Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści - poradnik do gry

Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Aedirn - walki fabularne, wideo poradnik Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści poradnik, solucja

W niniejszym rozdziale znajdziesz opis wszystkich walk fabularnych w których będziesz musiał wziąć udział na terenach Aedirn w grze Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści. Do każdego opisu dodano filmik, który pokazuje przykładowe zwycięstwo nad wojskami nieprzyjaciela.

Uwaga! Jeśli czytasz nasz poradnik w formacie PDF lub EPUB, filmiki poradnikowe do Wojny krwi odnajdziesz pod adresem: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1929&PART=36

Uprzedzić egzekucję

W tej walce Gracz musi pokonać katów z komanda Scoia'tael, aby nie dopuścić do egzekucji Czarnej Rayli. Pamiętaj, że Twoje jednostki i zaklęcia mogą zranić Czarną Raylę więc staraj ostrożnie manewrować jednostkami na polu walki.

Polowanie na Królową

W tej walce fabularnej, Gracz musi znaleźć drogę ucieczki. Aby znaleźć przejście musisz korzystać z umiejętności specjalnej Raynarda Odo. Gdy uda Ci się odkryć bezpieczne przejście, musisz osiągnąć większą ilość punktów od przeciwnika, aby wygrać starcie.

Bitwa o Rosberg

Zadaniem Gracza będzie wyeliminowanie zwiadowców zanim uda im się wezwać posiłki. Za każdego wyeliminowanego Zwiadowcę zyskasz dodatkowe 2 tury na pokonanie przeciwnika. 10 rund powinno bez problemu wystarczyć, aby zdobyć nad przeciwnikiem przewagę punktową.