rozbić pokazane na obrazku okno - użyj np. przedmiotu do rzucania.

W baraku do odnalezienia jest m.in. leżąca obok drzwi notatka. Dowiesz się z niej, że kombinacją jest "wielka wygrana" (the big win).

Odszukaj w baraku zawieszoną na tablicy ogłoszeniowej kartkę z numerami loteriii Terra Lotto. Kombinacją są numery zakreślono na czerwono.

Wyjdź z baraku i przejdź kawałek w linii prostej. Nie zbliżaj się jeszcze do torów kolejowych, tylko odszukaj pokazaną na powyższym obrazku małą dziurę w ścianie prawego budynku. Przeciśnij się przez nią.


Wewnątrz budynku znajdziesz sejf. Kod do sejfu to 17-38-07.
W sejfie znajdziesz pistolet łowiecki Hunting Pistol (to świetna broń do oddawania silnych pojedynczych strzałów), a także amunicję.
Sejf z etapu Wrogie terytorium

Tematem odnalezienia i otwarcia sejfu możesz zainteresować się po dotarciu do pokazanej na powyższym obrazku uliczki. Abby może badać sklepy zlokalizowane po lewej i prawej stronie. W razie potrzeby rozbijaj witryny, by przedostać się do wnętrza sklepów. Jeden z nich ma "niezniszczalną" roletę, ale dotrzemy do niego w inny sposób.

Sejf jest wewnątrz piekarni Jasmine Bakery zlokalizowanej po lewej stronie.

Na poszukiwania kombinacji do sejfu wyrusz do innego budynku po lewej stronie uliczki - Ruby Dragon. Na tyłach lokalu znajdziesz drzwi, a za nimi schody prowadzące na piętro.

Na piętrze budynku musisz w pierwszej kolejności rozprawić się z klikaczami. Dopiero wtedy przejdź na pokazany na obrazku duży balkon. Nabierz rozpędu i doskocz do budynku King Street Relics po przeciwnej stronie alejki.

Udaj się w lewo. Za rogiem znajdziesz leżącą na pudle notatkę z kombinacją do sejfu.

Możesz już powrócić do budynku piekarni i wejść w interakcję z sejfem. Kod do sejfu to 68-96-89.
W sejfie znajdziesz suplementy, amunicję i batonik.
Sejf z etapu Wybrzeże

Sejf ten znajduje się na pokładzie wielkiego promu. Abby w pewnym momencie misji dopłynie do wraku i rozpocznie jego eksplorację.

Abby niedługo po zdobyciu kuszy może znaleźć pokazany na obrazku dokument, który będzie leżał na jednym z metalowych łóżek. Jest na nim zapisana kombinacja do sejfu.

Sejf odnajdziesz w dalszej części eksploracji promu, a konkretnie po skorzystaniu ze schodów prowadzących na najwyższy pokład statku.


Po wyjściu po schodach na górny pokład znajdziesz się obok mostka kapitańskiego - zbadaj go i pozbądź się potwora, który może tu przebywać. Znajdziesz tu sejf. Kombinacja do otwarcia sejfu to 90-77-01.
W sejfie znajdziesz przede wszystkim podręcznik szkoleniowy Wyposażenie - Ordnance, który odblokuje nową kategorię pasywnych zdolności. Oprócz tego skrywa on złom i suplementy.
0
- The Last of Us 2 - poradnik do gry
- The Last of Us 2: Znajdźki i sekrety
- The Last of Us 2: Sejfy
- The Last of Us 2: Sejfy - kody, kombinacje i informacje ogólne
- The Last of Us 2: Jackson - sejfy, kody
- The Last of Us 2: Seattle, dzień 1 Ellie - sejfy, kody
- The Last of Us 2: Seattle, dzień 2 Ellie - sejfy, kody
- The Last of Us 2: Seattle, dzień 3 Ellie - sejfy, kody
- The Last of Us 2: Seattle, dzień 1 Abby - sejfy, kody
- The Last of Us 2: Seattle, dzień 2 Abby - sejfy, kody
- The Last of Us 2: Sejfy
- The Last of Us 2: Znajdźki i sekrety
Komentarze czytelników
mario74_rts Junior
Hej. Grę ukończyłem ale nie zebrałem wszystkich znajdźiek (artefakty, karty) Mogę powtórzyć dany rozdział ale czy od początku mam szukać i zbierać wszystkie znajdźki??? Nie wiem w którym miejscu mam już te znalezione a których mi brakuje.
Jarek Junior
"Lev jest jedyną postacią transseksualną w grze The Last of Us 2 (urodził się jako Lily i zmienił płeć przed głównymi wydarzeniami w grze)."
po pierwsze, nie transseksualną, tylko transpłciową
po drugie nie urodził się jako Lily, nie "zmienił płci", tylko ewentualnie dokonał korekty, chociaż w grze nie było nic na ten temat.
dno totalne, żeby w "profesjonalnej" redakcji występowały takie błędy merytoryczne, a autor tekstu mógłby zastanowić się nad swoją inteligencją i ewentualnie dokształcić, zanim zrobi z siebie idiotę.
Regnator Junior
w artykule autor przeoczył jeden sekret. Na samym srodku mapy tam gdzie przerwany jest most leży na boku wóz strażacki w nim jest toporek strażacki, następnie trzeba zejść po linie w dół, rozhuśtać się i wskoczyc tam gdzie leży kolejny wóz konwojowy w ktorym są kolejne fajne rzeczy. Pewnie po tym wpisie autor uzupełni artykuł a mnie bedziecie wyzywać od ślepych ale w momencie kiedy to pisałem w artykule o tylej znajdźce nic nie było :)
aleksyw Junior
Hej. Po ulepszeniu wszystkich broni nie wpadł mi pucharek. Pomoże ktoś?
mistrzunieb Junior
jeśli pominąłem znajdźki to mogę jakoś wrócić czy trzeba od nowa przechodzić dokładnie pomiąłem dwie znajdźki w hotelu pokój 216
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
