God Of War - poradnik do gry

God Of War - poradnik do gry

God Of War - poradnik do gry

Bóg Wojny powraca w 2018 roku na PS4! Poradnik do nowego God of War (2018) to kompletny i całościowy zbiór porad, który umożliwi przejście gry na 100%. Nasza solucja zawiera wszystkie misje główne i zadania poboczne, sekrety i znajdźki oraz opis pojedynków z bossami.

Powrót Boga Wojny. W tym poradniku znajdziesz całość potrzebnych informacji, by ukończyć grę God of War na 100%. To bardzo duża gra, pełna sekretów, opcjonalnych wyzwań i znajdziek - z naszym poradnikiem, uda ci się wszystko skompletować. Stworzyliśmy bogato ilustrowaną solucję, która poprowadzi cię przez wszystkie zadania wątku głównego. Dodatkowo, przeczytasz jak dotrzeć do ukrytych światów, jak pokonać 9 ukrytych bossów w grze i nauczysz się podstaw gry.

Spoilery

Pamiętaj, że poradnik zawiera spojlery. Staraliśmy się stworzyć najlepszy poradnik do God of War na świecie, więc pewne mniejsze lub większe spojlery są nie do uniknięcia. Mamy nadzieję, że odnajdywanie wszystkich sekretów sprawi Wam tyle samo radości, co nam praca przy poradniku God of War.

Porady God of War

Ten dział opisuje sterowanie, przedstawia mechanikę rozwoju Kratosa i Atreusa, omawia Sklep Krasnoludów - przeczytasz tutaj również porady ogólne, które pomogą ci w początkach przygody z grą God of War.

  1. Porady ogólne
  2. Sterowanie
  3. Rozwój Atreusa i Kratosa
  4. Sklep Krasnoludów
  5. Trofea w God of War

FAQ

Ten dział poświęcony jest odpowiedziom na wiele pytań związanych z grą God of War. Dowiesz się tutaj m.in. jak zdobyć najlepsze wyposażenie w grze, kiedy zyskasz dostęp do nowej broni, jak dotrzeć do części sekretów w grze, jak ukończyć grę God of War na 100%, jak zdobywać dużą ilość srebra i doświadczenia - i wiele, wiele innych rozdziałów:

  1. Które umiejętności są najlepsze w grze?
  2. Gdzie zdobyć najlepsze wyposażenie?
  3. Czy można grać po ukończeniu trybu fabularnego?
  4. Jak ukończyć grę w 100%?
  5. Jak zmienić sterowanie na klasyczne?
  6. Jak odblokować wszystkie światy?
  7. Jak trwale zwiększyć zdrowie i poziom szału?
  8. Które wyposażenie warto tworzyć u kowala?
  9. Kiedy najlepiej eksplorować świat gry?
  10. Jak zdobywać dużo doświadczenia i srebra?
  11. Jak pokonać trolla?
  12. Jak zniszczyć skały blokujące przejście?
  13. Jak otworzyć zarośnięte skrzynie?
  14. Jak otworzyć skrzynię z runami, czyli tzw. skrzynie Norn?
  15. Jak walczyć z pradawnymi?
  16. Czy w grze da się nurkować?
  17. Jak używać fast travel?
  18. Jak łatwo odnajdywać Kruki Odyna?
  19. Jak zdobywać kolejne poziomy doświadczenia?
  20. Kiedy zdobywamy inne bronie?
  21. Jak wykonać finiszera?
  22. Czy Atreus może zginąć?
  23. Czy Kratos ginie? (spoiler)
  24. Gdzie najlepiej odnaleźć Rozżarzony Węgiel? - Rozżarzony Węgiel to specjalny surowiec konieczny do ulepszania ekwipunku. Nasze FAQ podpowie Ci, gdzie go szukać.
  25. Jak odblokować ukryte zakończenie - tzw. secret ending w God of War na PS4 to kwestia nieoczywista; dowiedz się, jak go odblokować.

God of War - Solucja

Ten dział obejmuję bardzo rozbudowaną i bogato ilustrowaną solucję głównego wątku fabularnego w grze God of War. Czeka na ciebie 17 bardzo rozbudowanych misji, w których odwiedzisz różne światy: Midgard, Aflheim, Helheim, Jotunheim. Oto spis wszystkich zadań w grze:

  1. Oznaczone drzewa
  2. Droga w kierunku góry
  3. Poza granicami świata
  4. Światło Aflheimu
  5. Wnętrze góry
  6. Nowy cel podróży
  7. Magiczne dłuto
  8. Za zamkniętymi drzwiami
  9. Choroba
  10. Czarna runa
  11. Wróć na szczyt
  12. Ucieknij z Helheimu
  13. Droga do Jotunheimu
  14. Między światami
  15. Jotunheim w zasięgu ręki
  16. Prochy matki
  17. Powrót do domu

Sekrety i znajdźki w God of War

Ten dział poświęcony jest sekretom w grze God of War. Znajdziesz tutaj bogato ilustrowany poradnik, który poprowadzi cię przez wszystkie krainy w grze i wskaże w nich rozmieszczenie znajdziek takich jak: Kruki Odyna, Artefakty, Znaczniki Informacji, Legenadrne skrzynie, czy Skrzynie Norn. Używając naszego poradnika, będziesz w stanie osiągnąć 100% ukończenia wszystkich lokacji w grze.

  1. Informacje na start
  2. Dziki Las
  3. Rzeczna Przełęcz
  4. Przedgórze
  5. Alfheim
  6. Góra
  7. Zwłoki Thamura
  8. Helheim
  9. Świątynia Tyra
  10. Muspelheim i Niflheim

Wybrzeże Dziewięciu

Ten dział jest bezpośrednio kontynuacją poprzedniego. By jednak ułatwić nawigację, stworzyliśmy działy, które opisują poradnik odkrywania sektorów regionów położonych blisko centralnej części mapy w grze God of War.

  1. Informacje o sekretach
  2. Zapomniane jaskinie
  3. Wyspa śmierci
  4. Żelazna Zatoka
  5. Wieża Strażnicza
  6. Posterunek Elfów Światła
  7. Kopalnie Volundr
  8. Skalne Wodospady
  9. Krucze Klify
  10. Kopalnie Landsudr
  11. Magazyn Fafnira
  12. Kanał Kamieniarza
  13. Magazyn Buriego
  14. Veidrrgard
  15. Rada Walkirii
  16. Twierdza Northri
  17. Konunsgard

Prace w God of War

Prace, to specjalne wyzwania w grze God of War. To dodatkowa zadania, które wymagają od ciebie np. pokonanie określonej ilości wrogów. W tym dziale, zapoznasz się z wszystkimi pracami w grze - najważniejsze z nich otrzymały odrębne rozdziały. Dzięki temu, szybko dotrzesz do ukrytych komnat, odkryjesz wszystkie Ołtarze Jotunów i ocalisz trzy ukryte smoki.

Dodatkowe zadania i wyzwania

Poza omówionymi zadaniami w powyższych działach, czekają na ciebie jeszcze dalsze wyzwania. W kolejnych rozdziałach, dowiesz się jak dotrzeć do ukrytych bossów w grze God of War, przeczytasz opis wszystkich przysług w grze, dowiesz się jak skompletować wszystkie mapy skarbów, poznasz sekrety dwóch ukrytych światów - Niflheim i Muspelheim i poznasz solucję, jak odnaleźć i pokonać wszystkie walkirie w grze.

God of War w pigułce

Tutaj znajdziesz kilka najważniejszych informacji związanych z grą God of War.

  • God of War to kolejna pełnoprawna odsłona słynnej serii trzecioosobowych gier akcji w konwencji hack-and-slash, stanowiącej od lat jeden z najważniejszych tytułów ekskluzywnych kolejnych generacji konsol firmy Sony.
  • Nowa odsłona gry God of War jest bardzo długa i oferuje rozrywkę na ok. 30-50 godzin, zależnie od chęci zapoznania się z dodatkową zawartością gry.
  • Nowy God of War jest bardzo mocno skupiony na fabule. Kratos i jego syn Atreus budują między sobą zaufanie i wspólnie przeżywają pierwsze przygody. Choć początkowo tempo gry może wydawać się wolniejsze niż w poprzednich odsłonach - szybko akcja nabiera tempa i spotykamy coraz groźniejszych mieszkańców nordyckiego świata.
  • W grze używamy potężnego topora Lewiatana, choć wraz z rozwojem fabuły zdobywamy również inną broń. Nie chcemy wam psuć zabawy - jednak z całą pewnością można powiedzieć, że system walki i kombinacja obu broni jest niezwykle satysfakcjonująca.
  • W grze można bardzo dużo czasu poświęcić na eksplorację i odkrywanie różnych sekretów. Niektóre lokacje, a nawet światy są opcjonalne. Wizyta w Muspelheim i Niflheim są doskonałym przykładem - obie krainy oferują długie godziny rozgrywki, choć ich odwiedzenie nie jest konieczne, by ukończyć główny tryb fabularny.
  • Nowością w serii jest rozbudowany rozwój Kratosa - możesz ulepszać główną postać, kupować nowe ciosy, ulepszać ekwipunek i modyfikować ciosy z pomocą run.
  • Jeśli chodzi o poziom trudności gry, to każdy znajdzie tu coś dla siebie. Domyślny poziom trudności potrafi być naprawdę wymagający, a cięższe poziomy są zarezerwowane dla najlepszych graczy. Walka z opcjonalnymi walkiriami na wyższym poziomie trudności przypomina trudne walki z Dark Souls.
  • Gra ocieka nordyckimi mitologią, która co najważniejsze jest doskonale przekazana. Często mamy przyjemność opowieści, poznajemy ciekawych bohaterów i odwiedzamy różne światy.
  • Na chwilę obecną, gra jest najwyżej ocenianą grą w bibliotece ekskluzywnych tytułów na ps4. Jakość God of War czuć na każdym kroku - to dopracowany do granic możliwości projekt, który oferuje niezapomnianą przygodę dla nawet najbardziej wymagającego gracza.

Jak długi jest God of War?

Długość God of War zależy od Twojego stylu gry. God of War na PS4 jest zdecydowanie dłuższe niż poprzednie odsłony z cyklu. Tym razem, aby ukończyć sam główny wątek fabularny, należy poświęcić ok. 20-25 godzin. Zwiedzimy przy tym również kilka światów: Midgard, Alfheim, Helheim i Jotunheim. Twórcy postarali się jednak umieścić mnóstwo dodatkowej zawartości w grze i oprócz trybu fabularnego, możemy walczyć z ukrytymi Walkiriami, tropimy Kruki Odyna, czy eksplorujemy liczne wyspy niedaleko Wybrzeża Dziewięciu. Dzięki temu, znacząco wydłużamy całościowy czas gry - aby ukończyć grę w 100%, musimy poświęcić ok. 50-60 godzin.

God of War aktualizacja 1.15

Kolejny dzień i kolejny patch od Sony Santa Monica do swojego nowego dziecka, God of War (PS4). Tym razem łatka ma numer 1.15 i na wzór poprzednich patchy, wprowadza pomniejsze poprawki. Oficjalnie poprawione błędy ujawnione przez Sony to "Added UI fix" oraz "God of War version 1.15 added stability and performance umprovements". Innymi słowy, aktualizacja 1.15 naprawia błąd związany z interfejsem gry oraz poprawia stabilność produkcji, jak również jej ogólne działanie. Sony zatem nie przestaje wspierać swojej gry, każdego dnia dostarczając patche poprawiając działanie i tak już bardzo dobrej gry. Aby ściągnąć patcha 1.15 należy po prostu uruchomić konsolę PS4 z podłączonym internetem.

God of War update 1.14

25 kwietnia Sony Santa Monica wprowadziło łatkę o numerze 1.14. Podobnie jak w przypadku poprzednich poprawek, jedyną adnotacją opisującą zawartość patcha jest: "various bug fixes and improvements". Innymi słowy, poprawiono błędy i wprowadzono ulepszenia. Nie podano jednak dokładniej listy, tzw. patch notes. Warto przy tym zaznaczyć że w odróżnieniu od małej aktualizacji 1.14 nadciąga duży patch, który wprowadzi tryb Photo, w którym Kratos będzie mógł wykonać sobie selfie (z uśmiechem!)

God of War update 1.13

Nowa odsłona God of War to świetna, dopracowana i udana gra, ale nie ma gier doskonałych. Nowych patch podpisany numerem 1.13 wydany został dziś, 24 kwietnia. To już trzecia aktualizacja od premiery gry i widać doskonale, że Sony ciężko pracuje nad swoim nowym dzieckiem. Co zawiera nowy patch 1.13? Santa Monica nie udostępniło listy, zamiast tego poinformowało, że patch łatał kilka błędów i wprowadzał kilka niewidocznych usprawnień. Przypomnijmy, że poprzedna aktualizacja 1.12 wprowadzała usprawnienia w kwestii wielkości fonta. Czcionka była zbyt mała, aby z powodzeniem czytać ją na telewizorze i update 1.12 naprawiał ten problem.

Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o God Of War - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 19 kwietnia 2018

Komentarze Czytelników (42)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.04.2018 12:17
Kesuja
5
Legionista

Witam!
Mam jedno pytanie, kiedy będzie można ściągnąć poradnik w pdf ?!

20.04.2018 12:22
😜
odpowiedz
5 odpowiedzi
reksio
158
Pies Pogrzebany

A co, na warezach już czekają?

20.04.2018 18:25
odpowiedz
1 odpowiedź
pingwingcw
2
Junior

Uv wspominał w recenzji że jest więcej ruchów kończących , czy ktoś to ogarnął może ?

20.04.2018 18:30
odpowiedz
Hydro2
113
Legend

Widziałeś kiedyś na warezach grę na PS4? Jakby tak było, to pewnie było by więcej recenzji :P

23.04.2018 16:01
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kesuja
5
Legionista

Witam, w jednym z postów jest napisane , że poradnik do gry "God of War" będzie możliwy do ściągnięcia w poniedziałek. Skoro dzisiaj mamy poniedziałek, a poradnika w godzinach popołudniowych jeszcze nie można ściągnąć, więc chciałbym zadać dzisiaj pytanie, w który poniedziałek będzie dostępny poradnik w pdf ?!

post wyedytowany przez Kesuja 2018-04-23 16:02:17
23.04.2018 19:31
17
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Dziś przedłużyłeś? To dobrze, najpewniej przyda się ściągnięcia PDF-a poradnika God of War, który właśnie się ukazał. Tak więc - szanujemy. :>

Pozdrawiamy :>

25.04.2018 15:15
😉
odpowiedz
1 odpowiedź
Mugiwara94
6
Legionista

W mapach ze skarbami brakuje jednej: Wioślarze Njorda.

28.04.2018 10:12
odpowiedz
FireCube
1
Junior

Witam a wie ktoś gdzie jest 9artefakt? Bo opisane jest 8 a grze jest 8/9.
Dzięki pozdrawiam

28.04.2018 10:25
odpowiedz
FireCube
1
Junior

Chodzi o rzeczą przełęcz

29.04.2018 11:17
odpowiedz
1 odpowiedź
kamillekpl
2
Junior

Siemka:
Tutaj masz lokalizacje wszystkich artefaktów:
[link]

01.05.2018 17:09
odpowiedz
1 odpowiedź
Sadowy97
1
Junior

Hej mam pytanie jak zdobyć kotwicę mgły potrzebna do otworzenia szczelin w nilfheimie?

03.05.2018 13:39
😢
odpowiedz
1 odpowiedź
pawel 222
0
Legionista

To nikt nie znalazł 9 artefaktów w Rzecznej Przełęczy ?

04.05.2018 16:53
odpowiedz
2 odpowiedzi
pawel 222
0
Legionista

Jak zdobyć kotwice mgieł??

06.05.2018 23:42
odpowiedz
1 odpowiedź
JackWack
0
Junior

Witam
Jak powrócić do regionu Góra po skończonej fabule gry i pokonaniu smoka, aby otworzyć legendarną skrzynie, tą przed wjazdem windą na górę przed pokonaniem smoka, a którą znajduje się za bramą zamkniętą runą wiatru. Od szczytu się nie da, znajduje się tam kupiec, a smok blokuje drogę
, a od dołu windy już tam nie ma. Proszę o pomoc mam 98% gry

07.05.2018 21:07
odpowiedz
1 odpowiedź
pawel 222
0
Legionista

Wie ktoś może gdzie znajdę wszystkich pradawnych ? Brakuje mi 1 do zbroi Pradawnego ???

08.05.2018 16:44
odpowiedz
1 odpowiedź
Godeczek
0
Junior

Czesc i czolem.
Sluchajcie ,kto wie gdzie i jak stworzyc pancerz pradawnego oraz wedrowca. Posidam zasoby do stworzenia ale u broka i sindriego nic nie widnieje aby mozna bylo te pancerze stworzyc????

08.05.2018 21:02
😒
odpowiedz
1 odpowiedź
Zimny52
0
Junior

Mam pytanie.. Czasami w spoilerach pojawia się hasło "rozwiązanie znajdziesz na filmie powyżej" Gdzie są te filmy?

09.05.2018 01:08
odpowiedz
1 odpowiedź
JackWack
0
Junior

Cześć
Gdzie zdobędę wielki ornament ognia

09.05.2018 19:05
odpowiedz
kamillekpl
2
Junior

Panowie na kanale na youtube playstationtrophies.pl macie filmiki do większości trofeów z GoW 2018

post wyedytowany przez kamillekpl 2018-05-09 19:11:29
10.05.2018 11:44
odpowiedz
1 odpowiedź
WhiteLion
14
Legionista

Witam, niestety ominąłem jedną skrzynie norn w Alfheim. Misja światło już dawno ukończona, czy jest możliwość wrócenia się do tej skrzyni ?

post wyedytowany przez WhiteLion 2018-05-10 11:45:28
13.05.2018 10:33
odpowiedz
Tensa
3
Legionista

Może mi ktoś powiedzieć gdzie znajdę pradawnych, mam ich 5 a brakuje 1 :(

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
God of War - screen - 2018-04-30 - 372239God of War - screen - 2018-04-30 - 372238God of War - screen - 2018-04-30 - 372237God of War - screen - 2018-04-30 - 372236God of War - screen - 2018-04-30 - 372235God of War - screen - 2018-04-30 - 372234God of War - screen - 2018-04-30 - 372233God of War - screen - 2018-04-30 - 372232God of War - screen - 2018-04-30 - 372231