Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści - poradnik do gry

Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojna Krwi: Lyria - walki fabularne, wideo poradnik Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści poradnik, solucja

W grze Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści, Gracz będzie musiał pokonać wielu przeciwników, aby udowodnić Nilfgaardzkim najeźdźcom, że nie warto wracać na tereny Lyrii i Rivii. Na każdej z pięciu dostępnych map (Lyria, Aedirn, Mahakam, Angren i Rivia) będziesz musiał brać udział w wielu epickich walkach, aby uwolnić kraj od Nilfgaardzkich wojsk. Niniejszy rozdział zawiera opisy i filmiki z walk fabularnych w grze Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści.

W niniejszym rozdziale znajdziesz opis wszystkich walk fabularnych w których będziesz musiał wziąć udział na terenach Lyrii w grze Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści. Do każdego opisu dodano filmik, który pokazuje przykładowe zwycięstwo nad wojskami nieprzyjaciela.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...