Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści - poradnik do gry

Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojna Krwi: Angren - zagadki, puzzle, wideo poradnik Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści poradnik, solucja

W tym rozdziale przedstawiamy gotowe rozwiązania wszystkich puzzli (zagadek) z którymi możesz spotkać się w trakcie wędrówki przez tereny Angren w grze Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści.

Uwaga! Jeśli czytasz nasz poradnik w formacie PDF lub EPUB, filmiki poradnikowe do Wojny krwi odnajdziesz pod adresem: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1929&PART=32

Ciężkie sumienie

W tej zagadce musisz uporać się z Hym'em i nie dopuścić do sytuacji w której zginie jakikolwiek z Twoich stronników.

Opuszczony posterunek

Zadaniem Gracza będzie wyeliminowanie wszystkich Archesporów i nie dopuszczenie do śmierci któregokolwiek żołnierzy.

Opuszczona wioska

Puzzle w których musisz rozprawić się ze wszystkimi przeciwnikami. W tej zagadce niezwykle pomocne okażą się katapulty.

Wieczny pokój

Zagadka w której zadaniem Gracza będzie rozprawienie się z Babą Cmentarną (Żalnicą). W trakcie walki możesz skorzystać z mocy specjalnej Meve.

Twierdza na bagnach

W trakcie tej walki musisz pokonać wszystkich przeciwników. Pamiętaj, że w tym wyzwaniu Meve może zadawać uderzenia kończące i ponownie wykorzystać swoją umiejętność po zadaniu śmiertelnego ciosu.

Zajęta grota

Zagadka w której przy pomocy mocy specjalnej Bohatera musisz przekładać karty w taki sposób, aby stworzyć sekwencję z co najmniej 3 identycznych obrazków, aby wyrządzić obrażenia przeciwnikowi.

Przygody Knickers'a

W tych puzzlach musisz wykorzystywać moc specjalną Gascona, aby przeprowadzić Knickers'a przez labirynt. W trakcie wędrówki przez labirynt musisz zebrać wszystkie karty z jedzeniem i dotrzeć do kielicha z winem.

Pieśń na mokradłach

Zadaniem Gracza jest przesunięcie Meve do drugiego rzędu przeciwnika, czyli na sam koniec planszy.