Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści - poradnik do gry

Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojna Krwi: Mahakam - walki fabularne, wideo poradnik Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści poradnik, solucja

W niniejszym rozdziale znajdziesz opis wszystkich walk fabularnych w których będziesz musiał wziąć udział na terenach Mahakamu w grze Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści. Do każdego opisu dodano filmik, który pokazuje przykładowe zwycięstwo nad wojskami nieprzyjaciela.

Zad Boro

W tej walce zadaniem Gracza będzie zniszczenie gniazda potworów. Gniazdo dysponuje 75 punktami i co 3 tury przyzywa Slyzarda. Za każdego wyeliminowanego Slyzarda, gniazdo otrzymuje 10 punktów obrażeń. Co więcej, wrogi Bohater ma możliwość wyciągania z talii dodatkowych Slyzardów co ułatwi wyeliminowanie celu.

Wiosenne porządki

W trakcie tego starcia musisz zlikwidować przeciwnika (Shaelmaar) i nie możesz dopuścić do śmierci Brouvera. Postaraj się jak najszybciej zbić pancerz przeciwnika ponieważ co 3 turę będzie on wyrządzać Twoim jednostkom szkody w liczbie odpowiadającej ilości pancerza.

Obrona starego miasta

W walce o stare miasto możesz zwyciężyć przeciwnika poprzez przewagę punktową lub wyeliminować odpowiednią ilość jednostek Brygady Nauzicaa, aby dać czas na ucieczkę Demavendowi. Każda zlikwidowana jednostka Brygady Nauzicaa przyśpiesza ucieczkę Demavenda o 1 turę.

Bitwa o most Langbridge

Zanim uda Ci się opuścić Mahakam, będziesz musiał stoczyć tu jeszcze jedną bitwę. Tym razem staniesz się celem ataku komanda Scoia'tael i będziesz musiał wygrać 2 rundy, aby zakończyć walkę. W trakcie walki będziesz mieć do dyspozycji dodatkowe jednostki Krasnoludów. Możesz także liczyć na wsparcie Brouvera.